Ik ben meerderjarig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:23 schreef alors het volgende:
[..]
Jij bent nog minderjarig, daar waag zelfs ik me niet aan.
Dan moet je het juist meer waarderen denk ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs dan waardeer ik de nagellak pics
Waarom?quote:
Is The Pacific slechter of beter?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beste miniserie ooit. Goede combinatie van drama en actie.
Heb je al een renner voor de TDF geadopteerd johannes?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs dan waardeer ik de nagellak pics
Maar natuurlijk, daar was ik snel bij, nu moet Lampre hem wel meenemen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heb je al een renner voor de TDF geadopteerd johannes?
Heb je zwart haar en donkere ogen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:25 schreef Smoofie het volgende:
Alors, ik wil wel pics. Als je mooi bent wil ik wel trouwen, ik heb geld.
Sommige mannen hebben inplaats van baby face een baby hand.quote:
minderquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Is The Pacific slechter of beter?
Ik vond hem zelf vergelijkbaar, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Verhaaltechnisch was het iets minder.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Is The pacific slechter of beter?
Ik heb altijd het idee gehad dat ze wel mooi is. Verder geen reden voor, gewoon een gevoel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:25 schreef Smoofie het volgende:
Alors, ik wil wel pics. Als je mooi bent wil ik wel trouwen, ik heb geld.
Minder briljant. Goed, maar BoB is beterquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Is The Pacific slechter of beter?
Moi?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je zwart haar en donkere ogen?
Gezien ze voor FCT is heb ik altijd gedacht dat ze een boerinnetje was.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee gehad dat ze wel mooi is. Verder geen reden voor, gewoon een gevoel.
Donkerblond en licht bruine ogen.quote:
Nee daar zijn de mening niet over verdeeld, niemand vind dat The Pacific ook maar enigszins in de buurt komt van BOB.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf vergelijkbaar, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Verhaaltechnisch was het iets minder.
*vindtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee daar zijn de mening niet over verdeeld, niemand vind dat The Pacific ook maar enigszins in de buurt komt van BOB.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:27 schreef hottentot het volgende:
Grappig, vroeger waren vooral de Hollanders massaal gek, nu zijn alle fans gek (qua kleding)
Hebben we de wereld toch een stukje vrolijker gemaakt.
Ik wel pik.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee daar zijn de mening niet over verdeeld, niemand vind dat The Pacific ook maar enigszins in de buurt komt van BOB.
Dan ben je niet goed bij je appel.quote:
Den Bosch toch? maar wat heeft die gepresteerd opdat we hem zouden moeten kennen?quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gezien ze voor FCT is heb ik altijd gedacht dat ze een boerinnetje was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |