Ik kan me niet voorstellen dat El Sierd ooit zoiets zou doenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
El Sierd heeft dat ooit bepaald.
Ik drink eigenlijk alleen als NL speelt, morgen Utrecht onveilig makenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet.
Of je moet in de smaak willen vallen bij quinoa-hipsters.
Maar dat kan niet in puush.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:47 schreef mrstylo het volgende:
Dat markeer grapje heb ik bedacht. Ik wil graag daarom een ©styloproduction onder die grap.
Zoiets?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:47 schreef mrstylo het volgende:
Dat markeer grapje heb ik bedacht. Ik wil graag daarom een ©styloproduction onder die grap.
Topshowquote:
Echt een standaard grapje. Niets leuks aan.quote:
Hij gaat uit frustratie even stukje fietsen op z'n tandem.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:48 schreef MakkieR het volgende:
Hoe zou Suarez nou voor zijn televisie zitten, zal hij al traantjes hebben?
In de afstandsbediening gebeten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:48 schreef MakkieR het volgende:
hihi nu welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt een standaard grapje. Niets leuks aan.
Hahaha in standaard zit ook tand erin. Snapje. xd
Op FOK! werken grapjes over bijstand beter.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt een standaard grapje. Niets leuks aan.
Hahaha in standaard zit ook tand erin. Snapje. xd
Hij bijt een gat in de lucht.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:48 schreef MakkieR het volgende:
Wat heb jij voorspeld bij deze pot?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op FOK! werken grapjes over bijstand beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |