SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Hoeft ook niet // Is toch ook voor de luister..quote:Op maandag 14 juli 2014 03:07 schreef vronie het volgende:
Heerlijke nummers chufi maar op dit late tijdstip plaats ik geen nummers.
Ben ik weer een uur verder
Ja het is voor het luisteren maar ik blijf dan hangen op oude nummers die ik wil opzoeken.quote:Op maandag 14 juli 2014 03:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeft ook niet // Is toch ook voor de luister..
![]()
Ik zit nu ook in zon mood, ben morgen gelukkig vrijquote:Op maandag 14 juli 2014 03:18 schreef vronie het volgende:
[..]
Ja het is voor het luisteren maar ik blijf dan hangen op oude nummers die ik wil opzoeken.
Geniet ervan en slaap lekker uitquote:Op maandag 14 juli 2014 03:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit nu ook in zon mood, ben morgen gelukkig vrij![]()
dit topiquequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:09 schreef isax het volgende:
[..]
hier vinden ze je wel leuk
weet ik zeker.
quote:
40+ is een leuk sub forum de sc hier is ook kekkequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:17 schreef isax het volgende:
[..]
mogen wij hier wel posten?
het voelt als minderjarig zuipen.
Je bent volwassen en als je van muziek houdt ben je welkom hoor Isaxquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:17 schreef isax het volgende:
[..]
mogen wij hier wel posten?
het voelt als minderjarig zuipen.
Maakt niet uit ...quote:
Gaat om de muziek , niet om de leeftijd toch ..quote:
Om er een verzamel cd op te flikkerenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |