De naam van je werkgever niet eens fatsoenlijk kunnen spellenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:25 schreef mapima het volgende:
Goedemiddag ik werk bij de Chrisyine le Duc.
Ik heb een jaarcontract had verlenging gekregen en dat contract loopt nog een paar maanden.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:26 schreef ZarB het volgende:
Ja als je een bepaalde tijd contract hebt mogen ze het weigeren ja![]()
helder licht..
Was grapjequote:Op zondag 29 juni 2014 15:28 schreef PriesterB het volgende:
TS is een kaoloaandachtshoer die werkt voor de Action.
Dan mogen ze het dus weigerenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:30 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik heb een jaarcontract had verlenging gekregen en dat contract loopt nog een paar maanden.
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:11 schreef probeer het volgende:
OK, het is heel leuk dat je probeert mee te denken in de grote-mensen-wereld, maar je gedachtegangen slaan vaak totaal nergens op, zijn bijna kinderlijk naïef, doorspekt met onwaarheden en meer van zulks 'klok horen luiden maar ik weet niet eens wat een klepel is' onzin.
Kortom, schattige poging, maar zoals gewoonlijk een complete faal.
Een contract voor bepaalde tijd, daar zit je dus aan vast.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:30 schreef mapima het volgende:
[..]
Ik heb een jaarcontract had verlenging gekregen en dat contract loopt nog een paar maanden.
klopt ook dingen als 7up kinderbueno en dingen van de blokkerquote:Op zondag 29 juni 2014 15:33 schreef trovey het volgende:
Ze verkopen ook van alles bij de Action hè? Zelfs spullen van andere winkels.
je mag gewoon ontslag nemen met officieel 1mnd opzegtermijn maar mn werkgever wilt dat niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:35 schreef probeer het volgende:
[..]
Een contract voor bepaalde tijd, daar zit je dus aan vast.
Dom kind.
Dat mag alleen bij een contract voor onbepaalde tijd. Een contract zonder specifieke einddatum dus.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:35 schreef mapima het volgende:
[..]
je mag gewoon ontslag nemen met officieel 1mnd opzegtermijn maar mn werkgever wilt dat niet.
Onzin. Anders zouden honderdduizend mensen bij bv Albert Heijn ook geen ontslag kunnen nemen. Bovendien heeft medepersoneel van mij massaal een formulier voor ontslag ondertekend terwijl ze volgens jouw redenatie hier tot januari zitten.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat mag alleen bij een contract voor onbepaalde tijd. Een contract zonder specifieke einddatum dus.
Jij hebt waarschijnlijk een contract met een specifieke einddatum, en mag voor die tijd geen ontslag nemen. Niet komen opdagen wordt gezien als werkweigering, en dan zal het bedrijf alle gemaakte kosten (oa voor vervangend personeel) op jou verhalen.
Lees het ding eens na.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |