SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:30 schreef Disana het volgende:
Dit is geen mop maar een wetenschappelijk feit:
Wat krijg je als je een koe buskruit voert?ah... bij het kwoten zie ik wat er onder de spoiler staan, ik wilde zeggen Bullshit, maar slaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook nergens op![]()
Bullshit reken ik ook goed.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... bij het kwoten zie ik wat er onder de spoiler staan, ik wilde zeggen Bullshit, maar slaat
ook nergens op
Goeie.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:33 schreef FANN het volgende:
Nog eentje!
Jan en Marietje zijn 40 jaar getrouwd. Marietje tegen Jan: "Zullen we een kip slachten?" Waarop Marietje zegt: "Hoezo die kan er toch niks aan doen?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die komen vanzelf wel weer terug....quote:Op zondag 29 juni 2014 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Goeie.
Ik geloof dat we iedereen hebben weggejaagd.
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:34 schreef FANN het volgende:
O nee, deze is wel geinig![]()
Hoe noem je een teek die danst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat staat er op het graf van een non?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]![]()
Wat staat er op het graf van een non?ah.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zei mijn vader altijd over zijn Tante en ik dacht dat hij die zelf had verzonnen
![]()
Fruitmoppen hmmmmmmmmmmquote:Op zondag 29 juni 2014 16:38 schreef chufi het volgende:
Ik heb ooit 1 avond gehad dat ik ze spontaan (zelfbedachte) uit mijn mouw schudde... Fruitmoppen... Maar het meeste ben ik inmiddels vergeten
Misschien komt ie dan wel van hem, je weet het niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.......dat zei mijn vader altijd over zijn Tante en ik dacht dat hij die zelf had verzonnen
Neh... zal ie wel ergens een keer gehoord hebben dan, of gelezen, maar heeft ie er nooit bijverteldquote:Op zondag 29 juni 2014 16:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien komt ie dan wel van hem, je weet het niet.
Er bestaan serieus fruitmoppen, ik heb erop gegoogeld.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:38 schreef chufi het volgende:
Ik heb ooit 1 avond gehad dat ik ze spontaan (zelfbedachte) uit mijn mouw schudde... Fruitmoppen... Maar het meeste ben ik inmiddels vergeten
Ja, maar dat shirtje is ooit bij de kringloop beland...quote:Op zondag 29 juni 2014 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Fruitmoppen hmmmmmmmmmmen die had je in je mouw?
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Er bestaan serieus fruitmoppen, ik heb erop gegoogeld.
Het is groen en vliegt door de kerkDie kende ik al, ik ken er ook eentje met de kleur geel, maar die ben ik effe vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar ook in een kerk geloof ik![]()
Dan kan Treehut die weer verkopen voor weinig...quote:Op zondag 29 juni 2014 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar dat shirtje is ooit bij de kringloop beland...
Nee, want dan is het niet leuk meer. Papa is een held en dat moet zo blijven.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... zal ie wel ergens een keer gehoord hebben dan, of gelezen, maar heeft ie er nooit bijverteld
natuurlijk...
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Er bestaan serieus fruitmoppen, ik heb erop gegoogeld.
Het is groen en vliegt door de kerkIk had meer iets van een banaan en een tros druiven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh.. het was geen heldquote:Op zondag 29 juni 2014 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, want dan is het niet leuk meer. Papa is een held en dat moet zo blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Gepast heeft ie hem blijkbaar nietquote:Op zondag 29 juni 2014 16:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan kan Treehut die weer verkopen voor weinig...
Dan zou ik effe langs de dokter gaan Chuf, dat klinkt niet bestquote:Op zondag 29 juni 2014 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had meer iets van een banaan en een tros druiven...
Ik hoop dat je een goede jeugd hebt gehad. Natuurlijk is geen ouder perfect, dat is alleen in liedjes zo.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh.. het was geen heldmaar een beste man... moeilijk ook, dat dan weer wel...
Zoek dan eens op fruitmoppen, misschien staat ie wel ergens tussen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had meer iets van een banaan en een tros druiven...
Zit Spinvis te bestuderenquote:Op zondag 29 juni 2014 16:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan kan Treehut die weer verkopen voor weinig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:44 schreef Deisyy het volgende:
#%$%^
Auto in de prak
Ik trapte er nog in ook en dacht dat jullie in woede over het schoonfamiliebezoek iemand aangereden hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:44 schreef Deisyy het volgende:
#%$%^
Auto in de prak
godsamme, ik dacht even dat je het meendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:47 schreef Deisyy het volgende:
Kennen jullie die mop van die Fokster die naar een verjaardag moesten?Héél goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zou je ook? Klonk écht als een drama...
Kennen jullie die mop van die Fokster die naar een verjaardag moest?Hoe heb je het opgelost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je straks geen boze zus aan de foon?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik werd er al chagrijnig van wakker en toen had ik het er met mijn dochter over, want die was hier vannacht onverwachts gestrand en zij vond het ook onzin dat we naar een verjaardag gaan waar we geen zin in hebben. Dat was het laatste duwtje
Kennen jullie die mop van die Fokster die naar een verjaardag moest?Krijg nou eens lefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit jij me nu bang te maken?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Krijg je straks geen boze zus aan de foon?
Hebben jullie afgebeld of zijn jullie gewoon niet gegaan.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik werd er al chagrijnig van wakker en toen had ik het er met mijn dochter over, want die was hier vannacht onverwachts gestrand en zij vond het ook onzin dat we naar een verjaardag gaan waar we geen zin in hebben. Dat was het laatste duwtje
Ik vind het al aardig wat lef hebben dat ik niet gegaan ben.quote:
Ik heb een whatsappje gestuurd.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hebben jullie afgebeld of zijn jullie gewoon niet gegaan.
Daar heb je lang mee gewacht om het hier te melden ...quote:Op zondag 29 juni 2014 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het al aardig wat lef hebben dat ik niet gegaan ben.
Sorryquote:Op zondag 29 juni 2014 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je lang mee gewacht om het hier te melden ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |