En zodra er een versterker aan te pas komt? Of een effectenpedaal?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik hoor liever muziek, dat wil zeggen dat er geen DJ aan te pas komt die wat knopjes indrukt maar dat er instrumenten worden gebruikt door muzikanten.
Dit is inderdaad baggermuziek, maar om nou te denken dat er bij bijv. elektronische kwaliteitsmuziek alleen maar knopjes willekeurig worden ingedruktquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik hoor liever muziek, dat wil zeggen dat er geen DJ aan te pas komt die wat knopjes indrukt maar dat er instrumenten worden gebruikt door muzikanten.
En vreemdgenoeg ook met afstand zijn eigen beste album. De rest doet me niet zoveel.quote:Op zondag 29 juni 2014 03:44 schreef LogiteX het volgende:
Dit kneuzige topic kan DJ Shadow niet aandoen
Zijn album endtroducing echter blijft het beste album van de 90s
1 van de beste sample artiesten die er isquote:Op zondag 29 juni 2014 16:33 schreef paardenliefhebber1998 het volgende:
Volgens mij heb ik wel eens een nummertje gedraaid van hem bij DJ Hero, maar verder ken ik deze beste man niet. Is hij een beetje goed?
deze mogen er ook wezen hoorquote:Op zondag 29 juni 2014 04:29 schreef katindeboom het volgende:
[..]
En vreemdgenoeg ook met afstand zijn eigen beste album. De rest doet me niet zoveel.
Behalve Six DaysIk kocht het tweede (?) album puur alleen voor deze track.
Ik hoop trouwens dat Selected Ambient Works 2 een keer geremastered wordt; de geluidskwaliteit is slecht (erg 'wollig' geluid).quote:Op zondag 29 juni 2014 19:33 schreef JetLife het volgende:
Samen met de Selected Ambient Works albums van Aphex Twin m'n favoriete album uit de 90's.
wie?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:34 schreef paardenliefhebber1998 het volgende:
Is DJ Shadow soms een nieuwe variant van Sjonnie Shadow?
Xtalquote:Op zondag 29 juni 2014 19:33 schreef JetLife het volgende:
Samen met de Selected Ambient Works albums van Aphex Twin m'n favoriete album uit de 90's.
Midnight in a perfect worldquote:
Album een heeft juist een mindere kwaliteit toch?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:47 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat Selected Ambient Works 2 een keer geremastered wordt; de geluidskwaliteit is slecht (erg 'wollig' geluid).
waar 1 van de samples vandaan komt is ook een vette trackquote:
Heeft idd ook niet een erg goede geluidskwaliteit, maar bij het tweede album vind ik het storender, omdat de arrangementen daar kaler zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:16 schreef Linkesoep het volgende:
[..]
Album een heeft juist een mindere kwaliteit toch?
Deze ook.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 19:33 schreef JetLife het volgende:
Endtroducing is fantastisch. Verder valt het allemaal wat tegen.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:34 schreef mergbot het volgende:
best lachen, even cdtje downloaden
hm welke cd is goed? ik hoef geen mixen met vage rap, is er een cd met iets zoals die videos hierboven?
ja das de sound, maar ik denk dat het even wachten is daarop, het album is namelijk pas nog opnieuw op vinyl gereleased, niet remastered naar mijn wetenquote:Op zondag 29 juni 2014 20:47 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens dat Selected Ambient Works 2 een keer geremastered wordt; de geluidskwaliteit is slecht (erg 'wollig' geluid).
Ik ben die plaat nu aan het luisterenquote:Op maandag 30 juni 2014 14:21 schreef Casiotone het volgende:
[..]
ja das de sound, maar ik denk dat het even wachten is daarop, het album is namelijk pas nog opnieuw op vinyl gereleased, niet remastered naar mijn weten
Dat lijkt Yoko Ono wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:10 schreef Trollscience het volgende:
mensen die pussy-EDM luisteren
één ryoji ikeda voor je topic:
[ afbeelding ]
je hebt nog gelijk ookquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:07 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat lijkt Yoko Ono wel.
[ afbeelding ]
jammer dat het de CD versie is, op vinyl gedonderd.. geen stone in focusquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:05 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik ben die plaat nu aan het luisteren
Bazenalbumquote:
Wat ik dan op zich wel vreemd vind. Het album komt uit 1996 en in die paar jaar erna echt wel te krijgen in de iets betere platenzaak.quote:Uiterst terechte klacht! In 1998 tripte ik al op 'The Stem', 'Midnight in a perfect world' en 'Building steam with a grain of salt'. Bazenmuziek!
de originele sample gaat voor $ 500 over de toonbank op discogsquote:Op woensdag 2 juli 2014 12:07 schreef elplato het volgende:
btw het meest geniale nummer op de plaat is natuurlijk Why hiphop sucks in '96
Dit topic ook inmiddelsquote:Op maandag 21 juli 2014 01:15 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
The hills have eyes![]()
Ontopic* Wat een ouwe meuk TS, dit is van vroegah!
hommoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
O ironiequote:Op maandag 21 juli 2014 01:06 schreef LogiteX het volgende:
[..]
de originele sample gaat voor $ 500 over de toonbank op discogs
insane
http://www.discogs.com/marketplace?release_id=3290221&ev=rb
Sterker nog in 96 kocht je hem al gewoon bij de free record shop. Zo ff mijn exemplaar opzetten, lang geleden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 12:05 schreef elplato het volgende:
[..]
Wat ik dan op zich wel vreemd vind. Het album komt uit 1996 en in die paar jaar erna echt wel te krijgen in de iets betere platenzaak.
quote:
Leuk en aardig, maar ken jij wel de platen waar dit van gesampled is?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:37 schreef katindeboom het volgende:
Klacht: Mensen die deze plaat niet kennen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |