Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Ekiden Ook dit jaar doen we vanuit dit topic weer mee met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Op zondag 29 juni 2014 15:28 schreef De_kluizenaar het volgende: Na het lezen van de RW denk ik altijd: "Ja. Vanaf nu ga ik ook helemaal gezond leven. Stop met roken, minder koolhydraten, eerder naar bed en stop met drinken"
Dus ik stop weer met roken en zo.
Rook jij? Moet je nagaan wat voor tijden en afstanden je gaat lopen als het lukt om te stoppen!!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Mijn grootste verbeterpunt zit hem vooral in meer tijd nemen om te herstellen denk ik Voeding kan beter, maar is al redelijk oke. En misschien nog een paar kg eraf maar afvallen tijdens Marathontraining lijkt me niet handig.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Vanochtend meegedaan aan de Kampinaloop in Boxtel, drie rondjes door de natuur. Het was een eenmalig loopje in een erg mooie omgeving.
Ik ging niet weg met een bepaalde tijd in mijn hoofd, gewoon lekker lopen en dat zorgt er wel voor dat je echt lekker loopt! Is maar goed ook want de uitslagen op uitslagen.nl zijn best apart. Je kon 1, 2 of 3 rondjes lopen en in de lijst met uitslagen staan alle tijden maar niet per afstand ingedeeld.
Op zondag 29 juni 2014 15:50 schreef Quoi het volgende: Het was bij vlagen flink afzien, maar ik heb mijn training doorgezet: 4 x 3000m met 500m's wandelen tussendoor. Toch 13,5 km op de teller. Dan maar zo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niiiice! En dan maar een oud wijf haha. Maar wel een oud wijf met 13,5K toch?
I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet
Mijn grootste verbeterpunt zit hem vooral in meer tijd nemen om te herstellen denk ik Voeding kan beter, maar is al redelijk oke. En misschien nog een paar kg eraf maar afvallen tijdens Marathontraining lijkt me niet handig.
Netjes hoor! Nee ik moet eerst nog een rest van 20 jaar slecht leven kwijt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Op zondag 29 juni 2014 16:00 schreef runninglinda het volgende: Vanochtend meegedaan aan de Kampinaloop in Boxtel, drie rondjes door de natuur. Het was een eenmalig loopje in een erg mooie omgeving.
Ik ging niet weg met een bepaalde tijd in mijn hoofd, gewoon lekker lopen en dat zorgt er wel voor dat je echt lekker loopt! Is maar goed ook want de uitslagen op uitslagen.nl zijn best apart. Je kon 1, 2 of 3 rondjes lopen en in de lijst met uitslagen staan alle tijden maar niet per afstand ingedeeld.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uurrecord bekertje Op een parcours met 140 hoogtemeters... Dat moet dus nog scherper gesteld worden
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Woooow! Kanjer. Maar wat een goed gevoel moet dat zijn.. die marathon gaat gewoon lukken!
Ik dacht serieus op 32km: ik lijk wel gek, vanaf nu zou ik nog 10km moeten Laatste 4 gingen heel moeizaam. Maar wat ik nu doe, wordt straks hopelijk steeds meer een makkie.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ik dacht serieus op 32km: ik lijk wel gek, vanaf nu zou ik nog 10km moeten Laatste 4 gingen heel moeizaam. Maar wat ik nu doe, wordt straks hopelijk steeds meer een makkie.
Maar straks ga je iets sneller, dus dan hoef je in tijd niet zo heel veel meer (neem ik aan?). En er staat publiek langs de kant, en je gaat taperen.. Die laatste 8 op karakter, i.t.t. de topictitel
Maar waarom nu al zo ver? Jouw M duurt toch ook nog even?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Maar waarom nu al zo ver? Jouw M duurt toch ook nog even?
Nog iets meer dan 100 dagen, zegt Runkeeper me. Dat vind ik al aardig dichtbij komen. En ik wil niet als langste afstand 32km gelopen hebben. Dit loopje was vooral mijn langstdurende loopje, ik verwacht mijn eerste M in ongeveer 4 uur te lopen, dan is dit alvast een hele mooie training geweest
quote:
Op zondag 29 juni 2014 16:17 schreef La_Tramposa het volgende: Maar straks ga je iets sneller, dus dan hoef je in tijd niet zo heel veel meer (neem ik aan?). En er staat publiek langs de kant, en je gaat taperen.. Die laatste 8 op karakter, i.t.t. de topictitel
Dat verwacht ik ook, al zou ik 'm het liefst in ongeveer 5:45 per km willen lopen. Het publiek langs de kant in Eindhoven maakt inderdaad veel goed (en de opblaas 'man met de hamer' )
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards