1 per dag. Hollanderquote:Op zondag 29 juni 2014 18:54 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
deze man weet.. Je moet je er ook niet vol mee eten. Gwn 1 per dag en bij vullen met andere dadels
quote:Op zondag 29 juni 2014 18:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan weer gauw opbergen in de trommel!
Niks uit te leggen. Lekkere dadels blijf je gewoon maar naar binnen proppen totdat alles terug in de tijd gaatquote:
je username is ook niet zo mooi stagfirlah!quote:Op zondag 29 juni 2014 18:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik bedoelde ja.
1 per dagquote:Op zondag 29 juni 2014 18:58 schreef darkmond het volgende:
[..]
Niks uit te leggen. Lekkere dadels blijf je gewoon maar naar binnen proppen totdat alles terug in de tijd gaat
ik was jong en onbezonnenquote:Op zondag 29 juni 2014 18:58 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
je username is ook niet zo mooi stagfirlah!
Ben ik niet.. Maar als je minimaal 7 personen 5 van die dadels geeft elke dag wordt dat een duure grap. Gwn een wat goedkopere doos met lekkere dadels voor erbijquote:Op zondag 29 juni 2014 18:54 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
met andere dadels mengen?wees niet zo gierig voor je maag
![]()
mijn lusten vervullen is belangrijker voor mijquote:Op zondag 29 juni 2014 18:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben ik niet.. Maar als je minimaal 7 personen 5 van die dadels geeft elke dag wordt dat een duure grap. Gwn een wat goedkopere doos met lekkere dadels voor erbij
Ik ben 12.quote:Op zondag 29 juni 2014 18:59 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
maar je citeerde het weer dus jij moet het ook zeggen
Ik ruikt't eten hier... Zit je op je kamer te fokken/voetbal kijken en ruik je als vastende ook nog je moeders etenquote:Op zondag 29 juni 2014 19:00 schreef defokkingfoker het volgende:
Maar nu genoeg over eten... Krijg honger
hoe oud ben jijquote:Op zondag 29 juni 2014 19:02 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik ruikt't eten hier... Zit je op je kamer te fokken/voetbal kijken en ruik je als vastende ook nog je moeders eten
Nee. Waarom zou ze dat zeggen dan.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:04 schreef darkmond het volgende:
Astaghfirullah vrouwen op TV. Astaghfirullah.
Raken jullie ook niet geïrriteerd als je moeder dan steeds astaghfirullah zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |