Anders druk je op de toetsjes met je wang denk ikquote:Op zondag 29 juni 2014 22:19 schreef Morrigan het volgende:
Houd je tegenwoordig de telefoon niet meer tegen je oor.
Welnee, ik heb ook een smartphone en dat is mij nog niet overkomen.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Anders druk je op de toetsjes met je wang denk ik
Kan ook. Moet jij geen voetbal kijken?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En misschien mensen die voetbal kijken?
Heb je vast een anti-statische wangquote:Op zondag 29 juni 2014 22:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Welnee, ik heb ook een smartphone en dat is mij nog niet overkomen.
Ik voel me nu zo gaaf.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Heb je vast een anti-statische wang
Heb Nederland in de kroeg gekeken net.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Kan ook. Moet jij geen voetbal kijken?
Je bent een mutant.quote:
quote:
Kaneel schatjequote:Op zondag 29 juni 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb Nederland in de kroeg gekeken net.
Nu weer even op FOK, beetje hosselen.
[..]
Je bent een mutant.
Dat gaat mijn gevoel.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Een normale telefoon heeft een sensor die herkent of de telefoon tegen je oor zit, als dat zo is zet hij het scherm uit
Maar anti-statische wang mag ook
Kijk je ook SBS 6?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb Nederland in de kroeg gekeken net.
Nu weer even op FOK, beetje hosselen.
[..]
Je bent een mutant.
Je bent ook te laat.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu wel.
Ik zie Alberto.
Maar HvN komt nu
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meestal kom ik te vroeg. Dus dat is een verbetering.
iPhones schijnen wel eens mankementen te hebben.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Misschien heb jij nog wel zo'n telefoon zonder sensor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |