DIt inderdaad.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:23 schreef jatochneetoch het volgende:
Dat die een keer wat met een andere vriendengroep wilt doen kan best, maar wel een naaistreek dat die er dan over gaat liegen
maar een andere vriendengroep is overdreven, ik heb met die mensen carnaval gevierd. het is niet dat het onbekende zijn en dat weet die.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:23 schreef jatochneetoch het volgende:
Dat die een keer wat met een andere vriendengroep wilt doen kan best, maar wel een naaistreek dat die er dan over gaat liegen
Je bent een FOK!er of je bent het niet hequote:Op zondag 29 juni 2014 22:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
zoveel vrienden heb ik nou ook weer niet
Dit dus.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:23 schreef jatochneetoch het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:23 schreef jatochneetoch het volgende:
Dan denk ik dat die vrienden je niet moeten en dat die vriend van jou dat niet tegen je wil zeggen.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
maar een andere vriendengroep is overdreven, ik heb met die mensen carnaval gevierd. het is niet dat het onbekende zijn en dat weet die.
zover ik weet niet, ja ik had me wel ''misdragen'' maar heb daarvoor mijn excuses aangeboden, geen heftige dingen ofzo, en daarna nog met die vrienden paar keer gepraat als ik die tegenkwam ergens of via FB.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat die vrienden je niet moeten en dat die vriend van jou dat niet tegen je wil zeggen.
Ik heb wel een vorm van autisme ( hij ook trouwens.. ) dus misschien daaraan?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wist niet dat jongens ook zulke acties hadden.
AH dat verklaart hetquote:Op zondag 29 juni 2014 23:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb wel een vorm van autisme ( hij ook trouwens.. ) dus misschien daaraan?
Iedereen verdenkt zijn nieuwe vriendin ervan kastpot te zijn, ze lijkt ook op een pot. Ze is wel aardig, dat wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:25 schreef HCFeestbeest het volgende:
Ik snap het niet zo goed van hem dat hij eerst liegt over dat hij alleen gaat kijken, en je dan recht in je gezicht vertelt dat 'je er niet bij hoort'. Meestal is het of het één of het ander.
Overigens is het echt een naaistreek van hem. Ik zou wraak nemen als ik jou was.
Neuk z'n vriendin ofzo, of zeg tegen iemand die hij leuk vindt dat ie homo is.
Stuur haar een mail waarin je je voordoet als degene met wie hij vreemdgaat (liefst een goede vriendin van hem) en zeg dat hij is vreemdgegaan. Vervolgens vertel je nog dat je herpes hebt, en dat die vriendin dat nu dus waarschijnlijk ook heeft.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Iedereen verdenkt zijn nieuwe vriendin ervan kastpot te zijn, ze lijkt ook op een pot. Ze is wel aardig, dat wel.
Oooooh, dan al helemaal niks achter zoeken.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb wel een vorm van autisme ( hij ook trouwens.. ) dus misschien daaraan?
Dit. Liegen binnen een (vriendschappelijke) relatie is een no-go.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:23 schreef jatochneetoch het volgende:
Maar ja, dan houdt ie niemand meer over.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:37 schreef Groby het volgende:
Als ik jou was zou ik het contact verbreken. Maar ik ben radicaal ingesteld.
Ik wil dat wel, ik word gewoon beschouwd als blok aan been, hij heeft ook vaak gezegd dat ik mn uiterlijk moet veranderen etc, wat ik nooit ga doen, voor niemand.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:54 schreef getfitbysmith het volgende:
Droppen die idioot en ga opzoek naar andere vrienden. Weer zo een gevalletje die plezier heeft achter jouw rug en het bij jouw erin wrijft. Waarschijnlijk was die snapchat ook naar jou gericht, om je jaloers te maken. Kijk mij eens voetbal kijken met vrienden. Die vriend van hem is trouwens ook een kneus
Waarom ga je niet wat doen dan en wat is er mis met het veranderen van je uiterlijk? Misschien heb je wel zo'n gaar ongewassen vogelnestje op je hoofd, dan is het niet erg om dat wat bij te werken.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik wil dat wel, ik word gewoon beschouwd als blok aan been, hij heeft ook vaak gezegd dat ik mn uiterlijk moet veranderen etc, wat ik nooit ga doen, voor niemand.
maar het probleem is, ik heb dan niemand. ik heb nu 3 weken vakantie, nou ik zie het al; 3 weken thuis zonder contact met iemand van de buitenwereld...
ik heb gel in, het enige wat zou moeten veranderen is een bril veranderen in lenzen, ga ik niet doen. Mensen moeten je accepteren zoals je bent en als ze echt willen dat je veranderd kan je niet jezelf zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom ga je niet wat doen dan en wat is er mis met het veranderen van je uiterlijk? Misschien heb je wel zo'n gaar ongewassen vogelnestje op je hoofd, dan is het niet erg om dat wat bij te werken.
Dit inderdaadquote:Op maandag 30 juni 2014 10:30 schreef Re het volgende:
geen overdreven reactie, maar vertel hem gewoon dat je het minder is dat hij zich genoodzaakt voelde om te liegen
Mja, raar als iemand het gaat eisen natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik heb gel in, het enige wat zou moeten veranderen is een bril veranderen in lenzen, ga ik niet doen. Mensen moeten je accepteren zoals je bent en als ze echt willen dat je veranderd kan je niet jezelf zijn.
Ik vind dit ook weer vrij stug, wat is er mis met een beetje verbetering?quote:Op maandag 30 juni 2014 10:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
ik heb gel in, het enige wat zou moeten veranderen is een bril veranderen in lenzen, ga ik niet doen. Mensen moeten je accepteren zoals je bent en als ze echt willen dat je veranderd kan je niet jezelf zijn.
Niets mis met verbetering, maar alleen als je zelf vind dat het nodig is.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:22 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik vind dit ook weer vrij stug, wat is er mis met een beetje verbetering?
Oh jee, wat erg. Vrienden die ook nog andere vrienden hebben en geen 100% tijd voor jou vrij willen maken.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
Hoi.
naar aanleiding van de wedstrijd van vanavond had ik het idee om met een vriend naar de stad te gaan, om daar te gaan kijken zoals we de eerste wedstrijd ook hadden gedaan.
Hij antwoordde met dat zijn ouders wilde dat hij thuis ging kijken ( dit hebben zijn ouders idd gevraagd toen ik daar een keer was, wat ik belachelijk vind want hij word 22) maar oké, alle vrede mee.
Ik besloot thuis te gaan kijken, zoveel vrienden heb ik nou ook weer niet en hij is de enige die ik regelmatig zie ( waarvan vrijwel altijd vanuit mijn kant.)
maar ineens een kwartier voor de wedstrijd stuurt hij een snapchat; hij met vrienden van hem, die ik ook ken, zijn ouders waren nergens te bekennen en ik voel me dus ''achtergelaten''
nadat ik hem erover aansprak zei hij dat dit ''een andere vriendengroep'' was en dat ik letterlijk '' daar niet bijhoor''
Ik was verbijsterd.toen ben ik best boos geworden en hij zei uiteindelijk dat ''ik de volgende keer aan de beurt '' was maar.. waaron kon ik niet worden uitgenodigd? terwijl hij wist dat ik dat leuk zou vinden?
dus vandaar de TT; onterecht of terecht boos? voel me er best kut over.
Vrienden, die niet durven te zeggen dat ze geen tijd hebben of andere plannen hebben, zijn wat mij betreft geen vrienden. Vrienden hoeven niet te liegen over dat soort zaken.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:48 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Oh jee, wat erg. Vrienden die ook nog andere vrienden hebben en geen 100% tijd voor jou vrij willen maken.
Stel je niet aan, zeikerd. Neem een hond als je zo graag aandacht wilt.
Ja ok. Er over liegen gaat dan ook weer wat ver.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vrienden, die niet durven te zeggen dat ze geen tijd hebben of andere plannen hebben, zijn wat mij betreft geen vrienden. Vrienden hoeven niet te liegen over dat soort zaken.
Jij hoeft je uiterlijk helemaal niet te veranderen. Begint trouwens een beetje op jaloezie te lijken, waarschijnlijk zie jij er veel beter uit dan hem en vindt hij dat niet leuk. Hij wilt gewoon dat je slecht over jezelf voelt in de zin dat je er slecht uitziet en geen vrienden hebt. Ga opzoek naar andere vrienden, het zal moeilijk zijn maar uiteindelijk kom je er welquote:Op maandag 30 juni 2014 10:15 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik wil dat wel, ik word gewoon beschouwd als blok aan been, hij heeft ook vaak gezegd dat ik mn uiterlijk moet veranderen etc, wat ik nooit ga doen, voor niemand.
maar het probleem is, ik heb dan niemand. ik heb nu 3 weken vakantie, nou ik zie het al; 3 weken thuis zonder contact met iemand van de buitenwereld...
Hij ziet er wel beter uit dan ik hoor :p hij zelf eigenlijk niet, maar die " vriend" waar ik het over sprak cónstant, hier reageer ik niet op, maar toch voel ik me kut daarna.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:32 schreef getfitbysmith het volgende:
[..]
Jij hoeft je uiterlijk helemaal niet te veranderen. Begint trouwens een beetje op jaloezie te lijken, waarschijnlijk zie jij er veel beter uit dan hem en vindt hij dat niet leuk. Hij wilt gewoon dat je slecht over jezelf voelt in de zin dat je er slecht uitziet en geen vrienden hebt. Ga opzoek naar andere vrienden, het zal moeilijk zijn maar uiteindelijk kom je er wel![]()
TS probeert die "vriend" je weleens voor schut te zetten in het openbaar of bijvoorbeeld in de buurt van meisjes?
21. Ik 20quote:Op maandag 30 juni 2014 19:40 schreef Detroit het volgende:
Hoe oud is die gast? Klinkt wel als puber-belevenissen dit.
Ok dus die "vriend" van jou ziet er slechter uit dan jij, maar zijn vriend ziet er wel beter uit?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Hij ziet er wel beter uit dan ik hoor :p hij zelf eigenlijk niet, maar die " vriend" waar ik het over sprak cónstant, hier reageer ik niet op, maar toch voel ik me kut daarna.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |