SPOILER: Kaarten:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)300186459/index.html
de wedstrijd moet in de nacht doorgaanquote:
Nee, ben nu al opquote:Op zondag 29 juni 2014 23:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de wedstrijd moet in de nacht doorgaan
eerst ik ook, maar heb toen snel bij live al laten uitkeren met 6 eu winstquote:Op zondag 29 juni 2014 23:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik heb ingezet op Costa Rica
Volgens mij gok ik beter niet meer kost me handen vol geld
Verlenging + penalty's nog moeër en dronkenerquote:Op zondag 29 juni 2014 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het kan me allemaal geen moer schelen, moet gewoon snel afgelopen zijn
#moe #dronken
Nee, van Ajaxquote:
NEEEEEEEquote:Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verlenging + penalty's nog moeër en dronkener
Vorige keer hebben ze toch verbazingwekkend 2 keer gescoordquote:Op zondag 29 juni 2014 23:30 schreef Trebo het volgende:
Ook al gaat Griekenland door tot morgenochtend 8 uur, dan nog scoren ze niet.
ze hebben dan ook geen geld.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:32 schreef Belladonna80 het volgende:
Wat een volkomen-ruk-elftal van Griekenland. Krijg er kouwe rillingen van. Stel rukkers dat het zijn.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:32 schreef plerda het volgende:
Schop elkaar maar kapot allemaal voordeel voor ons
Uitsloversquote:Op zondag 29 juni 2014 23:32 schreef Belladonna80 het volgende:
Wat een volkomen-ruk-elftal van Griekenland. Krijg er kouwe rillingen van. Stel rukkers dat het zijn.
quote:
Ohquote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij costa rica op scherp
cubero, gonzalez
bij griekenland op scherp
papastathopoulos, samaras, torosidis, salpingidis
Bedankt Stijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij costa rica op scherp
cubero, gonzalez
bij griekenland op scherp
papastathopoulos, samaras, torosidis, salpingidis
Staat genoteerd.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik wil Costa Rica in haar sterkste of iig sterkst mogelijke opstelling verslaan. Dus mét Ruiz.
halve finalequote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef HPLC het volgende:
Wanneer wordt alles kwijtgescholden eigenlijk?
Ik nietquote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef Belladonna80 het volgende:
Ik wil Costa Rica in haar sterkste of iig sterkst mogelijke opstelling verslaan. Dus mét Ruiz.
Lekker boeiendquote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef Belladonna80 het volgende:
Na kwartfinale volgens mijquote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef HPLC het volgende:
De kaarten danquote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef HPLC het volgende:
Kan je ook op teletekst zien maar goedquote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bedankt Stijn.
Wat moeten we toch zonder jou.
Griekenland speelt met 11 spelers.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zelfs met 10 spelers kan Griekenland niet scoren.
Als Griekenland ons geld heeft terugbetaaldquote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef HPLC het volgende:
Jij waaghals.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef Belladonna80 het volgende:
Juich maar niet te hard.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik ben echt blij dat dat zooitje poep (griekenland) eindelijk wordt uitgeschakeld
Huh? Je doet alsof ze er met 12 staan..quote:Op zondag 29 juni 2014 23:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zelfs met 10 spelers kan Griekenland niet scoren.
Goede verdediger inderdaad.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:34 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als Griekenland ons geld heeft terugbetaald
Speel je mee dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:33 schreef Belladonna80 het volgende:
Nee hoor.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huh? Je doet alsof ze er met 12 staan..
hij is gekquote:Op zondag 29 juni 2014 23:34 schreef badschaap het volgende:
gekas kan echt niets. Geen wonder dat griekenland geen geld heeft als iedereen zo kansloos is
mijn grootste droom?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey paxcon
ik ben blij voor je dat je grootste droom is uitgekomen
stop met trollenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:34 schreef badschaap het volgende:
gekas kan echt niets. Geen wonder dat griekenland geen geld heeft als iedereen zo kansloos is
gelijk en penaltys ?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:35 schreef Cavaliers het volgende:
Ik denk dat de ploeg die minste tegendoelpunten krijgt, doorgaat.
je hebt gin waterquote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef Belladonna80 het volgende:
Laatste seconde komt de gelijkmaker van Griekenland. Ik voel het aan mijn water jongens en meiden.
Lekker volwassenquote:
JHKquote:Op zondag 29 juni 2014 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat KJH eindelijk wat speelminuten kreeg toch?
Oh Huntelaarquote:Op zondag 29 juni 2014 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat KJH eindelijk wat speelminuten kreeg toch?
quote:
leukquote:
Deze man of vrouwquote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
jongens, niet te vroeg juichen, het kan nog 2-1 worden, zie eerder op de avond
Valt allemaal wel mee.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef Trebo het volgende:
Waarom wordt tijdrekken zo slecht aangepakt op dit WK? Ik zie spelers elke keer ballen weg schoppen bij vrije trappen, keepers die over een uittrap 1 minuut doen en spelers die 3 minuten over doen om eruit te gaan bij een wissel.
Ik heb nog niet 1x een gele kaart gezien voor dit soort spelbederf.
Jaquote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef Kwaliteit het volgende:
iedereen tevreden met winst Costa Rica voor a.s. zaterdag tegen Nederland?
jij zou Louis' opvolger moeten wordenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh Huntelaar
Ik verkondigde dat al een paar maand maar Louis is wat traag van begrip
Jep. Een soort matige versie van Chili.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef Kwaliteit het volgende:
a.s. zaterdag mogen ze niet winnen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef Kwaliteit het volgende:
jaquote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef Kwaliteit het volgende:
Bijna elke wedstrijd heeft 4 tot 6 minuten extra tijdquote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef Trebo het volgende:
Waarom wordt tijdrekken zo slecht aangepakt op dit WK? Ik zie spelers elke keer ballen weg schoppen bij vrije trappen, keepers die over een uittrap 1 minuut doen en spelers die 3 minuten over doen om eruit te gaan bij een wissel.
Ik heb nog niet 1x een gele kaart gezien voor dit soort spelbederf.
watquote:Op zondag 29 juni 2014 23:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jep. Een soort matige versie van Chili.
Nederland moet van beide landen winnen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef Kwaliteit het volgende:
Denk dat het niks uitmaakt wie deze pot wint, Nederland speelt beiden gewoon wegquote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef Kwaliteit het volgende:
Ja joh, halve finale wordt ook een makkie. We staan in de finale, tegen Brazilie. Spannend.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Denk dat het niks uitmaakt wie deze pot wint, Nederland speelt beiden gewoon weg
ik wel iigquote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef Kwaliteit het volgende:
brazilië is ruk dit wk.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja joh, halve finale wordt ook een makkie. We staan in de finale, tegen Brazilie. Spannend.
Zou mooi zijn als we elkaar in de halve finale ontmoeten, jammer genoeg moet België tegen USA USA USA USA USAquote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Denk dat het niks uitmaakt wie deze pot wint, Nederland speelt beiden gewoon weg
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Cavaliers het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen
In principe wel. Mexico is veel en veel beter dan deze twee teams.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Liever Costa Rica, die proberen te voetballen en daar kan Nederland wat aan doen, Griekenland gaat gewoon voor afbraakvoetbal.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Het was vandaag heel warm voor NL.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Belladonna80 het volgende:
Het zou typisch Nederland zijn dat we er alsnog afgaan tegen Costa Rica. Iets met onderschatting en de gevolgen daarvan.
Hopelijk leeft het besef dat dit absoluut geen makkie wordt.
Echt op het nippertjequote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Marie30 het volgende:
Die Grieken... haha... dat die de poule al overleefd hebben is al om te lachen.
VIES DIKquote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Louis en onderschatting? Nee.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Belladonna80 het volgende:
Het zou typisch Nederland zijn dat we er alsnog afgaan tegen Costa Rica. Iets met onderschatting en de gevolgen daarvan.
Tegen Colombiaquote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja joh, halve finale wordt ook een makkie. We staan in de finale, tegen Brazilie. Spannend.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef JanCees het volgende:
Denk dat Nederland er tegen Griekenland uit gaat
ik had voorspelde dat NL de halve gaat bereiken en dan verliezenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Cavaliers het volgende:
Met de vrij, de vrij speelt de bal op Robben.. Arjen Robben ARJEN ROBBEN ARJEN ROBBEN!!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Cavaliers het volgende:
Schrijf ons nog niet afquote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we elkaar in de halve finale ontmoeten, jammer genoeg moet België tegen USA USA USA USA USA
met balbezit voor Frank de boerquote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens mij hebben we nu al alles goed gedaan wat we vorige keren fout deden.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Belladonna80 het volgende:
TVPquote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Griekenland dit nog wint gooi ik mijn laptop uit het raam
*opeensquote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Cavaliers het volgende:
Van persie leest mee, dus maak je geen zorgen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Belladonna80 het volgende:
Voor het nageslachtquote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit een verschil in tussen het volk die al denkt in de halve finale te zitten en de spelers die iets denkenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:38 schreef Belladonna80 het volgende:
Alweer ?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
5-1 voor NL tegen Griekenlandquote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever Costa Rica, die proberen te voetballen en daar kan Nederland wat aan doen, Griekenland gaat gewoon voor afbraakvoetbal.
Quoten voor het nageslachtquote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die bewaren wequote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, dat is waar natuurlijk. Dan heb je geluk zolang het 1-0 blijftquote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever Costa Rica, die proberen te voetballen en daar kan Nederland wat aan doen, Griekenland gaat gewoon voor afbraakvoetbal.
Ik gun het de Belgen van harte, zeker onze zuiderburen! Maar ik heb er een zwaar hoofd in... ik heb het gevoel dat USA gaat winnen, helaas.quote:
Alweer?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nader inzien: je raam zit 10 cm boven de grond?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland en finalesquote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef Paxcon het volgende:
Argentinie/Belgie is ook zeer matig
Finale zelf wordt lastig
Ik denk dat we Argentinie in halve finale tegenkomenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef Paxcon het volgende:
Finale zelf wordt lastig
LOL die winnen nooitquote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, bij een kwartfinale van een WK niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, maar onbewust kan dit toch leven in de spelersgroep?
Die zijn echt lachwekkend slechtquote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat we Argentinie in halve finale tegenkomen
en dat we dan dood gaan
jij zit wel ruim in je laptops, niet?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever Griekenlandquote:Op zondag 29 juni 2014 23:36 schreef Kwaliteit het volgende:
Costa Rica is gewoon een Nederland light. Beetje zelfde spelletje.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
DENNIS BERGKAMPquote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Frank de boer, speelt de bal naar Dennis Bergkamp
Dit. USA heeft nu redelijk gespeeld in de poule... maar vroeger suckte ze balls... ow wait... wij ookquote:
niet gevolgd verder, zou kunnen hoorquote:
En volgens mij zei ik vorige keer dat ik aan de Ouzo zou gaan.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, maar toch. Een zekere zaak is het niet en ik mag leien dat godverdomme dat besef er is. Anders zou het wel héél teleurgesteld zijn. Ik wil die WK-beker. Hoe interesseert me geen reet.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nu al alles goed gedaan wat we vorige keren fout deden.
DENNIS BERGKAMP NEEMT DE BAL AANquote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Frank de boer, speelt de bal naar Dennis Bergkamp
Als Griekenland dit nog wint, maak ik Baklava voor je met honingquote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nader inzien: je raam zit 10 cm boven de grond?
OOOAHAAHAHAOOOAHAHAHAOOOWWWquote:Op zondag 29 juni 2014 23:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
DENNIS BERGKAMP NEEMT DE BAL AAN
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP (X30)
Heb je een punt.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zit een verschil in tussen het volk die al denkt in de halve finale te zitten en de spelers die iets denken
Messi gaat NL vermoordenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat we Argentinie in halve finale tegenkomen
en dat we dan dood gaan
Had BE - NL moeten zijn maar kan niet.quote:
Denk iedereen wel behalve de gebruikelijke azijnzeikers.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:41 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja, maar toch. Een zekere zaak is het niet en ik mag leien dat godverdomme dat besef er is. Anders zou het wel héél teleurgesteld zijn. Ik wil die WK-beker. Hoe interesseert me geen reet.
Lekkerquote:Op zondag 29 juni 2014 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als Griekenland dit nog wint, maak ik Baklava voor je met honing
fixedquote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
51-1 voor NL regen Griekenland
kan niet anders, moet haast welquote:Op zondag 29 juni 2014 23:42 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Had BE - NL moeten zijn maar kan niet.
Dat had ik prachtig gevonden.
Maar Colombia wint sowieso van Brazilië.
Daar zou ik geen 5 euro op zetten als ik jou wasquote:Op zondag 29 juni 2014 23:42 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ben je er snel bij dan krijg je hem gratisquote:Op zondag 29 juni 2014 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
Als griekenland dit wint kun je bij je lokale griek een broodje giros kopen
Hoezo, hij heeft toch al 2 of 3x aanvallend gewisseld? Ze kunnen gewoon niet beter..quote:Op zondag 29 juni 2014 23:42 schreef Belladonna80 het volgende:
Je speelt met 11 tegen 10 en je durft nog niet vol op de aanval te spelen. Hoe LAF ben je dan als coach van zo'n team.
BE - NL vind ik als Nederlander te gevaarlijkquote:Op zondag 29 juni 2014 23:42 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je matig? Die Argentijnen gaan helaas niets van ons heel laten vrees ik. En niet omdat ze beter zijn, maar omdat wij de Belgen veel te nerveus voetballen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef Paxcon het volgende:
Finale zelf wordt lastig
Davidsgodquote:Op zondag 29 juni 2014 23:43 schreef HPLC het volgende:
Ik keek trouwens laatst Nederland - Joegoslavië (wk 98) terug. Tering wat was dat ook een kutachtstefinale
Whut?? Baklava is lekker toch?quote:
bergkamp die op mihajlovic ging staanquote:Op zondag 29 juni 2014 23:43 schreef HPLC het volgende:
Ik keek trouwens laatst Nederland - Joegoslavië (wk 98) terug. Tering wat was dat ook een kutachtstefinale
Baklavaquote:Op zondag 29 juni 2014 23:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als Griekenland dit nog wint, maak ik Baklava voor je met honing
NL won toch met 5-0?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:43 schreef HPLC het volgende:
LatGod voor Mijatovic.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:43 schreef HPLC het volgende:
Ja ok, maar ook al vallen de Grieken aan, het lijkt dan alsnog niet-aanvallend. Godver, wat een rug-elftal én coach.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft toch al 2 of 3x aanvallend gewisseld? Ze kunnen gewoon niet beter..
dat was in 2000quote:
Belgen zijn ook een beetje arrogant gewordenquote:Op zondag 29 juni 2014 23:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je matig? Die Argentijnen gaan helaas niets van ons heel laten vrees ik. En niet omdat ze beter zijn, maar omdat wij de Belgen veel te nerveus voetballen.
Kloptquote:
Ik bedoel Argentinie of Belgie tegen Nederlandquote:Op zondag 29 juni 2014 23:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je matig? Die Argentijnen gaan helaas niets van ons heel laten vrees ik. En niet omdat ze beter zijn, maar omdat wij de Belgen veel te nerveus voetballen.
Bedankt weervrouwquote:
ja klopt maar dat boeide me even nietquote:
Please, België heeft echt behoorlijke kans hoor tegen die Argentijnen. Ja, ze hebben Messi die het leuk doet en beslissend is, maar de rest nou niet echt je van het dit toernooi.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:43 schreef Marie30 het volgende:
[..]
ja, maar veel werkquote:
Dat dan weer welquote:Op zondag 29 juni 2014 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1-1 is zo gemaakt.. en dan verlenging.. 11-10 .. zeg nooit nooit
Die overtreding van Bergkampquote:Op zondag 29 juni 2014 23:43 schreef HPLC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch al zo... dusquote:Op zondag 29 juni 2014 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet gevolgd verder, zou kunnen hoor
maar zou helemaal tof zijn als we tegen belgie moeten
komende 4 jaar nederland/belgen-haat op FOK!
Hier niet hoorquote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:45 schreef Geo4kant het volgende:
Kennen jullie ook blacklava?Ja, in plakjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:42 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
kan niet anders, moet haast wel
dat was toch een ongelukje?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:46 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Vol op de borstkas zijn noppen erin gepland toch?
Was gewoon een gemene overtreding. Donkerrood.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:46 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Vol op de borstkas zijn noppen erin gepland toch?
ja volledigquote:
Did it already. Ben wel 5 kwijt door op Mexico te wedden. Dus hij heeft zijn zakgeld alsnog gehad.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar zou ik geen 5 euro op zetten als ik jou was
Ach joh, valt wel mee. Ik heb honing en walnoten staan, mis alleen nog het deegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |