basmati rijstquote:Op zondag 29 juni 2014 19:30 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ze spelen nu pas wat beter![]()
Ik ruik basmati rijst met saafran
Ik weet niet wat ik precies ga eten. Als ik nu naar beneden ga om te kijken kan ik niet meer stoppen met aan eten denkenquote:Op zondag 29 juni 2014 19:31 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
basmati rijstdat ga ik ook eten met pikante kip
Eerste x dat je vast ofzo...quote:Op zondag 29 juni 2014 19:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik precies ga eten. Als ik nu naar beneden ga om te kijken kan ik niet meer stoppen met aan eten denken
ik heb nog geen hongergevoelquote:Op zondag 29 juni 2014 19:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik precies ga eten. Als ik nu naar beneden ga om te kijken kan ik niet meer stoppen met aan eten denken
Nee, al een aantal jaren. Maar de eerste dag is voor mij altijd "moeilijk" gezien ik normaal veel eet en sport. Vandaar.quote:
heb je die google doodle al gezien, als je die afspeelt ziet ie er best wel saai uit hoorquote:Op zondag 29 juni 2014 19:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee, al een aantal jaren. Maar de eerste dag is voor mij altijd "moeilijk" gezien ik normaal veel eet en sport. Vandaar.
Inshallahquote:Op zondag 29 juni 2014 19:34 schreef defokkingfoker het volgende:
Nederland maakt binnen 4 minuten een goal![]()
![]()
![]()
Huh watquote:Op zondag 29 juni 2014 19:34 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
heb je die google doodle al gezien, als je die afspeelt ziet ie er best wel saai uit hoor
http://www.google.com/doodles/ die met die leeuw en vogel is saaiquote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:36 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
http://www.google.com/doodles/ die met die leeuw en vogel is saai
82' alquote:Op zondag 29 juni 2014 19:41 schreef darkmond het volgende:
Het enige positieve aan het nog niet scoren van Nederland is de herrie die eruit voorkomt buiten
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |