Lijk gewoon de livestream met de optie "radiocommentaar"quote:Op zondag 29 juni 2014 21:45 schreef CrashO het volgende:
Doet Jack trouwens zo ook het commentaar op Radio 1 om 22:00?
Want ik heb het echt gehad met die oor-aids van NOS. wat een eindeloos gezaninkDan zet ik me wekker wel naast de tv met radio 1 aan
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:49 schreef superworm het volgende:
Eerst moeten de Mexicanen
Met sombrero terug naar huis
Daarna de Costa Ricanen
Die zijn toch al bijna thuis
Dan de half- en heel-finale
Die we dankzij onze elf
Deze keer wellicht weer halen
Winnen ooit een keer vanzelf
Komen er weer grachtentochten
Heel het land juicht Holland Hup,
In de boot waar we naar zochten,
D'al decennia vermochte,
Vier maal o zo hard bevochten,
Glanzend gouden wereldcup.
Hoor je wel het gejuich buiten 10 seconden eerder dan dat jij de goal zelf zietquote:Op zondag 29 juni 2014 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijk gewoon de livestream met de optie "radiocommentaar"
Is me internet te sloom voorquote:Op zondag 29 juni 2014 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijk gewoon de livestream met de optie "radiocommentaar"
Truequote:Op zondag 29 juni 2014 21:47 schreef Palomar het volgende:
[..]
Hoor je wel het gejuich buiten 10 seconden eerder dan dat jij de goal zelf ziet
Vandaag was ook echt horrorquote:Op zondag 29 juni 2014 21:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik ben bang voor de halve finaleArgentinië
Tegen Argentinië mag je verliezen maar kan je winnen.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:50 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik ben bang voor de halve finaleArgentinië
gewoon zorgen dat jij de bal in bezit houdt dan kan die ander niet scorenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:53 schreef beantherio het volgende:
[..]
Tegen Argentinië mag je verliezen maar kan je winnen.
Ik zit ook goed onder, wat een gehos en gebrul, heerlijkquote:Op zondag 29 juni 2014 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
Man man manwat een ontknoping.
Het bier vloog door de lucht.
Verhaegh voegde aanvallend bijna niks toe, viel erg tegen inderdaad.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:03 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Van Gaal doet het uitstekend maar deze wedstrijd was echt een van zijn minste beurten. Verhaegh ken ik niet goed maar was in alle opzichten minder dan Janmaat (alleen in zijn eerste interland kwam Janmaat in de buurt van dit niveau). Dat Van Gaal zei dat het in balbezit wat beter ging lag puur aan de tactiek van Mexico.
Ook de switch van Blind naar het middenveld was zeer ongelukkig. Clasie en de Guzman (en Wijnaldum dus er blijven er toegegeven niet veel over) kunnen me op dit niveau ook nog niet bekoren, maar van Blind is het dubbelzonde omdat hij in de verdediging zeer goed is en op het middenveld, op dit niveau, (nog) niet.
Verdedigend ook niet, was constant te laat en gaf de tegenstander teveel ruimtequote:Op zondag 29 juni 2014 22:05 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Verhaegh voegde aanvallend bijna niks toe, viel erg tegen inderdaad.
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zo voelen Duitsers zich dus altijd... En gvd wat een heerlijk gevoel
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Zo voelen Duitsers zich dus altijd... En gvd wat een heerlijk gevoel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |