Live op welke zender?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja ik geloof dit serieus. Getuigenverklaringen van tientallen soldaten, agenten en burgers. En dat van Atheel Al-Najaify, de gouverneur, dat was gewoon live op TV.
Live op een kanaal dat anti-regering is en niet eens uit Irak mag zenden omdat ze constant leugens uitzenden.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Live op welke zender?
Het Iraakse-nieuws?
Lijkt mij duidelijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Live op een kanaal dat anti-regering is en niet eens uit Irak mag zenden omdat ze constant leugens uitzenden.
Een zender dat zaken gaat verzinnen zou ik niet te serieus nemen .quote:Op zondag 29 juni 2014 14:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Precies, en dat Mosul gevallen was, was op dat moment een leugen.
Dat is het punt dus. Waarom ging de gouverneur van Mosul, live op TV vertellen dat Mosul gevallen was, terwijl dat niet zo is? En waarom gaven de commandanten orders om de stad te verlaten terwijl ze al die jaren tegen ISIS en Al-Qaeda vechten.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een zender dat zaken gaat verzinnen zou ik niet te serieus nemen .
Propaganda.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is het punt dus. Waarom ging de gouverneur van Mosul, live op TV vertellen dat Mosul gevallen was, terwijl dat niet zo is? En waarom gaven de commandanten orders om de stad te verlaten terwijl ze al die jaren tegen ISIS en Al-Qaeda vechten.
Malliki kan ook Putin bellen in ruil voor een paar olievelden. Volgens mij zijn ze in Grozny nog steeds aan het puin ruimen sinds zijn laatste bezoek.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:20 schreef hafez1234 het volgende:
De Koerden hebben al een akkoordje met ISIS gesloten.
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:04 schreef Nintex het volgende:
Irak moet even de memoires van Rommel van zolder halen, een akkoordje sluiten met Assad en de Koerden en een paar pincers opzetten dan is het zo gedaan met ISIS.
[ afbeelding ]
Gaat lekker met ISISquote:Op zondag 29 juni 2014 15:46 schreef SadPanda het volgende:
Saudi Funding of ISIS
http://www.washingtoninst(...)audi-funding-of-isis
quote:Terreurgroep ISIS roept kalifaat uit
De soennitische terreurgroep de Islamitische Staat in Irak en al-Sham (ISIS), die delen van Irak en Syrië beheerst, heeft zondag een ''islamitisch kalifaat'' geproclameerd.
Terreurgroep ISIS roept kalifaat uit
Tot kalief is ISIS-leider Abu Bakr al-Baghdadi uitgeroepen. Alle moslims moeten hem volgen als wereldlijk leider van de islam, aldus de verklaring ''Dit is de belofte van Allah'', die via internet is verspreid.
De naam van ISIS wordt veranderd in ''Islamitische Staat''.
Niks nieuws, heeft hij wel eerder in het verleden gedaanquote:Op zondag 29 juni 2014 20:44 schreef Charismatisch het volgende:
Netanyahu calls for Kurdish independence from Iraq
Prime Minister Benjamin Netanyahu announced Sunday evening that Israel supports the establishment of an independent Kurdish state in northern Iraq, where the autonomous Iraqi Kurdistan lies.
http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/.premium-1.601997
Twee nieuwe staten dus, Kalifaat en Koerdistan.
Die man heeft zich een mooie positie toegeëigend. Doet waarschijnlijk de hele dag door dingen die god verboden heeft maar dat zal hem weinig boeienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |