Dat kan niet in hun automatisch mail staat de bongerd, je informatie is verouderdquote:Op woensdag 19 november 2014 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou vooruit, gewoon omdat ik ontzettend graag gelijk heb:
op elpopolimburg.nl staat:
[..]
zijnde naar geleenstraat 50.
dit adres, https://www.google.nl/map(...)f9d3a6de764517?hl=nl
het pand in de bongerd, met het dakterras op de 2 verdieping enzo staat sinds die tijd te koop:
http://klaassenbv.nl/BOG/Heerlen/Bongerd-14/71054/tekoop.html
met andere woorden: aan de achterkant van de bongerd loop je de geleenstraat in richting stadsarchief. dan zie je het aan je rechter kant liggen
Quod est demonstrandum
graag gedaan
en ja ik weetdat ik een eikel ben
dan zoek je het toch lekker zelfquote:Op woensdag 19 november 2014 20:09 schreef y8987 het volgende:
[..]
Dat kan niet in hun automatisch mail staat de bongerd, je informatie is verouderd
quote:
ben benieuwdquote:Op woensdag 19 november 2014 20:15 schreef Mss het volgende:
Mocht ik het ooit eens tegen je kunnen gebruiken, jeweetzelf
niet zo heel druk. Vooral zin in weekendquote:Op woensdag 19 november 2014 20:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Ontzettend druk (stage) maar wel heel goed! En met jou?
Oh enne? Ga je feesten? Of batsen? Allebei?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet zo heel druk. Vooral zin in weekend
feestenquote:Op woensdag 19 november 2014 21:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh enne? Ga je feesten? Of batsen? Allebei?
ach, er zijn wel meerdere plaatsen leuk in limburg. maar sittard reken ik daar niet bijquote:Op woensdag 26 november 2014 08:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Verbeter het dan meteen naar Gulpen.
kloptquote:
daar ben ik nooit verder gekomen dan de dikke steinquote:Op woensdag 26 november 2014 09:52 schreef Gezicht het volgende:
Maar Sittard is idd niet meteen de leukste plaats in Limburg die ik zou opnoemen
Aelse jong
De Dikke Steinquote:Op woensdag 26 november 2014 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar ben ik nooit verder gekomen dan de dikke stein
Dat was van korte duurquote:
Gulpen? Margraten zul je bedoelenquote:Op woensdag 26 november 2014 08:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Verbeter het dan meteen naar Gulpen.
Nee. Gewoon, nee.quote:Op woensdag 3 december 2014 13:40 schreef Questular het volgende:
[..]
Gulpen? Margraten zul je bedoelen
Gullepequote:Op woensdag 3 december 2014 13:40 schreef Questular het volgende:
[..]
Gulpen? Margraten zul je bedoelen
geen idee. in het heerlen topic of maastricht topic is ook al tijden niet meer gepost.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. in het heerlen topic of maastricht topic is ook al tijden niet meer gepost.
Het lijkt soms alsof limburg op fok zo negatief wordt neergezet dat niemand er meer voor uit durft te komen limburger te zijn
Och germ..Wat zielig..quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:45 schreef gianni61 het volgende:
Het lijkt soms alsof limburg op fok zo negatief wordt neergezet dat niemand er meer voor uit durft te komen limburger te zijn
quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:45 schreef gianni61 het volgende:
jij hebt duidelijk dat hele transgender topic gisteren gemistquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meest kansloze post van 2015 tot nu toe.
andere suggesties zijn welkomquote:
Venlo topic leeft wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. in het heerlen topic of maastricht topic is ook al tijden niet meer gepost.
ik heb er geen last van. ik weet dat limburg het mooiste stukje nederland isquote:Op zaterdag 10 januari 2015 08:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Venlo topic leeft wel.
Beetje Calimero post verder.
Waarom niet, volgens jou?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:44 schreef Gezicht het volgende:
Venlo hoort eigenlijk ook niet bij Limburg.
Als ik heel eerlijk ben vind ik dit Limburg;quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom niet, volgens jou?
In Venlo denken ze er toch echt heel anders over. Zeg het maar niet hier!
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:44 schreef Gezicht het volgende:
Venlo hoort eigenlijk ook niet bij Limburg.
Deze man weetquote:Op maandag 19 januari 2015 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben vind ik dit Limburg;
10 KM boven Roermond tot 10 KM onder Sittard, minus gezwellen als bijv. Brunssum.
De rest kan me gestolen worden. Door Duitsland bijvoorbeeld.
je moet maar niet alles geloven wat die klootzak zegtquote:Op maandag 19 januari 2015 13:30 schreef gianni61 het volgende:
Ik woon niet in limburg volgens boswachter
ah oke.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
je moet maar niet alles geloven wat die klootzak zegt
Weareldsjtad optochtquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand die morgen gaat vieren? Ik zoek nog iemand om mee te gaan. Ben verkleed als Costas.
ik loop morgen optocht in eigen dorp. Thuiswedstrijd pilsenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand die morgen gaat vieren? Ik zoek nog iemand om mee te gaan. Ben verkleed als Costas.
Welnee joh...prioriteiten liggen gewoon ergens anders dit jaar..quote:
Ik was er maar één dagquote:
Ik durf de gok niet te nemen om op die info daarheen te gaan haha, lijkt mij verspilde moeite.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:06 schreef Tism het volgende:
Ja 20 jaar geleden wist ik wel een adresje in Maaseik...da's lang geleden hè?..
http://www.vangelabbeek.be/quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:58 schreef De-Hamster het volgende:
Iemand enig idee waar je vlak over de grens richting België (Lanaken, Maasmechelen, Maaseik), Bengaalse fakkels kan kopen? Verschillen die btw erg veel van Nederlandse?
Terecht, want Limburgers hebben een leuk leven en hebben Fok! niet nodigquote:
Truequote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Terecht, want Limburgers hebben een leuk leven en hebben Fok! niet nodig
True!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Terecht, want Limburgers hebben een leuk leven en hebben Fok! niet nodig
Gen hei, is drukker en populairder dan heerlen centruquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:58 schreef Gezicht het volgende:
Haelerhei is nu niet bepaald een vaak bezochte bestemming hiero
van melick / cook & more waarschijnlijk?quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:22 schreef icloud het volgende:
Weet iemand hoe dat afhaaloket naast de bufkes op heelerheide heet? Daar kun je van die heerlijke super burgers eten.
Nee er zit een lokale afhaalloket naast, geen winkel of horeca eetplek. wereldberoemd om zijn superburgers.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van melick / cook & more waarschijnlijk?
nooit van gehoordquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:40 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee er zit een lokale afhaalloket naast, geen winkel of horeca eetplek. wereldberoemd om zijn superburgers.
In Gelderland ook hoorquote:Op donderdag 16 april 2015 09:33 schreef gianni61 het volgende:
wel weer mooi weer in limburg [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |