abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141716850
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 10:37 schreef Joanne35 het volgende:
Ik snap de discussie over die laatste zin niet zo. Er staat "Don't go alone" en dat hebben ze niet gedaan. En die laatste zin heeft ook niets te maken met het feit dat je om moet keren op dat pad en niet door moet blijven lopen.

Of dat laatste zinnetje dus wel of niet genoemd wordt is niet zo relevant.
Leer lezen > uit die laatste zin blijkt dat het daar onveilig is en dat meerdere mensen daar overvallen zijn. Is ook wel Heel toevallig dat de Volkskrant dat stukje weglaat .

Bovendien was de schrijfster Anneke Stoffelen al eerder uit op de bezoedeling
http://vasterman.blogspot(...)m-de-volkskrant.html

[ Bericht 12% gewijzigd door StaceySinger op 30-06-2014 11:12:59 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 30 juni 2014 @ 11:10:11 #277
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_141717024
Nou ja, van mij mogen ze mijn bijdrage gebruiken om verder te zoeken.
Gaap Goals rulezzz!
pi_141717668
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 11:03 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Leer lezen > uit die laatste zin blijkt dat het daar onveilig is en dat meerdere mensen daar overvallen zijn. Is ook wel Heel toevallig dat de Volkskrant dat stukje weglaat .

In het Volkskrant artikel "Bracht Lonely Planet Lisanne en Kris op dwaalspoor?" staat:
quote:
De Lonely Planet waarschuwt in zijn tekst wel voor berovingen. De taalschool liet deze waarschuwing achterwege.
Zie: http://www.volkskrant.nl/(...)er-dan-vermeld.dhtml
  maandag 30 juni 2014 @ 11:55:17 #279
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_141718076
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 11:03 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Joh, de hele Lonely Planet staat vol met dat soort waarschuwingen :')

Nogmaals, met dat op tijd omkeren heeft het niets te maken. Als je het over een 'pleasant day hike' hebt is het wel zo handig om dat "detail" er wel bij te vermelden.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_141718267
Dom de lonely planet overschrijven, en de gevaren bewust weglaten. Volgens mij heb je dan aan de ouders iets uit te leggen.
  maandag 30 juni 2014 @ 12:09:48 #281
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_141718464
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 10:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
Het slaat echt nergens op nu nog te willen gaan zoeken naar botresten. ALS die er al zijn, zijn ze nog VEEL verder weggespoeld. Met alle risico voor de zoekers die dan nog veel verder het woud in moeten. En voor wat? Een extra dijbeen en/of een schedel?
:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_141718582
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 10:08 schreef sverbern het volgende:
Het lijkt stil te vallen hier. Niets meer te melden?
Het is nu wachten op de informatie van het NFI wat er op de telefoons en fototoestel staat.
Mijn gevoel zegt dat hoe langer het duurt voordat er informatie naar buiten komt, hoe groter de kans is dat er bruikbare informatie op staat en dat ze achter de schermen dat eerst gaan onderzoeken.
pi_141718718
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:02 schreef Mr.Ping het volgende:
Dom de lonely planet overschrijven, en de gevaren bewust weglaten. Volgens mij heb je dan aan de ouders iets uit te leggen.
Die taalschool heeft inderdaad veel uit te leggen. Ten eerste al, wat je zegt, die waarschuwing onvermeld laten.
Ten tweede: de dames zouden vrijwilligerswerk doen op een kinderdagverblijf. Dat was geregeld door de taalschool, en op vrijdag nog bevestigd door de taalschool aan de dames. Maandag meldden ze zich bij het kinderdagverblijf en werden weggestuurd. ( bron: rtl late night met de ouders Froon en Kremers zie de link in de OP)

Heeft de taalschool genoeg moeite gedaan om dat vrijwilligerswerk daadwerkelijk te laten gebeuren of wilden ze gewoon excursies verkopen aan de dames? Dat is een nevenactiviteit van de taalschool. En inderdaad hebben Kris en Lisanne de rest van de week volgepland met excursies geregeld via de taalschool, behalve dan de middag van de fatale wandeling.

Het lijkt me dat enige nalatigheid de taalschool wel valt te verwijten.
pi_141718740
Ik vind dat verhaal van die gids dat wordt opgetekend in de Volkskrant behoorlijk plausibel...en zeer aannemelijk.
  maandag 30 juni 2014 @ 12:22:27 #285
300082 roos85
JUICHEN!
pi_141718863
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:18 schreef Rowlf het volgende:

[..]

Die taalschool heeft inderdaad veel uit te leggen. Ten eerste al, wat je zegt, die waarschuwing onvermeld laten.
Ten tweede: de dames zouden vrijwilligerswerk doen op een kinderdagverblijf. Dat was geregeld door de taalschool, en op vrijdag nog bevestigd door de taalschool aan de dames. Maandag meldden ze zich bij het kinderdagverblijf en werden weggestuurd. ( bron: rtl late night met de ouders Froon en Kremers zie de link in de OP)

Heeft de taalschool genoeg moeite gedaan om dat vrijwilligerswerk daadwerkelijk te laten gebeuren of wilden ze gewoon excursies verkopen aan de dames? Dat is een nevenactiviteit van de taalschool. En inderdaad hebben Kris en Lisanne de rest van de week volgepland met excursies geregeld via de taalschool, behalve dan de middag van de fatale wandeling.

Het lijkt me dat enige nalatigheid de taalschool wel valt te verwijten.
Inderdaad, ben benieuwd of ze hier nog verder onderzoek naar gaan doen.

Waar die VK bash vandaan komt, snap ik niet. Geloof echt niet dat zij bewust een stukje tekst weglaten.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 30 juni 2014 @ 12:25:37 #286
300082 roos85
JUICHEN!
pi_141718968
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:18 schreef Pipo_de_C. het volgende:
Ik vind dat verhaal van die gids dat wordt opgetekend in de Volkskrant behoorlijk plausibel...en zeer aannemelijk.
http://www.volkskrant.nl/(...)er-dan-vermeld.dhtml

Deze?

Kan deze link in de OP? De link die er nu instaat verwijst naar een gewijzigde post, omdat screenshots niet geplaatst mogen worden.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  roze maandag 30 juni 2014 @ 12:27:40 #287
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_141719031
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:09 schreef Dven het volgende:

[..]

:')
Your beauty never ever scared me.
  maandag 30 juni 2014 @ 12:38:34 #288
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_141719337
Fijn overal die dubbele informatie. Eerst allerlei bronnen die zeggen dat verdwalen eigenlijk onmogelijk is dankzij pijlen en borden en whatnot. En nu weer die lokale gidsen die aangeven dat het slecht staat aangegeven en, zeker na de top van de berg, een moeilijke en levensgevaarlijke beproeving kan worden die wel 4 dagen duurt.

Dus conclusie: route is zwaar onderschat, er wordt een verkeerde keuze gemaakt en vanaf dat moment gaat het van kwaad naar erger. Kans op een misdrijf lijkt me statistisch nog aanwezig, maar niet plausibel. Klassiek verhaal van verdwalen in de jungle.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_141719930
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:18 schreef Pipo_de_C. het volgende:
De Volkskrant bashed de LP & Taalschool .
Die meiden hadden smartphones bij zich en konden zelf alle (ook negative) info zo opzoeken.
Als ik 5 minuten zoek ( kijk ook maar op dit forum ) http://boquete.ning.com/ komen er giga veel negatieve verhalen tevoorschijn .Bendes -verkrachtingen en ga maar ff door.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 30 juni 2014 @ 13:11:02 #290
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_141720271
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:59 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Die meiden hadden smartphones bij zich en konden zelf alle (ook negative) info zo opzoeken.
Als ik 5 minuten zoek ( kijk ook maar op dit forum ) http://boquete.ning.com/ komen er giga veel negatieve verhalen tevoorschijn .Bendes -verkrachtingen en ga maar ff door.
Nou, er zijn anders ook genoeg bronnen die roepen dat Boquete één van de veiligste regio's in Midden-Amerika is. Ff googlen op boquete en safety en het lijkt niet op een broedplaats van louche zaakjes ofzo.

Natuurlijk is het nergens gegarandeerd 100% veilig, maar een reden om aan te nemen dat Boquete gevaarlijk is, is er niet.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  maandag 30 juni 2014 @ 13:14:29 #291
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_141720355
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 12:59 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Jij kan natuurlijk ook na een uurtje zoeken op internet openhartoperaties uitvoeren.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  maandag 30 juni 2014 @ 13:19:40 #292
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_141720493
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 13:14 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Jij kan natuurlijk ook na een uurtje zoeken op internet openhartoperaties uitvoeren.
Man, wat een vergelijking. Je hebt in een paar minuten toch info over een activiteit die je wilt gaan doen.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_141720726
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 22:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Gps en gsm hebben helemaal niets met elkaar te maken. Voor gsm heb je contact nodig met zendmasten die op het aardoppervlak staan.Voor gps moet je satellietsignalen kunnen ontvangen.

Gsmverkeer is tweerichtingsverkeer en omdat een telefoon maar beperkt zendvermogen heeft moet je voor gsm niet al te ver van een zendmast zitten. Atmosferische omstandigheden kunnen het bereik beperken of juist vergroten.

Gps is eenrichtingsverkeer. De gps ontvanger hoeft alleen maar satellietsignalen op te kunnen vangen. Vrij zicht naar boven is zo ongeveer het enige dat belangrijk is. Onder een dicht bladerdak kan je problemen verwachten met gps.
Daar in de jungle weet ik niet, maar in de meeste bossen waar ik wel eens loop is de GPS ontvangst niet zo best of zelfs onmogelijk om een "fix" te krijgen. Mijn primaire telefoon heeft echter ook GLONASS ondersteuning, en op dat toestel blijft de navigatie vrijwel altijd werken moet ik zeggen. Op mn andere smartphone met alleen GPS valt de navigatie functionaliteit vaak wel weg. Ik ben daarom blij dat veel telefoons tegenwoordig ook met GLONASS werken.
pi_141720871
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 13:19 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Man, wat een vergelijking. Je hebt in een paar minuten toch info over een activiteit die je wilt gaan doen.
juist
pi_141720893
  maandag 30 juni 2014 @ 13:32:43 #296
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_141720905
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 13:31 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

juist
Google vult zelfs je zoekwoorden automatisch aan... hoe makkelijk wil je het hebben
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_141720924
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')