carnavalspakjes?quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:41 schreef y8987 het volgende:
Kan iemand mij helpen? In het centrum van sittard, volgens mij aan de brnadstraat, ligt een grote winkel met kostuums.
Van binnen is het helemaal luxe betimmerd met hout en het is een vrij grote en dure zaak..
Weet iemand welke ik bedoel?
Nee echte herenkostuums, het lijkt een dure zaak, veel hout van binnen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
carnavalspakjes?
Of echt herenkostuums en smokings enzo?
ik ben niet echt bekend in sittard.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:22 schreef y8987 het volgende:
[..]
Nee echte herenkostuums, het lijkt een dure zaak, veel hout van binnen.
Cor en pieter ken ik wel, nee het is een grote brede zaak, met echt luxe hout(in tegenstelling tot cor) met in de etalage de meest mooie kostuumsquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet echt bekend in sittard.
google geeft deze opties:
https://www.google.nl/map(...)984367,5.8662864,18z
cor meijntz heeft volgens de foto's wel veel hout binnen
en van pieter dortu weet ik dat ze normaal wel nette pakken hebben.
maar waarom wil je dat weten?
en het dan nog niet weten? schaam je...quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:34 schreef y8987 het volgende:
[..]
Cor en pieter ken ik wel, nee het is een grote brede zaak, met echt luxe hout(in tegenstelling tot cor) met in de etalage de meest mooie kostuums
Volgens mij is het een van de oudste zelfstandige zaken van sittard, want heel vroeger kwamen wij er al.
Als vrouw zijnde had ik er de afgelopen 20 jaar niks te zoeken, nog even afgezien van mijn portomoneequote:Op dinsdag 18 november 2014 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en het dan nog niet weten? schaam je...
ja, dat zie je tegenwoordig niet meer met die sinten en pieten voor de naam hequote:Op dinsdag 18 november 2014 19:48 schreef y8987 het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde had ik er de afgelopen 20 jaar niks te zoeken, nog even afgezien van mijn portomonee
sorry, maar:quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:54 schreef y8987 het volgende:
Mij staat wel iets bij van bernhard, is er geen zaak in sittard die zo heet en volledig met hout is afgetimmerd?
Dan zal ik daar eens gaan kijken.quote:Op dinsdag 18 november 2014 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, maar:
http://lmgtfy.com/?q=bernard+sittard
dit is foutquote:Op woensdag 19 november 2014 15:10 schreef y8987 het volgende:
ik weet dat ze in de bongerd zitten op de eerste etage.
Why geleenstraat 50 , volgens hun eigen website zijn ze na de overname verhuist naar de bongerd en bij recensies lees ik dat ze een dakterras hebben met uitzicht op de aircoquote:
Goed je hebt gelijk tweede etage.quote:
ohw, ik zag alleen staan geleenstraat 50quote:Op woensdag 19 november 2014 16:07 schreef y8987 het volgende:
[..]
Goed je hebt gelijk tweede etage.
op de 2e verdieping mexicaans restaurant El Popo is gevestigd.
Geleenstraat 50 is de bongerd(winkelcentrum) met uitzondering van bartsmit die ligt aan de markt.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, ik zag alleen staan geleenstraat 50
waar staat dat van de verhuizing?
ik vind net een adres bongerd 14 op een site. is dat dan het oude adres?quote:Op woensdag 19 november 2014 16:25 schreef y8987 het volgende:
[..]
Geleenstraat 50 is de bongerd(winkelcentrum) met uitzondering van bartsmit die ligt aan de markt.
Ze zijn al jaren geleden verhuist.
Geen idee, het ligt in iedergeval in de bongerd, dat is zekerquote:Op woensdag 19 november 2014 16:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind net een adres bongerd 14 op een site. is dat dan het oude adres?
maar geleenstraat 50 hoort echt niet meer bij de bongerd.
maar ligt tegenover de boekwinkel
linkje?quote:Op woensdag 19 november 2014 17:45 schreef y8987 het volgende:
Volgens hu eigen website zitten ze op numme r 50 en zijn ze in. 2007 verhuist naar de bongerd
nou vooruit, gewoon omdat ik ontzettend graag gelijk heb:quote:
zijnde naar geleenstraat 50.quote:Ze hebben in 2012 het restaurant verplaatst naar deze gezellige en knusse locatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |