Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:37 schreef Kopsterk het volgende:
TT had 'WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAA' moeten zijn
Wat...... er is echt iemand die dat grappig vind.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Aldus de man die de Lama's leuk vindt.
SCHELDEN DOET GEEN PIJN SCHELDEN DOET GEEN PIJN SCHELDEN DOET GEEN PIJNquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, mensen die Harry Vermeegen leuk vinden daar hou ik niet zo van.
xDquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Wat een rare opmerking zeg.
GGMM zal de Grote Improvisatie show ook wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Aldus de man die de Lama's leuk vindt.
Arno waarschijnlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wat...... er is echt iemand die dat grappig vind.
Hij schijnt ook een poster van Giel Beelen op zijn slaapkamer te hebben hangen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM zal de Grote Improvisatie show ook wel leuk vinden.
Ik hoop t welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:40 schreef Anonymousz het volgende:
colombia gaat brazillie opeten
hap hap
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:40 schreef Anonymousz het volgende:
colombia gaat brazillie opsnuiven
snif snif
Inderdaad, wat is het toch een kutfaalhaasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:40 schreef OllieWilliams het volgende:
was geen buitenspel arno zag verkeerd
quote:
En dan toch Kuipers als scheids, zo neutraal is hij.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
nee want nederland speelt de finale
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arno is wordt vermoeiend met zn Kuipers gegeil
Spider?quote:
Daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben joh!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef Belladonna80 het volgende:
Wat denken jullie. Kan dit Colombia de Brazilianen moeilijk maken? Volgens mij wél.
Bal is rond, elf tegen elf. Alles kan gebeuren!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben joh!
en die japanner danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
nee want nederland speelt de finale
Oké tot later! Hou je haaks!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef DeHovenier het volgende:
Wat triest is dat ik meer dit topic zit te checken dan dat ik de wedstrijd volg.
Dus tot zo
Nee, want hij maakte net een fout bij de corner.quote:
de 'treurwilgbokaal'quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die krijgt de troostfinale.
Tot kiekesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef DeHovenier het volgende:
Wat triest is dat ik meer dit topic zit te checken dan dat ik de wedstrijd volg.
Dus tot zo
Webb ook toen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, want hij maakte net een fout bij de corner.
Ik denk dat het een soort Chili is maar dan zijn ze langer en donkerder, Brazil gaat eraan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef Belladonna80 het volgende:
Wat denken jullie. Kan dit Colombia de Brazilianen moeilijk maken? Volgens mij wél.
hopelijk mag shakir de finale fluitenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die krijgt de troostfinale.
Ik gun 'm dat Gambiaantje ook wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hopelijk mag shakir de finale fluiten
Daar wil ik wel een lijntje mee snuiven.quote:
Van haar kutje afquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een lijntje mee snuiven.
Ik ben vanmiddag al een uurtje in slaap gevallen bij BRACHI.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef Paxcon het volgende:
Ik weet niet of het door Arno komt, maar ik val zowat in slaap
quote:
Beiden doen het nog Prima. dit toernooi, maar na de 14 kaarten van Nederland-Spanje denk ik dat Webb de finale deze keer niet doet, vorige keer maakte hij m.i. teveel foute inschattingen om hoe de wedstrijd in de greep te houden. Maar kuipers trok dacht ik 12 kaarten in de afgelopen Champions league finale.quote:
wat als ze een piemel heeftquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze jongen zegt gewoon kutje. Hij is stoer.
Ha u madquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In welk spel?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM weet inmiddels dat ik die eerste in mijn team heb.
Je komt gefrustreerd over. Zo ken ik je niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |