In het geval van F1 denk ik niet dat dat veel verschil maakt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:02 schreef Jigzoz het volgende:
Als je dit zo ziet hè, dan zou je bijna zeggen dat F1-races ook gewoon minimaal 3 uur zouden moeten duren.
Het is een heel mooie serie, maar ik blijf toch het WEC toffer vinden. Ja, inderdaad, kleiner veld, minder competitie binnen dezelfde klasse, minder merken... Maar wel LMP1!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Je hebt WEC, ELMS, ADAC GT Masters, enz. maar BES is naar mijn mening toch de leukste serie.
Is een GT3 dus in BES, BSS en andere GT3 series.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:25 schreef Sinister-D- het volgende:
En waar gaat die McLaren meerijden?
Of was dat louter informatief
Dat is wel gaaf als het luktquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:09 schreef sasquatsch het volgende:
Studenten uit Eindhoven willen met de 24 uur van Le Mans meedoen
Ook willen ze het record van de Norschleiffe van Stefan Bellof verbreken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Website Inmotion
Het record wat ze willen verbreken, die 6 minuut 11, is geen officieel record.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:09 schreef sasquatsch het volgende:
Studenten uit Eindhoven willen met de 24 uur van Le Mans meedoen
Ook willen ze het record van de Norschleiffe van Stefan Bellof verbreken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Website Inmotion
Zijn ze vergeten er een vleugel op te plakken?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:09 schreef sasquatsch het volgende:
Studenten uit Eindhoven willen met de 24 uur van Le Mans meedoen
Ook willen ze het record van de Norschleiffe van Stefan Bellof verbreken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Website Inmotion
hmmmm die hadden een YouTube kanaal als ik me niet vergis.... Das wat makkelijk dan via vipbox....quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:03 schreef Jigzoz het volgende:
...en we gaan zo'n beetje starten...
edit: o nee, 16:30. Foutje...
Gewoon hier: http://www.blancpain-gt-series.com/livequote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:32 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
hmmmm die hadden een YouTube kanaal als ik me niet vergis.... Das wat makkelijk dan via vipbox....
Geen beelden? Zwart?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:27 schreef Jigzoz het volgende:
Zeer ernstige crash geweest en al minutenlang na die crash geen beelden...
Nee, volgens mij net voor de bus stop.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:37 schreef Niek. het volgende:
In deze bocht?
Blanchimont
The Blanchimont turn is one of the most fearsome turns in Formula One. This high-speed left-hand turn, present in both the old 14 km circuit and the new, shorter, 7 km track, is the final sweeping corner of the track before the Bus Stop chicane, which leads to the pit straight.
This turn and the approach to it have caused serious accidents over time, the most recent being in 2001, when Luciano Burti lost the front wing of his Prost due to a clash with Eddie Irvine's Jaguar, losing front downforce and steering, leaving the track at 185 mph (298 km/h) and piling into the tyre wall, the impact knocking him out and burying the car into a mound of tyres. Problems have also occurred in lower classes of racing with Tom Kristensen having a very violent crash in a Formula 3000 car in 1997 after running wide on the entry to the Blanchimont turn and subsequently hitting the wall effectively throwing the monocoque back out in the middle of the track, where it was hit by numerous cars before coming to a complete halt.[12]
The run-off area is narrower than in other turns taken at this speed, plus the fact that behind the protective barriers there is a 7–8 meter drop. This is the first turn taken by the cars after the new track rejoins the route of the old 14 km track. Blanchimont was also the scene where in 1992 after Erik Comas had crashed heavily during Friday's session, Ayrton Senna stopped, disembarked his car and sprinted to help the injured driver, with other cars driving past at racing speeds.
Hier vanaf 2:18:30 te zien.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, volgens mij net voor de bus stop.
Stream even aangezet. Nog steeds of weer SC?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:43 schreef Jigzoz het volgende:
Da's al wat? 2 uur safety car achter elkaar al met al?
Nog steeds.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Stream even aangezet. Nog steeds of weer SC?
Wow, wat? Is het nog terug te zien?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:13 schreef Jigzoz het volgende:
Commentator op MotorsTV zegt over die laatste crash: we hebben beelden gezien van coureurs die we niet hadden willen en niet hadden mogen zien, maar daar mogen we geen conclusies aan verbinden.
Zo dramatisch zijn die beelden toch niet? Vond die Audi op Le Mans toch wat erger.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:16 schreef Breaker.Faker het volgende:
De beelde van de crash aan het einde van het filmpje
www.youtube.com/user/gt1world
Weet je die crash van die Aston Martin op Le Mans nog? Echt niet zwaar, maar die coureur was wel dood.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo dramatisch zijn die beelden toch niet? Vond die Audi op Le Mans toch wat erger.
Die Aston was bijna intact, terwijl ie volgas de muur raakte, dat komt enorm hard aan. Nu lijkt er toch minder aan de hand te zijn, de 'cockpit' lijkt intact en het was naar het schijnt een impact van achteren.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Weet je die crash van die Aston Martin op Le Mans nog? Echt niet zwaar, maar die coureur was wel dood.
Ik heb de officiele stream al gevonden.quote:
Veel spannende dingen daarquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:01 schreef Sinister-D- het volgende:
Wait whut? Uitzending afgelopen en alleen maar een cameraatje gericht op Radillon
Vooral met zoveel licht jaquote:
Op gisteravond na heb ik niks van de race gezien.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:28 schreef Jigzoz het volgende:
Nou, het is wel eens zo'n beetje klaar... Ik vond het al met al niet heel erg tof. Gistermiddag/-avond was wel tof, maar vandaag viel tegen.
Samenvattingquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Waarschijnlijk wordt het dus de HH kijken![]()
bedoel ik ookquote:
Race Sun 21th Sep - 00h00 (dus zaterdag op zondagnacht)quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:16 schreef Jigzoz het volgende:
Hoe laat begint de WEC-race nou? Ik kom er echt niet uit...
staat 3 posts boven jequote:Op vrijdag 19 september 2014 16:16 schreef Jigzoz het volgende:
Hoe laat begint de WEC-race nou? Ik kom er echt niet uit...
drukke dag zondag dus met het WEC, GP2 en GP3 in de vroege morgen(EU seizoen is over, kieken) en de GP van Singaporequote:Op vrijdag 19 september 2014 19:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Zondag Blancpain Endurance Series:
[ afbeelding ]
Iets beter tijdstip.
Dank!quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Race Sun 21th Sep - 00h00 (dus zaterdag op zondagnacht)
Verschilt dat niet per race? Want de 24 uurs van Spa is ook een BES-race.....quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Trouwens Nurburgring 1000 (= ongeveer 6 uur), normaal is BES toch maar races van 3 uur?
Ik heb het niet nagekeken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Verschilt dat niet per race? Want de 24 uurs van Spa is ook een BES-race.....
Even gekeken: 5 races waarvan 3 3-uurs races, de 24 uur van Spa, en de 1000km (met een max. van 6 uur rijden) van Nurburgringquote:Op zaterdag 20 september 2014 10:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb het niet nagekeken.
Dacht 3 uurs races + 24h van Spa.
ok duidelijkquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:05 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Even gekeken: 5 races waarvan 3 3-uurs races, de 24 uur van Spa, en de 1000km (met een max. van 6 uur rijden) van Nurburgring
http://autosport.nl/klasse/nieuws/23756/toyota-op-pole-in-texasquote:Kwalificatie uitslag:
1. Davidson/Lapierre/Buemi, Toyota TS040 Hybrid, 1:48,993
2. Dumas/Jani/Lieb, Porsche 919 Hybrid, 1:49,567
3. Bernhard/Webber/Hartley, Porsche 919 Hybrid, 1:49,763
4. Fässler/Lotterer/Tréluyer, Audi R18 e-tron quattro, 1:50,177
5. Wurz/Sarrazin/Conway, Toyota TS040 Hybrid, 1:50,238
6. Di Grassi/Duval/Kristensen, Audi R18 e-tron quattro, 1:50,097
7. Kraihamer/Belicchi/Leimer, Rebellion R-One Toyota, 1:54,173
8. Rusinov/Pla/Canal, Ligier JS2 P2-Nissan, 1:55,494 (1e LMP2)
12. Bruni/Vilander, Ferrari 458 Italia, 2:05,245 (1e LMGTE-Pro)
18. Perrodo/Collard/Vaxivière, Porsche 911 GT3 RSR, 2:07,685 (1e LMGTE-Am)
Duurt nog een half uur?quote:Op zondag 21 september 2014 11:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Dafuq, laten ze gewoon een halfuur weg ineensLutsers bij ES
Bedoel dat ze voor de reclame op ~53 min zaten en ná de reclame ~21 minutenquote:
Ze kunnen moeilijk de hele 6 uur in een uurtje proppenquote:Op zondag 21 september 2014 11:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Bedoel dat ze voor de reclame op ~53 min zaten en ná de reclame ~21 minuten
Je had gewoon op moeten blijvenquote:Op zondag 21 september 2014 11:15 schreef Sinister-D- het volgende:
En waarom niet? Ze laten ook de belangrijkste dingen van de afgelopen 5 uur in een highlight van 2 minuten zien als het laatste uur ingaat
Nee, Eurosport moet doen wat ze belovenquote:
Maar natuurlijk ook gewoon op MotorsTV.quote:Op zondag 21 september 2014 12:27 schreef Niek. het volgende:
[..]
Op youtube in 480p maar op dailymotion in HD.
Dat heb ik hier helaas niet.quote:Op zondag 21 september 2014 12:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Maar natuurlijk ook gewoon op MotorsTV.
deze klap bedoel jequote:
Bron: http://mobile.f1today.nl/(...)-jeroen-bleekemolen/quote:
WEC: AF Corse doet voor Fuji beroep op Jeroen Bleekemolen
Jeroen Bleekemolen voegt zich voor de volgende ronde in het World Endurance Championship bij het fabrieksteam van Ferrari, AF Corse. De Nederlander vormt voor de 6 uur van Fuji op 12 oktober een koppel met Bret Curtis. Ferrari zal nog een derde coureur bekend maken.
Bleekemolen en consorten besturen de Ferrari F458 Italia met startnummer 61 in de GTE Am-klasse. Het is voor de Nederlander de eerste keer dat AF Corse een beroep op hem doet. De alleskunner reed dit jaar al in een Viper van SRT Motorsports in het Amerikaanse Tudor United Sportscar Championship, kwam voor Prospeed uit in de 24 uur van Le Mans en bestuurde een Lamborghini van Grasser in de Blancpain Sprint Series.
Absoluut. Zie bijvoorbeeld een coureur als Lotterer: ongelofelijk goed in wat hij doet, maar geen F1. Nou ja, bijna geen F1, sinds kort geleden. Maar dat een rijder van zijn kaliber überhaupt bezig zou moeten zijn met F1 is wat mij betreft echt onvoorstelbaar.quote:Op maandag 29 september 2014 20:17 schreef Fir3fly het volgende:
Mooie carrière heeft Jeroen toch eigenlijk. Als je kijkt wat hij allemaal gereden (en gewonnen) heeft kan menigeen daar jaloers op zijn. Ik ben het zeker.
Mag wel wat vaker gezegd worden want voor te veel mensen ben je pas iemand in de autosport als je F1 rijdt.
USCC (ALMS / GrandAm) kan me niet meer boeien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Petit Le Mans start zometeen. Te zien op MotorsTV....
zal wel een streampje oppikken als ik wakker wordt ~08.00 maar ik zet niet speciaal de wekker om 04.00quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:42 schreef Jigzoz het volgende:
Vannacht om 4 uur begint de zes uur van Fuji. Gaan er nog mensen kijken (behalve ikzelf en zoonlief)?
Zenden V8 supercars uitquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:26 schreef Jigzoz het volgende:
MotorsTV zou het uit moeten zenden, maar de programmering zegt van niet.
Bathurst 1000 is best vetquote:
Weet ik, maar ik wil WEC zien.quote:
Ik heb niet gezocht eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Dus nergens een stream van 't WEC?. Behalve dan de officiële app.....
Audi maar 5e en 6e.quote:Op zondag 12 oktober 2014 09:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ongelooflijk mooie race beslist in de laatste mijl
DAT WIL IK NOG NIET WETEN. DIE GA IK VANDAAG NOG KIJKEN.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik had het over de Bathurst 1000 op Mount Panorama
Ik heb niet gezegd wie er wonquote:Op zondag 12 oktober 2014 15:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
DAT WIL IK NOG NIET WETEN. DIE GA IK VANDAAG NOG KIJKEN.
Gelukkig niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 15:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd wie er won
Toen ik er op de vrijdag was kon ik de auto aan de vangrail van La Source parkeren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:49 schreef Jigzoz het volgende:
Mooie foto's man! De BPS is een mooie serie. Dit jaar op Zandvoort gezien. Best van genoten.
By the way: we gaan volgend jaar weer naar het WEC op Spa. Dit jaar is het goed bevallen (toen was ik alleen met m'n zoon) en volgend jaar gaan we dus weer (nu gaat vrouwlief ook mee). Hotel geboekt vlakbij het circuit. Scheelt het uur lopen van vorig jaar.
Nou, eigenlijk kwam dat omdat we een hotel op een afstand van een uur lopen hadden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Toen ik er op de vrijdag was kon ik de auto aan de vangrail van La Source parkeren.
Maar als je op zaterdag een uur moet lopen moet het wel haast net zo druk zijn als bij de F1
iRacing 24 Hours of Spa?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:20 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben toch wel wakker, ik heb zelf een 24-uurs race.
Jepquote:
Ach ja ik ben ook de langzaamste rijder in mijn team, er zit iemand in die Pro license heeft dus ik maak me geen illusiesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee hoor, duurt mij te lang en (belangrijkste reden) mijn niveau is veel te slecht.
Jammer dat er nog geen overgang is tussen dag en nacht en omgekeerd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach ja ik ben ook de langzaamste rijder in mijn team, er zit iemand in die Pro license heeft dus ik maak me geen illusies.
Da's wel vaker zo met die duurraces.quote:Op zondag 2 november 2014 09:34 schreef Ferry_76 het volgende:
Meer Marshalls langs de baan dan publiek zo te zien...
Alleen op Le Mans doet een 3de Audi mee.quote:Op zondag 2 november 2014 09:55 schreef Nattekat het volgende:
Valt mij op eens op dat er geen #3 Audi meer is, sinds wanneer is dat
Ah, dacht hem ook op een ander circuit te hebben gezien dit jaar.quote:Op zondag 2 november 2014 10:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Alleen op Le Mans doet een 3de Audi mee.
fixed.quote:Op zondag 2 november 2014 09:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Da's wel vaker zo met die duurraces in die apenlanden.
Mwoah... Vorig jaar op Spa waren er tijdens de race ook periodes dat m'n zoon en ik een hele tribune maar met vijf anderen hoefden te delen. Volgens mij is het alleen op Le Mans echt druk.quote:
Maar eerst over 20 minuten nog de Blancpain Sprint Series.quote:Op zondag 2 november 2014 10:37 schreef Nattekat het volgende:
Over twee weken eindelijk een race op een wat schappelijker tijdstip
Ik wilde het net zeggen. Het is nog lelijk ook.quote:Op zondag 2 november 2014 10:55 schreef Sinister-D- het volgende:
Wat een kut baan dat Baku![]()
véél te smal.....
en nog eensquote:
GT1 als Corvette/Aston Martin of toen met die prototypes zoals de Nissan, Mercedes en zo?quote:Op zondag 2 november 2014 15:13 schreef Jigzoz het volgende:
Beetje jammer dat al die GT-wedstrijden eigenlijk GT3-wedstrijden zijn. Wordt het niet eens tijd voor de terugkeer van de GT1? Ik wil hypercars zien racen!
Ik zou wel een GT1 willen zien met raceversies van de LaFerrari, de Huayra, de Agera, de 918, enzovoort. Daarnaast een GT2 met V12 GT's en een GT3 met V8's of iets vergelijkbaars.quote:Op zondag 2 november 2014 15:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
GT1 als Corvette/Aston Martin of toen met die prototypes zoals de Nissan, Mercedes en zo?
Het huidige GT3 vind ik prima. Veel verschillende merken en grote startvelden.
Zou mooi zijn maar gaat vanwege de hoge kosten nooit gebeuren.quote:Op zondag 2 november 2014 15:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zou wel een GT1 willen zien met raceversies van de LaFerrari, de Huayra, de Agera, de 918, enzovoort. Daarnaast een GT2 met V12 GT's en een GT3 met V8's of iets vergelijkbaars.
Nou ja, zolang er in de F1 nog jaarlijks miljarden omgaan...quote:Op zondag 2 november 2014 15:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maar gaat vanwege de hoge kosten nooit gebeuren.
GT1 kost fabrikanten handenvol geld, GT3 levert ze geld op vanwege verkoop wagens en onderdelen.quote:Op zondag 2 november 2014 15:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, zolang er in de F1 nog jaarlijks miljarden omgaan...
Gelukkig niet.quote:
Omdat in GT3 veel meer vrijheden zijn, b.v. meer aerodynamische onderdelen en motorvermogen.quote:Op zondag 2 november 2014 15:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat zei je net ook al, maar hoe kan het dan dat de GT3 en de GTE net zo snel zijn?
Dus GT2 en GT3 zijn net zo snel, maar bij de GT3 is meer toegestaan?quote:Op zondag 2 november 2014 15:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Omdat in GT3 veel meer vrijheden zijn, b.v. meer aerodynamische onderdelen en motorvermogen.
Precies dat, ik ging in de auto zitten en boem, achterkant wegquote:Op zondag 2 november 2014 15:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je team is nog aan het racen? Of ook uit de lucht gevallen tijdens rijderswissel?
Porsche op pole.quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Vandaag om 13.00 de WEC 6 uur van Bahrein
Klopt, Spaquote:Op zondag 2 november 2014 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, dacht hem ook op een ander circuit te hebben gezien dit jaar.
Eindelijk weer eens een normale starttijd. Zin in!quote:Op zaterdag 15 november 2014 10:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Vandaag om 13.00 de WEC 6 uur van Bahrein
Top, kan ik ipv 0 uur wel 3 hele uren kijken voor ik weg moetquote:Op zaterdag 15 november 2014 10:25 schreef Sinister-D- het volgende:
Vandaag om 13.00 de WEC 6 uur van Bahrein
idd zeg, op een normaal uurquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een normale starttijd. Zin in!
Wel een beetje kut dat vanaf een uur of 16:00 het huis volstroomt met visite ivm de verjaardag van m'n dochter...
waarom denk je dat ik het zegquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nu zelfs al.
Voorbeschouwing hè, nivet schrikken.
Ah...quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik het zeg![]()
Damn... Zoveel schade gereden?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:46 schreef Ferry_76 het volgende:
Audi al acht auto's opnieuw opgebouwd dit weekend!
Ze hadden de R18 zwart moeten laten zoals bij de onthullingquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah...![]()
Die Rebellion is trouwens wat mij betreft echt de tofste wagen van 't veld. Niet alleen wat geluid betreft, maar ook wat betreft het uiterlijk.
De kerbstones schijnen de onderkant van de auto te beschadigen, waardoor ze al verschillende monocoques hebben moeten vervangen. De #1 auto schijnt nu nog veel last van vibraties te hebben hoor ik net over de boordradio.quote:
Nou, lekker begin.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:49 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De kerbstones schijnen de onderkant van de auto te beschadigen, waardoor ze al verschillende monocoques hebben moeten vervangen. De #1 auto schijnt nu nog veel last van vibraties te hebben hoor ik net over de boordradio.
Matzwart is echt de beste kleur voor LMP1's. Maakt ze extra sinister.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ze hadden de R18 zwart moeten laten zoals bij de onthulling
Wel drie minuten van de zes uur volgehouden..quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:59 schreef Jigzoz het volgende:
Lotus zit er ook weer lekker bij zeg...
Heel mooie wagen inderdaad.quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah...![]()
Die Rebellion is trouwens wat mij betreft echt de tofste wagen van 't veld. Niet alleen wat geluid betreft, maar ook wat betreft het uiterlijk.
Heb het begin gemist. Is de Lotus als DNF?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:03 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Wel drie minuten van de zes uur volgehouden..
Nee, rijdt inmiddels weer.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Heb het begin gemist. Is de Lotus als DNF?
acestream://e19e00f8bf0596ec3611526898bb7ab2a15248a8quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Godver, wet van murphy hier. De kleine die begon te kwaken van de honger, een htpc die niet meer wou herstarten, ketel die geen warm water meer wou geven
Fok man, ik wil gewoon die race kijkenen nu ik eindelijk zit is er reclame
![]()
![]()
Kut voor je.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Godver, wet van murphy hier. De kleine die begon te kwaken van de honger, een htpc die niet meer wou herstarten, ketel die geen warm water meer wou geven
Fok man, ik wil gewoon die race kijkenen nu ik eindelijk zit is er reclame
![]()
![]()
niet nodig, alles werkt weer na behorenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
acestream://e19e00f8bf0596ec3611526898bb7ab2a15248a8
Ah, ik moet eens leren om een post helemaal te lezenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
niet nodig, alles werkt weer na behoren
vroegquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Kut voor je.
Ik pak een vroeg middagbiertje.
Dat houdt de actie erin. Ik vind 't wel tof zo.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:27 schreef Sinister-D- het volgende:
Veel te korte baan trouwens voor zo'n gevarieerd veld met prototypes en gte's. Al op 'n ronde staan na 15 minuten rijden
Porsche kan telkens langer door, op termijn kan het nog een mooi einde brengen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:09 schreef Jigzoz het volgende:
Uurtje onderweg en Toyota met afstand op 1 en 2. Beetje jammer. Het begon zo veelbelovend.
Nou... de trend lijkt me na een kleine twee uur wel duidelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Porsche kan telkens langer door, op termijn kan het nog een mooi einde brengen.
ik was ook al raar aan het kijken hierquote:
twitter:Toyota_Hybrid twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 15:26:56Last stop for the #8 car was precautionary to confirm new alternator working correctly. @FIAWEC #Toyota #6HBahrain reageer retweet
We zijn net op de helft hè...quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Van de leiding aan de leiding, dat gaat niet meer veranderen vrees ik
Niet veranderen zonder dat er iets onverwachts gebeurt*quote:
Ik hou het wel in de gaten voor je.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Maar nu eindigt het wel voor me, moet gaan
En?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik hou het wel in de gaten voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
normaal wel hoor. Bahrein is de uitzondering, Sao Paolo is weer op zondagquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:23 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom zijn deze races niet op zondagen? Ik mis steeds alles.
quote:Nine-time Le Mans 24 Hours winner Tom Kristensen will retire from racing at the end of this year's World Endurance Championship.
The 47-year-old Dane made the announcement on Wednesday in his homeland in the company of Audi Sport boss Wolfgang Ullrich, who brought Kristensen to the German marque ahead of the 2000 season.
Kristensen told the press conference in Copenhagen: "I have been told that you know when it's time to stop and I have not had that feeling until now.
"Over the past couple of months, my thoughts of retiring have been stronger, and therefore, it feels right to inform you today that I am retiring from motor racing.
"I still feel I am in peak physical form and possess the necessary mental toughness both in and outside of the car: it has been important for me to stop while I am still strong and able to deliver top performances at Audi."
Kristensen said that he had chosen to announce his decision ahead of the WEC finale at Interlagos on November 30 "in order to be able to say a proper goodbye to the sport I love so much at our last race in Brazil".
Interlagos, in which he will share the #1 Audi R18 e-tron quattro with Loic Duval and Lucas di Grassi, will be his last as a professional racing driver.
He had been under contract to Audi until the end of next season, but he will now become an ambassador for the German marque.
He will also have a role with Audi working with its drivers and will continue to be present at races.
Kristensen said it had been a "privilege driving for the best team and the world's coolest automobile manufacturer for 15 years".
The announcement brings to an end a career that made him one of the all-time great sportscar racers.
Kristensen won on his debut at Le Mans with the Joest privateer Porsche team in 1997, and after a two-year stint at BMW that should have yielded victory in 1999, he embarked on the most successful phase of his career upon joining Audi.
He completed a hat-trick of victories in the 24 Hours sharing Audi R8s with Emanuele Pirro and Frank Biela in 2000-02, won again while on loan to Audi sister marque Bentley in 2003 and made it six wins on the trot with the works-assisted Goh and Champion teams in 2004 and '05 respectively.
Arguably his greatest Le Mans triumph came in an against-the-odds victory in 2008 together with Allan McNish and Rinaldo Capello, while his ninth triumph at La Sarthe in 2013 set Kristensen, McNish and Duval on the road to the WEC title.
Buttieboy!quote:Op woensdag 19 november 2014 21:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Benieuwd wie ze nu in de #1 gaan bijzetten, met Loïc en Lucas hebben ze al 2 jonge coureurs in die wagen (dat wilt trouwens niet zeggen over ervaring, vaardigheid of snelheid), maar een beetje ervaring erbij kan geen kwaad. In de #3 is iig genoeg roulatie geweest om diverse coureurs te testen.
Ik ben wel erg benieuwd overigens naar wat Frijns en Van der Garde volgend jaar dan wél gaan doen. Of is het nu gewoon einde verhaal? Zou ik wel erg zonde vinden.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jep, die naam hoor je nooit.
Beetje gt2/3/4 en BN'er uithangen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd overigens naar wat Frijns en Van der Garde volgend jaar dan wél gaan doen. Of is het nu gewoon einde verhaal? Zou ik wel erg zonde vinden.
Van der Garde zie ik volgend seizoen wel racen in een LMP2 of GTE.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd overigens naar wat Frijns en Van der Garde volgend jaar dan wél gaan doen. Of is het nu gewoon einde verhaal? Zou ik wel erg zonde vinden.
Advies geven waarover? Hoe je een miljardairsdochter aan de haak slaat?quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:34 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Beetje gt2/3/4 en BN'er uithangen.
Guido had toch z'n eigen adviesbureau ofzo?
Dat zou ik toejuichen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Van der Garde zie ik volgend seizoen wel racen in een LMP2 of GTE.
Ik ben geen fan van hem maar het is volgens mij wel een racer.quote:
AC Cobra van DHG Racing. Zowel op Zandvoort als Goodwood.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van hem maar het is volgens mij wel een racer.
Heeft dit seizoen ook een paar races gedaan met een oude Jaguar E-type (?).
Prachtig gezicht, Giedo driftend met een AC Cobra richting het Scheivlak, continu dwars met dat ding.quote:Op zaterdag 22 november 2014 15:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
AC Cobra van DHG Racing. Zowel op Zandvoort als Goodwood.
quote:Op maandag 24 november 2014 20:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Porsche met 3 LMP1's tijdens Le Mans.![]()
![]()
Toyota![]()
http://www.24h-lemans.com(...)_2_2_1746_17980.htmlquote:The first driver for the third Porsche 919 Hybrid to be entered in the 24 Hours of Le Mans 2015 has been signed: Nico Hülkenberg will join the Porsche Team. The 27-year-old German will be the first active Formula One driver since 2009 to take the start of the famous endurance event. Before entering the race at the Sarthe on June 13/14, Nico will race the second generation of the innovative Le Mans Prototype on May 2 in the six-hour race at Spa. However, this will not be his first experience with a Porsche Hybrid race car; back in 2010 Nico took the 911 GT3-R Hybrid for a test run to the Nürburgring Nordschleife.
Audi loopt achter de feiten aan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:43 schreef Ferry_76 het volgende:
WEC Brazilie: Twee Porsches op de eerste rij, dan Toyota, Audi en weer een Toyota en een Audi.
Ze hebben de boot dit jaar aardig gemist qua hybride systemen. Op betrouwbaarheid hebben ze Le Mans nog kunnen winnen, maar ze zullen voor volgend jaar toch echt met iets beters moeten komen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Audi loopt achter de feiten aan.
Ik weet niet precies hoe het zit, maar in het verleden was daar altijd gezeik om met als gevolg wel of geen stop-and-go straffen.quote:Op zondag 30 november 2014 16:43 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, die wielkasten zijn nu toch open aan de bovenkant omdat die roostertjes dichtsloegen door alle rubberpulp en de auto's daardoor instabiel werden? Op Motors TV zeiden ze net dat dat is om de auto's langzamer te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |