choco dadels, me wantsquote:
nacht? ik vind avond al erg genoeg, wat voor werk doe je?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
Wel fijn dat ik nachtdienst heb deze week.
turkies doen 4quote:Op zondag 29 juni 2014 01:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zie op Internet allemaal vage tijdstippen voor sehri/suhur. Is het nu 3 of 4 uur?
heb jij geen gemeenschap waar jij toe behoort?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zie op Internet allemaal vage tijdstippen voor sehri/suhur. Is het nu 3 of 4 uur?
Ik hoor nergens bijquote:Op zondag 29 juni 2014 01:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb jij geen gemeenschap waar jij toe behoort?
dan zou ik voor de makkelijkste gaan, daarnaast hoor je uiteraard wel ergensquote:
Oh die luxe heb ik niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn buurman switchte zijn diensten altijd zodat ie nacht had die slimmerd. Vond ie beter met Ramadan.
Logistiek.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
nacht? ik vind avond al erg genoeg, wat voor werk doe je?
succesquote:Op zondag 29 juni 2014 01:20 schreef ntm het volgende:
Nu even eten, morgenochtend om 8 uur al beginnen met werkenMaar slaap in de middag wel bij.
je casht wel lekker en het is ook lekker rustig zeker?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:19 schreef Bortecinem het volgende:
Logistiek.
Nachtdienst is het mooiste wat er is. Als het aan mij lag draaide ik iedere week nachtdienst.
Ik heb een keer een hele mandarijn opgegeten en besefte me daarna pas wat er gebeurde.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Vandaag 5 minuten voor iftar bijna het vasten verbroken...Was net naar het toilet geweest en na het handen wassen als automatisme slok water in de mond genomen. Gelukkig werd ik me er direct bewust van, dus meteen uitgespuugd.
het lukt meestal 1 keer in de maand om per ongeluk te eten/drinkenquote:Op zondag 29 juni 2014 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Vandaag 5 minuten voor iftar bijna het vasten verbroken...Was net naar het toilet geweest en na het handen wassen als automatisme slok water in de mond genomen. Gelukkig werd ik me er direct bewust van, dus meteen uitgespuugd.
Zolang je je daar tijdens het eten of drinken niet bewust van bent, is er gelukkig niets aan de hand.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb een keer een hele mandarijn opgegeten en besefte me daarna pas wat er gebeurde.
Deenquote:Op zondag 29 juni 2014 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zolang je je daar tijdens het eten of drinken niet bewust van bent, is er gelukkig niets aan de hand.
''Als iemand vergeet dat hij vast en eet en drinkt, laat hem zijn vasten afmaken, want Allah heeft hem gevoed en hem te drinken gegeven.'' (overgeleverd door Bukhari en Muslim)
Extra ploegentoeslag, ramadan dus kan overdag lekker slapen, rustig op werk, werk een uur minder per dag maar krijg 40 uur uitbetaald, nachtmens dus meer energie de hele dag door = win win win win winquote:Op zondag 29 juni 2014 01:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
je casht wel lekker en het is ook lekker rustig zeker?
Ja, maar ik vind het zo stom om dat meteen de eerste dag te doen.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
het lukt meestal 1 keer in de maand om per ongeluk te eten/drinken
nicequote:Op zondag 29 juni 2014 01:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Extra ploegentoeslag, ramadan dus kan overdag lekker slapen, rustig op werk, werk een uur minder per dag maar krijg 40 uur uitbetaald, nachtmens dus meer energie de hele dag door = win win win win win
dat dan weer welquote:Op zondag 29 juni 2014 01:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het zo stom om dat meteen de eerste dag te doen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |