SPOILER: Kaarten:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)300186459/index.htmlOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
GGMM en JR Style onder andere.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:28 schreef Kopsterk het volgende:
Zijn er mensen die de Lama's leuk vinden?
http://www.bol.com/nl/m/cadeaubon/cadeaubon-bestellen/index.htmlquote:Op maandag 30 juni 2014 00:20 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, nu we toch even drinkpauze hebben:
ik heb nog een bon van 50 euro bij bol.com. Doe eens wat suggesties.
Bedankt, heb 2 cadeaubonnen van 25 euro besteld.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:29 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/m/cadeaubon/cadeaubon-bestellen/index.html
Hee, doe eens niet, je bent geen 12quote:
Echt hé, die schop ik morgen de grens weer over. Bossie willen we. En hij vindt zichzelf zo grappig.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die Jan Mulder dan met dat gejank over Oranje, wat een teringmongool is dat zeg.
griekenland vrees ikquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
Wel mooi zo'n verlenging trouwens. Dit voelt toch een beetje als een nachtwedstrijd. Eindelijk weer
GGMM en Caland.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:28 schreef Kopsterk het volgende:
Zijn er mensen die de Lama's leuk vinden?
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
Wel mooi zo'n verlenging trouwens. Dit voelt toch een beetje als een nachtwedstrijd. Eindelijk weer
Owh, de 3 zit boven de equote:
Ditquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:30 schreef HPLC het volgende:
Matig uitgespeeld. Ik heb net 2 minuten naar de wedstrijd gekeken
morgen weer hopelijkquote:
Ongehoord.quote:
Mooiste wedstrijden ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
Banaanvraag voor banaanvraag, ban!quote:
Maar ook niet winnen...quote:Op maandag 30 juni 2014 00:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Van die Grieken kun je toch niet verliezen?
Je kunt niet van ze verliezen, maar wel van ze winnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Daaromquote:Op maandag 30 juni 2014 00:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Je kan er ook niet van winnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:31 schreef Palomar het volgende:
niet goed voor mijn pool dit, moet 2-1 worden voor Griekenland
ET telt toch niet mee.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:31 schreef Palomar het volgende:
niet goed voor mijn pool dit, moet 2-1 worden voor costa
Je bent zelf ellendequote:Op maandag 30 juni 2014 00:31 schreef BlueMage het volgende:
Hopen dat d'r 1 scoort en deze ellende afgelopen is.
welke banaan?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:31 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Banaanvraag voor banaanvraag, ban!
En langzaam werd het steeds stiller op Fok!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:31 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Geven de bananen ook antwoord?!quote:Op maandag 30 juni 2014 00:31 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Nee, nu willen we penals. Dat duurt ook niet zo lang. Op leven en dood, emotie, spanning...heerlijkquote:Op maandag 30 juni 2014 00:31 schreef BlueMage het volgende:
Tsja, je hoeft niet te kijken.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:31 schreef BlueMage het volgende:
Ze zijn gewoon Grieken.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:32 schreef plerda het volgende:
Zijn die Grieken nou eerder duitsers 2.0 of italianen 2.0
Julio Cesarquote:Op maandag 30 juni 2014 00:32 schreef Rabieluh het volgende:
Welke keeper is beter met penalties? Ken ze allebei totaal niet.
Bulgarijequote:Op maandag 30 juni 2014 00:32 schreef Belladonna80 het volgende:
Is er een saaier en rukker team dan Griekenland dit WK?
Doodzonde dat een Bulgarije, Roemenië, Zweden en Denemarken er niet bijzijn.
Je bent zelf heerlijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Nee, nu willen we penals. Dat duurt ook niet zo lang. Op leven en dood, emotie, spanning...heerlijk![]()
![]()
Mijn DM is idd stil.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:32 schreef hottentot het volgende:
[..]
En langzaam werd het steeds stiller op Fok!
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Nee, nu willen we penals. Dat duurt ook niet zo lang. Op leven en dood, emotie, spanning...heerlijk![]()
![]()
Neenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:32 schreef Belladonna80 het volgende:
Is er een saaier en rukker team dan Griekenland dit WK?
Doodzonde dat een Bulgarije, Roemenië, Zweden en Denemarken er niet bijzijn.
Hij heeft me geblokkeerd.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:32 schreef GGMM het volgende:
Gramulanion Twittert regelmatig met Raymann.
Ik zeg niet dat hij fan is, maar ik zie persoonlijk geen reden om hem anders een berichtje te sturen.
Die soberso, toen was wel duidelijk dat Brazilië zou winnen.quote:
Dat zegt al genoeg dus het wordt wachten op mensen die het goal missenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:32 schreef Rabieluh het volgende:
Welke keeper is beter met penalties? Ken ze allebei totaal niet.
Ik dacht dat je al dronken in slaap was gevallenquote:
Jawel, Belgiëquote:
Onderschat hem niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die denken dat ET meetelt zijn echt dom.
Tsja, ik vind beide teams wel wat hebben. Méér dan een Griekenland, met hun saai gedoe.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Bulgarije![]()
Roemenië![]()
Maar toegegeven, vergeleken met België spelen de Grieken zoals Brazilië begin jaren 70
Wat een vertrouwenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al dronken in slaap was gevallen
2 pingels gestoptquote:
Live gewed op Griekenland, meer winst dus nu voor griekenlandquote:Op maandag 30 juni 2014 00:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij was toch voor Costa Rica? Successupporter
Die Grieken hebben een paar sterke mannen achterin.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze week is er ook het thema Grieks bij de eroshop.
Ik ga niet kijken
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:34 schreef Kopsterk het volgende:
Ik hoorde laatst toevallig de volgende grap:
Hoe heet incest in het Grieks?
Papalamepiemelos
Ik vond hem wel een 5.7'tje waard. Past wel bij het niveau van deze wedstrijd dus ik dacht, ik maak hem gewoon. YOLO ja toch.
Hahahahah! Mooie, moest hard lachen... dank je. Griekenland zuigt hard, België een beetje en enkel als je het lief vraagt.quote:
Ja ok maar dat is eigenlijk meer 'n soort lotto die penalties.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
![]()
We verliezen niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:35 schreef Geo4kant het volgende:
Griekenland is echt slechtals wij daarvan verliezen ..
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:34 schreef Kopsterk het volgende:
Ik hoorde laatst toevallig de volgende grap:
Hoe heet incest in het Grieks?
Papalamepiemelos
Ik vond hem wel een 5.7'tje waard. Past wel bij het niveau van deze wedstrijd dus ik dacht, ik maak hem gewoon. YOLO ja toch.
Je gedraagt je wel als iemand van 3999quote:Op maandag 30 juni 2014 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lui die geen vertrouwen in me hebben
Ben 39, niet 3999
Verstandig...quote:Op maandag 30 juni 2014 00:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
* Rabieluh kijkt woest maar doet niks.
Matige ruziezoekerquote:Op maandag 30 juni 2014 00:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
je moest hem de kop afzagenquote:Op maandag 30 juni 2014 00:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als je nog meer van dit soort leuke anekdotes hebt, schroom van vooral niet om ze te vertellen.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:36 schreef Vasion het volgende:
Immers scoorde ooit tegen NEC in de 121e minuut.
Hmmz ik weet dat dat vaak gezegd wordt... maar ik vind dat niet eigenlijk. Een penal schieten en stoppen is moeilijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ok maar dat is eigenlijk meer 'n soort lotto die penalties.Maar ach bij dit soort wedstrijden kunnen ze beter gelijk met die penalties beginnen.
Welneequote:Op maandag 30 juni 2014 00:37 schreef Smoofie het volgende:
Nederland zit in de halve finale jongens.
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:37 schreef Smoofie het volgende:
Ok, bedankt voor het weten. Wat nu te doen met de komende kwartfinale?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:37 schreef Smoofie het volgende:
je woont in Griekenland?quote:
En dan zeuren ze over mijquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:37 schreef Smoofie het volgende:
quote:
We moeten onze tegenstander ook niet overschatten.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Nee man. Griekenland verdedigt alleen maar, dat is lastig voor Nederland. Als Campbell goed speelt heb je het lastig tegen Costa Rica.
Ah gutquote:
Faal elftal.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:38 schreef Geo4kant het volgende:
Nederland zette effe aan.. hoppa 2 goals, Griekenland kan niet eens van 10man winnen 50min lang..
Veel zuipen en van tevoren overtuigt zijn van de overwinning. En na de aftrap meer dan een uur zenuwachtig zijn bij alle drie counters.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:37 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor het weten. Wat nu te doen met de komende kwartfinale?
Wel een merk doos.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een doos voor je.
Griekenlandquote:Op maandag 30 juni 2014 00:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Costa Rica of Griekenland. Wie hebben jullie het liefst?
Wordt sowieso weer een verschrikkelijke eerste helft als we tegen Griekenland moeten. Maar in de 2e helft maken we er dan gewoon 2 natuurlijkquote:Op maandag 30 juni 2014 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Nee man. Griekenland verdedigt alleen maar, dat is lastig voor Nederland. Als Campbell goed speelt heb je het lastig tegen Costa Rica.
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 30 juni 2014 00:39 schreef Cavaliers het volgende:
Gaan we nu weer ''JAAAAAAAAAA'' posten elke keer als er een penalty wordt gemist/gemacht.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 30 juni 2014 00:39 schreef Cavaliers het volgende:
Gaan we nu weer ''JAAAAAAAAAA'' posten elke keer als er een penalty wordt gemist/gemacht.
JAAAAAAAAzekerquote:Op maandag 30 juni 2014 00:39 schreef Cavaliers het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 30 juni 2014 00:39 schreef Cavaliers het volgende:
CRquote:Op maandag 30 juni 2014 00:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Costa Rica of Griekenland. Wie hebben jullie het liefst?
Maar ik heb de gordijnen nog open.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:39 schreef Zorro het volgende:
Aan alle mensen die netjes om halfeen hebben ingeschakeld zoals ik adviseerde: Excuses voor de verloren 9 minuten.
Dit inderdaad. Ik doe dit niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:39 schreef GGMM het volgende:
Ah, penalty's
Nu krijgen we weer 120 "GOAL" en "MIS" berichten in deze reeks.
Waar op de FP zit jij eigenlijk?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:39 schreef outtayourleague het volgende:
Oké, gaan er meer penalties raak of mis van de eerst regelmentaire tien?
just for fun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |