quote:Op zondag 29 juni 2014 15:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
als het penalty's word stop ik met kijken
Beetje vertrouwen.. het gaat makkelijker worden als we allemaal denkenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
als het penalty's word stop ik met kijken
Seedorf speelt niet meer hoor dus we winnen.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:26 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Je denkt dat je hart het gaat begeven van spanning begrijp ik?
Die eerste ken ik niet eens, Wijnaldum = zwart dus kan goed tegen warmte, Kuyt = werk paard met discipline dus zal taken goed doenquote:
Tsja, waarom zou je dan in spanning zijn? Hehe, alsof wij Nederlanders zowiezo goed pingels kunnen nemen. Robben en Van Persie kunnen het, maar wie gaat er nog meer tegen de druk bestand zijn?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Seedorf speelt niet meer hoor dus we winnen.
Daley Blind, Sneijder, Depayquote:Op zondag 29 juni 2014 15:28 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, waarom zou je dan in spanning zijn? Hehe, alsof Nederlands zowiezo goed pingels kunnen nemen. Robben en Van Persie kunnen het, maar wie gaat er nog meer tegen de druk bestand zijn?
Waarom denk je dat BMI op de bank zit? Zo cool dat het water in zijn drinkflesje bevriest.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:28 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tsja, waarom zou je dan in spanning zijn? Hehe, alsof wij Nederlanders zowiezo goed pingels kunnen nemen. Robben en Van Persie kunnen het, maar wie gaat er nog meer tegen de druk bestand zijn?
8ste finales of niet, als ze verliezen liggen we eruitquote:Op zondag 29 juni 2014 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
Tis godverdomme de 8ste finales manstel aanstelleritus wijven.
Ja beter komen we zo snel mogelijk op voorsprong. Die berichten over het warme weer en de gevoelstemperatuur vind ik niet erg geruststellendquote:Op zondag 29 juni 2014 15:29 schreef Pandaplint het volgende:
Ik ben bang dat van Gaal weer gokt op de 2e helft maar dat dan iedereen al helemaal kapot is
Ok, dan is alle hoop gevestigd op BMI.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom denk je dat BMI op de bank zit? Zo cool dat het water in zijn drinkflesje bevriest.
Die komt er vlak voor tijd in, speciaal voor de strafschoppen
Ja dus?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
Tis godverdomme de 8ste finales manstel aanstelleritus wijven.
mexicanen hebben daar net zo goed last van hoor.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja beter komen we zo snel mogelijk op voorsprong. Die berichten over het warme weer en de gevoelstemperatuur vind ik niet erg geruststellend
Staat geen context bij maar ik kan niks bedenken.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:32 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wat is dit voor iets? Robben 1 ster?
Is dit em?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Is Verhaegh beter dan Janmaat? Ik heb de beste man volgens mij nog nooit zien spelen.
8ste in de Bundesliga.... dat is niet enorm waardeloos natuurlijkquote:Op zondag 29 juni 2014 15:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
Verhaegh is aanvoerder bij FC Augsburg voor de duidelijke orde, dus zal waarschijnlijk niet zo zuigen. Niet dat FC Augsburg iets voorstelt, maar alsnog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |