Ik vond van niet. Doe maar Clasie.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:24 schreef Wouterw17 het volgende:
Is er trouwens al duidelijkheid over de blessure van De Jong? Anders gewoon Blind op het middenveld zou ik zeggen. Ik vond dat hij een prima wedstrijd speelde gisteren.
Ze gingen wel even verder komen dan Nederland met hun 'gouden' generatie. Tot nu toe laten ze hemeltergend slecht voetbal zien en winnen ze elke keer met een hele hoop mazzel van wat C-landjes.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:21 schreef Wouterw17 het volgende:
Ze hebben zich waarschijnlijk laten beïnvloeden door Jan Mulder. Wat een lul is dat zeg. Had na de wedstrijd even naar de Belg gezapt vanwege reclame op Ned1 maar ik heb me ontzettend geërgerd aan die vent. Alleen maar zeiken terwijl het gewoon een hele knappe overwinning was. Dat vinden die Belgen waarschijnlijk leuk om te horen, negatief nieuws over Nederland.
Ja echt vreselijk. En maar blijven denken dat ze wereldkampioen wordenquote:Op maandag 30 juni 2014 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze gingen wel even verder komen dan Nederland met hun 'gouden' generatie. Tot nu toe laten ze hemeltergend slecht voetbal zien en winnen ze elke keer met een hele hoop mazzel van wat C-landjes.
Blind moet je gewoon als back laten spelen. Het middenveld is zeker niet zijn sterkste positie.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:24 schreef Wouterw17 het volgende:
Is er trouwens al duidelijkheid over de blessure van De Jong? Anders gewoon Blind op het middenveld zou ik zeggen. Ik vond dat hij een prima wedstrijd speelde gisteren.
Ik vond hem best prima spelen hoor tegen Mexico. Ik hoop dat we nu gewoon 4-3-3- gaan beginnen met als RB Kuyt en LB Martins Indi. En dan Blind op het middenveld.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Blind moet je gewoon als back laten spelen. Het middenveld is zeker niet zijn sterkste positie.
Nee man, je hebt nu een opkomende back nodig. Dus gewoon Blind daar. BMI is opkomend een stuk zwakker dan Blind.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:31 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Ik vond hem best prima spelen hoor tegen Mexico. Ik hoop dat we nu gewoon 4-3-3- gaan beginnen met als RB Kuyt en LB Martins Indi. En dan Blind op het middenveld.
En dan Clasie op het middenveld ofzo? Ik denk trouwens dat Nederland alsnog gewoon 5-3-2 begint. Costa Rica is ook best wel een aanvallende ploeg dus Blind zal wel LB staan. Alleen tegen de Grieken had het geen zin gehad om 5-3-2 te spelenquote:Op maandag 30 juni 2014 09:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee man, je hebt nu een opkomende back nodig. Dus gewoon Blind daar. BMI is opkomend een stuk zwakker dan Blind.
Clasie, ja. Fer en De Jong geblesseerd, weinig keus blijft er over. Of Kuijt.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:34 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
En dan Clasie op het middenveld ofzo? Ik denk trouwens dat Nederland alsnog gewoon 5-3-2 begint. Costa Rica is ook best wel een aanvallende ploeg dus Blind zal wel LB staan. Alleen tegen de Grieken had het geen zin gehad om 5-3-2 te spelen
Het is gewoon een uit de kluiten gewassen tuinkabouter die ventquote:
Haha mooie beelden. Die Mexicanen hebben ook wel respect voor de voetballer Arjen Robben gezien hun reactie. Als dit tegen Portugal of Brazilië zou zijn gebeurd, dan waren die spelers helemaal gek geworden jegens Arjen Robbenquote:Op maandag 30 juni 2014 09:19 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Mooi filmpje:
http://nos.nl/wk2014/vide(...)n.html?share=twitter
Het is ook het respect voor de voetballer Arjen Robbenquote:Op maandag 30 juni 2014 11:00 schreef -0- het volgende:
Als je de beelden van rondom de penalty terug kijkt zie je gewoon aan de Mexicanen dat zij ook dondersgoed weten dat het een terechte penalty is. Nauwelijks protest en gelijk berusting.
Haha eens! Ik dacht dat het aan mij lag, maar pff... ben zelfs overgestapt naar BBC bij paar wedstrijden. Maar dit is ook wel een creatieve oplossing ja!quote:Op zondag 29 juni 2014 21:45 schreef CrashO het volgende:
Doet Jack trouwens zo ook het commentaar op Radio 1 om 22:00?
Want ik heb het echt gehad met die oor-aids van NOS. wat een eindeloos gezaninkDan zet ik me wekker wel naast de tv met radio 1 aan
Eh hij maakt toch zelf de overtreding?quote:Op maandag 30 juni 2014 12:43 schreef Rabieluh het volgende:
Hebben ze al gevraagd om Robben te veroordelen aan de hand van videobeelden? Vanwege het gebroken been, of gaat dat ze wat te ver.
Dat maakt ze allemaal niet uit, de Urugauyanen vonden ook dat Suarez viel en ik scheer ze allemaal over één kam.quote:
Kunnen quasi hetzelfde zeggen van Nederland, op die tweede helft tegen Spanje na.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze gingen wel even verder komen dan Nederland met hun 'gouden' generatie. Tot nu toe laten ze hemeltergend slecht voetbal zien en winnen ze elke keer met een hele hoop mazzel van wat C-landjes.
haha jij bent echt de gangmaker dat hoor ik alquote:Op maandag 30 juni 2014 13:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
Geen voetbalfans maar wel tijdens het WK de nagels kapot bijten en gillen en schreeuwen, man en ik zijn gisteravond bijna weggedweild van de spanning![]()
(en die Mexicaanse keeper noemde ik gelijk al Roy Donders, hij deed me daar aan denken
Laatste 20 tegen Mexico was ook niet slecht.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:45 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Kunnen quasi hetzelfde zeggen van Nederland, op die tweede helft tegen Spanje na.
Taktiek is verdedigen en lange halen richting robben. Niets mis mee hoor, want het levert op. Maar zeur dan aub niet over belgie als je zelf helemaal niet knap speelt en met moeite en veel geluk wint van Australië en Mexico.
Hij lijkt in de verste verte niet op Roy Donders.. en hoe kan je spanning voelen als je niet eens van voetbal houdt.. dat begrijp ik niet. Ik heb niks met schaatsen en zat rustig op het bankie naar de OS te kijken.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
Geen voetbalfans maar wel tijdens het WK de nagels kapot bijten en gillen en schreeuwen, man en ik zijn gisteravond bijna weggedweild van de spanning![]()
(en die Mexicaanse keeper noemde ik gelijk al Roy Donders, hij deed me daar aan denken
Sinds wanneer moet je voetbalfan zijn of verstand van voetballen hebben om te genieten en vol spanning mee te leven met Oranje? *slaat burgerlijk wetboek even open.... nee, staat niks over in*quote:Op maandag 30 juni 2014 14:50 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij lijkt in de verste verte niet op Roy Donders.. en hoe kan je spanning voelen als je niet eens van voetbal houdt.. dat begrijp ik niet. Ik heb niks met schaatsen en zat rustig op het bankie naar de OS te kijken.
Waarschijnlijk is het gewoon einde WK voor hem.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef Blik het volgende:
De jong mist wellicht ook de kwartfinale, lees ik zojuist op rtlnieuws
Laat Nederland ook eens een keertje geluk hebben zeg. Komende 20 jaar zit dat er namelijk niet meer in.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:23 schreef Onnoman het volgende:
Ik zag trouwens dat memphis depay een overtreding maakte voordat sneijder de 1-1 binnenschoot
icm onterechte penalty hadden we eigenlijk moeten verliezen
Je kijkt toch naar voetbal? Waarom zou je dat doen als je er geen flikker aan vindt.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:41 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je voetbalfan zijn of verstand van voetballen hebben om te genieten en vol spanning mee te leven met Oranje?
Ja, kijkt naar voetbal maar...quote:Op maandag 30 juni 2014 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kijkt toch naar voetbal? Waarom zou je dat doen als je er geen flikker aan vindt.
Jij snapt het echt niet hèquote:Op maandag 30 juni 2014 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kijkt toch naar voetbal? Waarom zou je dat doen als je er geen flikker aan vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |