jodenploegquote:Op zondag 29 juni 2014 19:16 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Palestijnen bestaan wel
--- AJAX![]()
![]()
![]()
Natuurlijk discrimineren wij. Jouw en mijn God discrimineert ook op het moment dat hij een goedgelovige moslim naar het paradijs laat gaan, een een nutteloze zionist rechtstreeks de hel in stuurt. Moge jouw huid wegbranden en weer terug en komen en weer wegbranden.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:13 schreef hafez1234 het volgende:
Jullie moslims huilen altijd dat jullie gediscrimineerd worden in Nederland, maar jullie zijn zelf veel erger.
Jij moet je schamen.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Natuurlijk discrimineren wij. Jouw en mijn God discrimineert ook op het moment dat hij een goedgelovige moslim naar het paradijs laat gaan, een een nutteloze zionist rechtstreeks de hel in stuurt. Moge jouw huid wegbranden en weer terug en komen en weer wegbranden.
Wij ook.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:18 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
joodse getrouwde vrouwen moeten kaal zijn
Ik hoef me niet te schamen. Ik ben een Libanees. Libanon ligt boven Palestina. Mensen die weten wat is gebeurd dragen grote haat.quote:
Rustig lieverd. Chill maar.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:19 schreef Bami-Powner het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
waz met jou? dikke bullshit
Gedraag je niet als een 15 jarige straat rat... heb respect voor andere gelovenquote:Op zondag 29 juni 2014 19:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Natuurlijk discrimineren wij. Jouw en mijn God discrimineert ook op het moment dat hij een goedgelovige moslim naar het paradijs laat gaan, een een nutteloze zionist rechtstreeks de hel in stuurt. Moge jouw huid wegbranden en weer terug en komen en weer wegbranden.
Ga weg.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:18 schreef hafez1234 het volgende:
Ik snap niet hoe moslima's van die mooie benen en billen hebben terwijl ze ramadan en zo doen.
WUTT!! moeten ze het wegsnijden ofzoquote:Op zondag 29 juni 2014 19:18 schreef hafez1234 het volgende:
Ik snap niet hoe moslima's van die mooie benen en billen hebben terwijl ze ramadan en zo doen.
Een zionist? Een geloof?quote:Op zondag 29 juni 2014 19:20 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Gedraag je niet als een 15 jarige straat rat... heb respect voor andere geloven
typisch joods gedrag, eerst iemand prikken en een conflict veroorzaken en dan zeggen dat diegene die geprikt wordt de prikkende isquote:
Wa idha gattabakom al-jahilona kallu salama.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:24 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens joods. Ik vind Israël gewoon een tof land omdat ze moslimextremisten aanpakken.
Extremisten zijn nooit goed. Zo heb je ook gwn joodse extremistenquote:Op zondag 29 juni 2014 19:24 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Ik ben niet eens joods. Ik vind Israël gewoon een tof land omdat ze moslimextremisten aanpakken.
Moslimextrimisten, kijk je te vaak naar cnn, bbc en nos ofzo? Ga gewoon weg aub, we willen jou niet, zoek je eigen topic waar je kan baggerenquote:Op zondag 29 juni 2014 19:24 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom joden denken dat moslims Israël haten... ''Israël'' is een mooi land hoorquote:Op zondag 29 juni 2014 19:28 schreef hafez1234 het volgende:
Ik snap niet waarom moslims Israël haten. Bijna alle moslims worden door moslims vermoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |