Tja die lui in Sittardquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:39 schreef Gezicht het volgende:
Die rellen bij Fortuna - Roda afgelopen week trouwens____!
Godverdomme wat een trieste bedoeling is dat voetbal toch.
Die van Roda wisten zich bij Roda - MVV anders ook niet te gedragen.quote:
ik hou het wel bij handbal.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Die van Roda wisten zich bij Roda - MVV anders ook niet te gedragen.
Algehele voetbal-boycot en allemaal ijshockey gaan kijken, zolang die relschoppers maar wegblijven.
quote:Untappd is a social networking service that allows its users to check into beers as they drink them, and share these check-ins and their locations with their friends. Untappd also includes functionality that allows users to rate the beer they are consuming, earn badges, share pictures of their beers, and automatically suggests similar beverages.
At present, Untappd can share checkins with Twitter & Facebook accounts of its users, and can pull in locations from foursquare.
DISCOVER & SHARE YOUR FAVORITE BEERS
In t speciaalbiertopic hadden ze het er ook al eens over ja .quote:Op donderdag 18 september 2014 15:18 schreef Tism het volgende:
Hey! Ik heb een leuke App ontdekt, ik gebruik deze sinds een week of twee en heb al twee "vrienden"..![]()
Het heet "Untappd"..
[..]
Eensch.quote:
Kermisvierenquote:Op donderdag 18 september 2014 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou nou, dat zeg je ook alleen omdat wieert nergens goed in is
Tennis: Sjeng Schalkenquote:Op donderdag 18 september 2014 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je trots op zijn
en volleybal toch ook?
Ik meende wel ergens iets te lezen dat Weerter basketbal ook op kiepen staat.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:15 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Tennis: Sjeng Schalken
En basketbal
Ik volg het niet. Is wel altijd redelijk belangrijk geweest hierquote:Op donderdag 18 september 2014 16:45 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik meende wel ergens iets te lezen dat Weerter basketbal ook op kiepen staat.
Niet over gelezen...maar je gaat er wel een stuk meer door drinken..quote:Op donderdag 18 september 2014 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
In t speciaalbiertopic hadden ze het er ook al eens over ja .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |