quote:Op zondag 29 juni 2014 13:44 schreef mapima het volgende:
[..]
Die tekst verdwijnt zo snel weer denk je dat ik dit kan lezen?
Je verwart haar met je moeder.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:45 schreef Fok-it het volgende:
Je bent toch ook een slet? Deels hadden de jongens best gelijk
Irak was een schitterend land toen kameraad Saddam Hussein er nog was. Helaas hebben de gringo's de boel daar kapot maakt en nu wordt het geregeerd door een stel apen.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:42 schreef mapima het volgende:
Gisteren was ik werken ik was in de middag het kassameisje. Lachen giechelen en lief zwaaien naar klanten dus.
Komen er twee Marokkanenboys met petje aan mijn kassa. Rekenen ze, natuurlijkkkk, energy af.Is eentje boos vanwege iets met een bonnetje of zo. Zegt hij tegen mij "jij moet terug naar Irak vieze kankerslet"
WTF MOET IK IN IRAK IK BEN HIER GEBORENWat een rare jongens. Ik zeg toch ook niet dat die jongens op moeten donderen naar Marakesh? :S
Tevens: Irak???Hoe komen ze erbij.
Dan raak ik mijn baan kwijt en kom ik in het frauderegister detailhandel.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:46 schreef thom_05 het volgende:
Je moest hun moeder uitschelden. Hoe minder je aan hun verbeelding overlaat hoe effectiever.
Frauderegister?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:49 schreef mapima het volgende:
[..]
Dan raak ik mijn baan kwijt en kom ik in het frauderegister detailhandel.
Ja. Of het heet waarschuwingsregister detailhandel. Als je te lang pauze houdt, te vaak te laat komt of je ziekmeldt en dan ergens anders werkt, dan wordt er aangifte gedaan bij de politie en kom je in het register.quote:
Je moet niet alles geloven wat ze je wijs makenquote:Op zondag 29 juni 2014 13:56 schreef mapima het volgende:
[..]
Ja. Of het heet waarschuwingsregister detailhandel. Als je te lang pauze houdt, te vaak te laat komt of je ziekmeldt en dan ergens anders werkt, dan wordt er aangifte gedaan bij de politie en kom je in het register.
Lekker boeiend ik ben toch maar een domme allochtoon die moet oprotten uit dit land.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:57 schreef OllieWilliams het volgende:
die TThet is weg uit Nederland en weg van FOK! dus oprotten maar
C&M heeft helemaal niks met vwo te makenquote:Op zondag 29 juni 2014 13:59 schreef mapima het volgende:
[..]
Lekker boeiend ik ben toch maar een domme allochtoon die moet oprotten uit dit land.
Maar ik heb wel een vwo diploma met een voldoende voor Nederlands.
Ja maar wat ik voorstelde hoort daar toch niet bij?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:56 schreef mapima het volgende:
[..]
Ja. Of het heet waarschuwingsregister detailhandel. Als je te lang pauze houdt, te vaak te laat komt of je ziekmeldt en dan ergens anders werkt, dan wordt er aangifte gedaan bij de politie en kom je in het register.
Ik heb een diploma N&G.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
C&M heeft helemaal niks met vwo te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |