DIt inderdaad.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:23 schreef jatochneetoch het volgende:
Dat die een keer wat met een andere vriendengroep wilt doen kan best, maar wel een naaistreek dat die er dan over gaat liegen
maar een andere vriendengroep is overdreven, ik heb met die mensen carnaval gevierd. het is niet dat het onbekende zijn en dat weet die.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:23 schreef jatochneetoch het volgende:
Dat die een keer wat met een andere vriendengroep wilt doen kan best, maar wel een naaistreek dat die er dan over gaat liegen
Je bent een FOK!er of je bent het niet hequote:Op zondag 29 juni 2014 22:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
zoveel vrienden heb ik nou ook weer niet
Dit dus.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:23 schreef jatochneetoch het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:23 schreef jatochneetoch het volgende:
Dan denk ik dat die vrienden je niet moeten en dat die vriend van jou dat niet tegen je wil zeggen.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
maar een andere vriendengroep is overdreven, ik heb met die mensen carnaval gevierd. het is niet dat het onbekende zijn en dat weet die.
zover ik weet niet, ja ik had me wel ''misdragen'' maar heb daarvoor mijn excuses aangeboden, geen heftige dingen ofzo, en daarna nog met die vrienden paar keer gepraat als ik die tegenkwam ergens of via FB.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:47 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat die vrienden je niet moeten en dat die vriend van jou dat niet tegen je wil zeggen.
Ik heb wel een vorm van autisme ( hij ook trouwens.. ) dus misschien daaraan?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wist niet dat jongens ook zulke acties hadden.
AH dat verklaart hetquote:Op zondag 29 juni 2014 23:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb wel een vorm van autisme ( hij ook trouwens.. ) dus misschien daaraan?
Iedereen verdenkt zijn nieuwe vriendin ervan kastpot te zijn, ze lijkt ook op een pot. Ze is wel aardig, dat wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:25 schreef HCFeestbeest het volgende:
Ik snap het niet zo goed van hem dat hij eerst liegt over dat hij alleen gaat kijken, en je dan recht in je gezicht vertelt dat 'je er niet bij hoort'. Meestal is het of het één of het ander.
Overigens is het echt een naaistreek van hem. Ik zou wraak nemen als ik jou was.
Neuk z'n vriendin ofzo, of zeg tegen iemand die hij leuk vindt dat ie homo is.
Stuur haar een mail waarin je je voordoet als degene met wie hij vreemdgaat (liefst een goede vriendin van hem) en zeg dat hij is vreemdgegaan. Vervolgens vertel je nog dat je herpes hebt, en dat die vriendin dat nu dus waarschijnlijk ook heeft.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:11 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Iedereen verdenkt zijn nieuwe vriendin ervan kastpot te zijn, ze lijkt ook op een pot. Ze is wel aardig, dat wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |