Ik kan me niet voorstellen dat El Sierd ooit zoiets zou doenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
El Sierd heeft dat ooit bepaald.
Ik drink eigenlijk alleen als NL speelt, morgen Utrecht onveilig makenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.
Of je moet in de smaak willen vallen bij quinoa-hipsters.
Maar dat kan niet in puush.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:47 schreef mrstylo het volgende:
Dat markeer grapje heb ik bedacht. Ik wil graag daarom een ©styloproduction onder die grap.
Zoiets?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:47 schreef mrstylo het volgende:
Dat markeer grapje heb ik bedacht. Ik wil graag daarom een ©styloproduction onder die grap.
Topshowquote:
Echt een standaard grapje. Niets leuks aan.quote:
Hij gaat uit frustratie even stukje fietsen op z'n tandem.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:48 schreef MakkieR het volgende:
Hoe zou Suarez nou voor zijn televisie zitten, zal hij al traantjes hebben?
In de afstandsbediening gebeten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:48 schreef MakkieR het volgende:
hihi nu welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt een standaard grapje. Niets leuks aan.
Hahaha in standaard zit ook tand erin. Snapje. xd
Op FOK! werken grapjes over bijstand beter.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt een standaard grapje. Niets leuks aan.
Hahaha in standaard zit ook tand erin. Snapje. xd
Hij bijt een gat in de lucht.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:48 schreef MakkieR het volgende:
Wat heb jij voorspeld bij deze pot?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op FOK! werken grapjes over bijstand beter.
Dan heb je pech gehad. Sorry dat ik zo hard ben, maar kan nu niets anders.quote:
Luis Suarezquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat of wie zou dit kunnen zijn?
A. Jack van Gelder
B. Een tandwalvis
C. Peter Beense
D. Iemand naar keuze.
Ik snap je houding stylo, oog om oog, tand om tand.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan heb je pech gehad. Sorry dat ik zo hard ben, maar kan nu niets anders.
1-0 voor Colombiaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat heb jij voorspeld bij deze pot?
Lijkt me niet verstandig. Zijn snel op een teentje getrapt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op FOK! werken grapjes over bijstand beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |