Goeie typo.quote:Op zondag 29 juni 2014 18:41 schreef kwakz0r het volgende:
Mijn been is de hele dag al rustig... Houdt nu al niet van voetbal?
Ik had al snel maagzuur na de test... Is ook niet meer weggegaan.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:47 schreef Risu het volgende:
Dat maagzuur wat net ineens naar boven borrelde, das toeval he...wel erg vroeg anders.
Voelde net ook weer een vlaag van misselijkheid. En ik denk dat ik geen chocola meer moet. Vandaag een halve twix gegeten. De andere helft wilde ik echt niet meer.
En ik had vandaag buikpijn, maar na een aantal tripjes naar de wc, denk ik dat het toch weeeer mijn darmen zijn.
In de 29e week zijn mijn darmen nog niet blij. Leve de curanolquote:Op zondag 29 juni 2014 19:50 schreef Crumpette het volgende:
je staat nog niet in de lijst het Risu? Hoe ver ben je ongeveer denk je?
en idd, in de eerste weken zijn darmen niet blij
Mwah die penantie hadden ze in de eerste helft al moeten krijgen, dus achquote:
T was hier in t begin heel erg, toen een poos goed, en nu weer afwisselend oempf en magikhiernaardewcprrrrrrrrrtquote:Op zondag 29 juni 2014 19:52 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
In de 29e week zijn mijn darmen nog niet blij. Leve de curanol.
awww.. zijn de heren hier dan weer niet onder de indruk van. ook niet met oud en nieuw.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Kat zit alweer onder de bank met trillende oortjes...
Want dat doe je normaal meerdere keren per jaar?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:01 schreef Crumpette het volgende:
ik ookze moeten huilen!
geen vakanties meer naar mexico de komende jaren vrees ik ..
nee maar we zijn toevallig wel vorig jaar en het jaar daarvoor geweest..quote:Op zondag 29 juni 2014 20:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want dat doe je normaal meerdere keren per jaar?
Ik word zo blij van alle zwangerschapskwaaltjes van jou en Cygnequote:Op zondag 29 juni 2014 19:47 schreef Risu het volgende:
Voelde net ook weer een vlaag van misselijkheid.
jupquote:Op zondag 29 juni 2014 20:10 schreef BlueEyes het volgende:
De kans wordt steeds groter dat ik een oranje babypakje kopen moet de komende week
Hahaha een 1e pakje in t oranje dan maarquote:Op zondag 29 juni 2014 20:10 schreef BlueEyes het volgende:
De kans wordt steeds groter dat ik een oranje babypakje kopen moet de komende week
+1!quote:Op zondag 29 juni 2014 20:10 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik word zo blij van alle zwangerschapskwaaltjes van jou en Cygne
Net als Anoukquote:Op zondag 29 juni 2014 20:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahaha een 1e pakje in t oranje dan maar
Whut, is ze bevallen?quote:
Kennelijk, deze foto plaatste ze net op facebook!quote:Op zondag 29 juni 2014 20:43 schreef Skittles het volgende:
[..]
Whut, is ze bevallen?
Niet zo gek ook met die toeter die ze op het laatst had. Wat een scheetje
ja hè! Vind ik ook nog meer juich waardig dan voetbal! Beneen weekendje weg geweest en heb steeds even gecheckt of het nog goed met die meiden ging!quote:Op zondag 29 juni 2014 20:10 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik word zo blij van alle zwangerschapskwaaltjes van jou (risu) en Cygne
Sinds woensdag 4 weken, dus dat is nu eeuh... 4.4?quote:Op zondag 29 juni 2014 19:50 schreef Crumpette het volgende:
je staat nog niet in de lijst het Risu? Hoe ver ben je ongeveer denk je?
en idd, in de eerste weken zijn darmen niet blij
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:32 schreef Amsel het volgende:
Aaaaannd it's official: gezakt voor de Limone-test
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:32 schreef Amsel het volgende:
Welkom bij de *op hoop van zegen scheer ik mn lijf* clubquote:Op zondag 29 juni 2014 22:32 schreef Amsel het volgende:
Ik heb gewoon mijn wisselslag obv uitgerekende datum in mijn digitale agenda genoteerd met en oplopend nummerquote:Op zondag 29 juni 2014 22:46 schreef AwayTL het volgende:
Cygne, ik hoop dat de pijnen snel over zijn en dat er duidelijkheid komt voor je. Dit lijkt mij echt extreem stressvol! (heel begrijpelijk en uiteraard hoop ik dat alles goed blijft!)
Iemand toevallig een how to of link naar passage in de FAQ waardoor ik WEL een ticker in mijn sig krijg? Heb namelijk al een aantal keer aan moeten geven dat ik eigenlijk geen idee heb hoeveel weken ik ben![]()
.
Goed idee !quote:Op zondag 29 juni 2014 22:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn wisselslag obv uitgerekende datum in mijn digitale agenda genoteerd met en oplopend nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem een voordeel van bij de gyn lopen, ze echo-en eerder qua termijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:56 schreef Cygne het volgende:
Ik vind het wel fijn te horen dat het in ieder geval geen miskraam is. En dat het er zelfs al meer te zien is met deze termijn dan verwacht.
Over twee weken mag ik terugkomen en dan krijg ik weer een echo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. emokip als ik ben wordt emo als ik bedenk dat dat kleine stipje nu al bijna geboren mag worden.S. 2014
J. 2016
Mooi op tijd terug voor de bevalling!quote:Op maandag 30 juni 2014 08:14 schreef LaLouchi het volgende:
Goedemorgen, ik ga zo lekker mijn zusje ophalen van schiphol. Ze is 3 maanden in amerika geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |