Sure. Zelf komen ophalen tho.quote:Op zondag 29 juni 2014 18:34 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
kan je honingkoekjes voor me maken?
grote dadels, dan eet je die israelische dadelsquote:Op zondag 29 juni 2014 18:37 schreef defokkingfoker het volgende:
Die grote dadels zijn verrukkelijk... Je betaald wel ietsjes meer maar die smaak is overheerlijk. Middel grote moet je met monchou en honing en walnoot eten. Kleine zijn niet te eten, zijn altijd hard.
nee hoorquote:Op zondag 29 juni 2014 18:40 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
grote dadels, dan eet je die israelische dadelsshame!
Die van hier komen uit iran of saudi arabiequote:Op zondag 29 juni 2014 18:40 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
grote dadels, dan eet je die israelische dadelsshame!
quote:
kijk maar toch eens na op israel, jordan valley en west bankquote:Op zondag 29 juni 2014 18:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Die van hier komen uit iran of saudi arabie
2 jaar geleden toen we uit SA iets van 20+ kg vet lekkere grote dadels kregenquote:Op zondag 29 juni 2014 18:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Die van hier komen uit iran of saudi arabie
klopt, en die zijn ook best duur hier.quote:Op zondag 29 juni 2014 18:49 schreef darkmond het volgende:
[..]
2 jaar geleden toen we uit SA iets van 20+ kg vet lekkere grote dadels kregen![]()
Ik ruik eten... Wat ruikt dat heerlijk zeg
maar wel kankerlekkerquote:Op zondag 29 juni 2014 18:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
klopt, en die zijn ook best duur hier.
Helaas wel ja. Wil je even dadels kun je niet in de buurt wat goeds halen. Alleen die nutteloze kleine droge dadels van AH enzulks.quote:Op zondag 29 juni 2014 18:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
klopt, en die zijn ook best duur hier.
deze man weet.. Je moet je er ook niet vol mee eten. Gwn 1 per dag en bij vullen met andere dadelsquote:
Wat is dat voor taalgebruik tijdens het vasten?quote:
met andere dadels mengen?quote:Op zondag 29 juni 2014 18:54 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
deze man weet.. Je moet je er ook niet vol mee eten. Gwn 1 per dag en bij vullen met andere dadels
Dit is dus wat ik bedoelde ja.quote:Op zondag 29 juni 2014 18:54 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat is dat voor taalgebruik tijdens het vasten?
Astagfirullaha rabi wa atubu illayk.
Istaghfir rabbak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |