Dat maak je er zelf van lieve schat.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:35 schreef mapima het volgende:
[..]
Het treurige is dat ik ook een allochtoon ben
Val je toch even hard door de mant meissie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pluk de haahr
Ik kon het wel in een keer lezen.. ik denk dat je ook meteen een bezoekje aan de dokter moet plegen.. of als je het meteen goed wilt doen dan gooi ik je meteen voor de intercity samen met Dima en Blondje93.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:44 schreef mapima het volgende:
[..]
Die tekst verdwijnt zo snel weer denk je dat ik dit kan lezen?
nee mijn naam is jamesquote:Op maandag 30 juni 2014 00:02 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Ben jij toevallig zo'n pauper die Delano heet?
Ik wil ook allochtoon zijn ik ga in Duitsland wonen en de black jackets joinen. Lekker met de motor cruizen met mapima achterop.quote:Op maandag 30 juni 2014 03:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat maak je er zelf van lieve schat.
Dat je half-pools bent maakt je dat nog niet meteen een hele allochtoon.
Maarja, je zal wel onzeker zijn en je denkt recht te hebben op een allochtonenkaart, niet dat het iets uithaalt.
Be yourself, no matter what they say.
Wie gaat dan ook Haan meeten.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:09 schreef KaoloJoeka het volgende:
Het ergste van alles is nog dat haan33 en flitskikker haar irl gemeet hebben, en die zeggen dat ze irl ook zo is.
quote:Op maandag 30 juni 2014 01:09 schreef KaoloJoeka het volgende:
Het ergste van alles is nog dat haan33 en flitskikker haar irl gemeet hebben, en die zeggen dat ze irl ook zo is.
Dit vind ik nog wel het ergste aan die achterlijke "kijk mij een domme papzak zijn" gimmick van lily.quote:Op maandag 30 juni 2014 03:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat maak je er zelf van lieve schat.
Dat je half-pools bent maakt je dat nog niet meteen een hele allochtoon.
Maarja, je zal wel onzeker zijn en je denkt recht te hebben op een allochtonenkaart, niet dat het iets uithaalt.
Be yourself, no matter what they say.
ja, maar ik ben zulk volk wel gewend in de winkelquote:Op maandag 30 juni 2014 12:19 schreef Linkiss het volgende:
Werd je echt voor slet uitgemaakt?
Terechte klacht verder wel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |