Inderdaad, wat is het toch een kutfaalhaasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:40 schreef OllieWilliams het volgende:
was geen buitenspel arno zag verkeerd
quote:
En dan toch Kuipers als scheids, zo neutraal is hij.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
nee want nederland speelt de finale
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arno is wordt vermoeiend met zn Kuipers gegeil
Spider?quote:
Daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben joh!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef Belladonna80 het volgende:
Wat denken jullie. Kan dit Colombia de Brazilianen moeilijk maken? Volgens mij wél.
Bal is rond, elf tegen elf. Alles kan gebeuren!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben joh!
en die japanner danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
nee want nederland speelt de finale
Oké tot later! Hou je haaks!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef DeHovenier het volgende:
Wat triest is dat ik meer dit topic zit te checken dan dat ik de wedstrijd volg.
Dus tot zo
Nee, want hij maakte net een fout bij de corner.quote:
de 'treurwilgbokaal'quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die krijgt de troostfinale.
Tot kiekesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef DeHovenier het volgende:
Wat triest is dat ik meer dit topic zit te checken dan dat ik de wedstrijd volg.
Dus tot zo
Webb ook toen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, want hij maakte net een fout bij de corner.
Ik denk dat het een soort Chili is maar dan zijn ze langer en donkerder, Brazil gaat eraan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:41 schreef Belladonna80 het volgende:
Wat denken jullie. Kan dit Colombia de Brazilianen moeilijk maken? Volgens mij wél.
hopelijk mag shakir de finale fluitenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die krijgt de troostfinale.
Ik gun 'm dat Gambiaantje ook wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hopelijk mag shakir de finale fluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |