ik raak erg geirriteerd wanneer ze die ramadan liedjes op tv luid opzetquote:Op zondag 29 juni 2014 19:04 schreef darkmond het volgende:
Astaghfirullah vrouwen op TV. Astaghfirullah.
Raken jullie ook niet geïrriteerd als je moeder dan steeds astaghfirullah zegt?
ik ookquote:Op zondag 29 juni 2014 19:05 schreef Peunage het volgende:
Ik heb nog geen hongergevoel gehad vandaag. En onbewust bsn ik een kookprogramm gaan kijken
Jij bent Nederlandse zei je toch? Hoezi zou jouw afvallige ongelovige moeder astaghfirullah zeggen?quote:
Ben niet Nederlands.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:06 schreef darkmond het volgende:
[..]
Jij bent Nederlandse zei je toch? Hoezi zou jouw afvallige ongelovige moeder astaghfirullah zeggen?
Ik juist niet. Gewoon al-manar en zo en dan tussen het oorlogsgeweld door een leuk vredig nummer.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:05 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik raak erg geirriteerd wanneer ze die ramadan liedjes op tv luid opzet
maar als die kindjes met die piepstemmetjes beginnen te kermen dan heb ik zin om de tv in te slaanquote:Op zondag 29 juni 2014 19:08 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik juist niet. Gewoon al-manar en zo en dan tussen het oorlogsgeweld door een leuk vredig nummer.
Ramadano tajala wabtasama, kubalil ...etc etc
Je zei van welquote:Op zondag 29 juni 2014 19:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben niet Nederlands.
Wij gebruiken die Estagfurallah niet zo trouwens.
Ja dat inderdaadquote:Op zondag 29 juni 2014 19:09 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
maar als die kindjes met die piepstemmetjes beginnen te kermen dan heb ik zin om de tv in te slaan
Mooie billenquote:Op zondag 29 juni 2014 19:10 schreef hafez1234 het volgende:
Wat vinden jullie moslima's van Surinamers?
kanker op vieze zionistquote:Op zondag 29 juni 2014 19:10 schreef hafez1234 het volgende:
Ga weg jood.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:10 schreef hafez1234 het volgende:
leuke menschen.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:10 schreef hafez1234 het volgende:
idd!quote:Op zondag 29 juni 2014 19:11 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad![]()
![]()
Of een du3a die wordt geciteerd door een klein joch ofzo...
quote:
Niet zo happen. laat gewoon gaan.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:12 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zionisten horen niet in dit topic thuis.
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:12 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zionisten horen niet in dit topic thuis.
neen wegjagen met hooivork en fakkels, die joden, net zoals ze onschuldige palestijnen wegjagen, maar dan met tanks en vuurwapensquote:Op zondag 29 juni 2014 19:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[..]
Niet zo happen. laat gewoon gaan.
Pics van je zusjequote:Op zondag 29 juni 2014 19:13 schreef hafez1234 het volgende:
Jullie moslims huilen altijd dat jullie gediscrimineerd worden in Nederland, maar jullie zijn zelf veel erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |