abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:35:53 #211
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_142917891
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Dit! Dude schrijf zo enorm beeldend dat ik het gevoel heb dat ik de meisjes ken!

En o, wat herkenbaar allemaal, ik weet nog erg goed hoe lamlendige chagrijnigheid over me kwam toen ik precies die leeftijd had. :')

Wat vonden ze het leukst in de Efteling?! O+
De Droomvlucht. Maar ik denk dat het lastig kiezen is. De Vliegende Hollander vonden ze ook fantastisch.
L. heeft het zelfs aangedurfd om met Arty in de Joris te gaan. Ik en K. durfden niet.

Ik zat al met mijn ogen dicht en hartkloppingen in de Bob. Arty heeft een foto gemaakt waarop ik complete doodsangst uitstraal. Ik ben meer het Sprookjesbostype, dus het was maar goed dat Arty erbij was voor de spannende attracties!

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 31-07-2014 17:11:06 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:37:23 #212
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_142917932
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:55 schreef AnneX het volgende:
Gut...vanmorgen met onnozele dingen bezig in hh. en opeens begreep ik het SPARkels. *O*

Ad: de armbandjes met klikglinsterdingen voor de franse draakjes die ik opstuurde,
was een spaaractie van de spar buurtsuper. :W
Ja, dat bedacht ik me laatst ook, van de SPARkels!

Oh, n chauvinistisch als ze zijn, vonden de meiden het top dat de Spar de Franse vlag in de sparkels had verwerkt! w/
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:49:43 #213
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_142918236
quote:
11s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:24 schreef golfer het volgende:
Als ik zo die (pre)puberale reacties lees bekruipt mij het enge gevoel dat dit jaar misschien wel eens de laatste keer zou kunnen zijn en de dames volgend jaar zich veel te groot voelen om weer bij die 'ouwe' gastouders te vertoeven willen.
Ik hoop zo dat ik het mis heb, want ik geniet zo van de beschrijving van de avonturen van die draken.
Nou, ik betwijfel het. Op sommige momenten hoop ik het wel. :P

Maar de plannen voor volgend jaar zijn alweer gesmeed. Ze willen weer vlokken op brood, Jody Bernal beter leren kennen :') en nog een keer naar de Efteling.

Ze hebben ook wel een boel lol hoor en zijn compleet zichzelf. Ik denk dat dat laatste al vakantie is voor hen. Geen verwachtingen, geen stress, geen taken, maar gewoon lekker hangen en lachen en zingen en die gestoorde volwassenen dan maar op de koop toe nemen. :Y)

Overigens liepen we gisteren door Helmond, alwaar het duo na elke stap vroeg: wat gaan we nu doen? Hoe lang duurt dat? Wat is er in de volgende straat?
Toen heb ik ze gekscherend en met veel medidatieve gebaren toegevoegd dat ze 'in het moment' moeten leven. Heel Mindful en zen. En inmiddels roepen ze nu zelf al, als er weer een vraag op hun lippen ligt: 'Vivre dans le moment present!' :D

Dat komt allemaal als een boemerang terug natuurlijk, want we zijn aan elkaar gewaagd, wat grappen betreft.
Dus toen ik gisteren zat te mopperen over de vele was die ik in Groningen moet doen, riepen ze in koor: ' Vivre dans le moment present!' :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 31-07-2014 13:07:02 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 31 juli 2014 @ 12:52:09 #214
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_142918302
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:49 schreef Duderinnetje het volgende:

Dus toen ik gisteren zat te mopperen over de vele was die ik in Groningen moet doen, riepen ze in koor: ' Vivre dans le moment present!' :D
:D
_O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:04:57 #215
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_142918636
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Volgens mij wel iets ouder. ;)
11 en 12 zijn ze nu.
Het is een leuke leeftijd, overigens. Niet een makkelijke, maar wel een interessante. Ik schreef het al eerder, geloof ik: het ene moment liggen ze samen op hun bed over serieuze zaken te fluisteren en een moment later zitten ze een kleurplaat voor ons in te kleuren. Als ze samen zijn, zijn ze groot, maar bij ons vaak nog klein.
En ze vinden het zelf ook maar vreemd, dat hun hoofd soms blij is en dan opeens een beetje verdrietig. Ik heb ze uitgelegd dat het de leeftijd is en dat het lijf zo druk is met groeien, dat het hoofd er met de pet soms niet bij kan. Dat bleek afdoende. Nu geven ze er gewoon maar een beetje aan toe.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_142918647
Ge-wel-dige verhalen Dude *O* :D
  donderdag 31 juli 2014 @ 13:14:19 #217
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_142918939
De afgelopen dagen brandde het geld in hun zak en nadat ik ze voor de kassa van de VanHaren heb kunnen wegslepen alwaar ze een toren aan schoenendozen dreigden af te rekenen, hebben we thuis een boekhouding gemaakt. Ze hadden allebei wat geld meegenomen en ook nog van ons wat zakgeld gekregen. Ze dachten dat er geen bodem in hun portemonnée zat, maar toen we samen alle uitgaven hadden ingevuld, bleek het geld toch sneller op te gaan dan ze dachten. Nu willen ze alles bijhouden, dus zit mijn boekhoudschemaatje in hun portemonée en vragen ze bij elk ijsje dat ze zelf kopen, een bonnetje.
Ze doen er reuze gewichtig over, over hun boekhouding!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_142924978
Dude, echt, hoe jij schrijft is meer dan column-waardig, ik absorbeer elk woord met vreugde en zie het gewoon allemaal voor me. O+
(paar maanden geleden zat ik even niet zo erg in mijn vel en heb midden in de nacht al jouw topics achter elkaar gelezen en begon de nieuwe dag met een big smile, serieus)
Waar het stinkt is het warm.
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:00:12 #219
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_142926014
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 16:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dude, echt, hoe jij schrijft is meer dan column-waardig, ik absorbeer elk woord met vreugde en zie het gewoon allemaal voor me. O+
(paar maanden geleden zat ik even niet zo erg in mijn vel en heb midden in de nacht al jouw topics achter elkaar gelezen en begon de nieuwe dag met een big smile, serieus)
Dat is tof om te horen, bedankt!
En ik ben blij dat de avonturen van L. en K. je een beetje konden opvrolijken.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_142926246
Dat heb ik ook!
Lekker ff dit topic openen om in een feelgoodbuitje te komen *O*
pi_142926281
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat is tof om te horen, bedankt!
En ik ben blij dat de avonturen van L. en K. je een beetje konden opvrolijken.
Wie kan dat nou niet opvrolijken, die levendige verhalen? Ook tof dat jij er zelf ook eerlijk in bent het soms best zwaar te vinden temeer daar de ladies aan het puberen zijn, ga er maar aan staan en dan heb jij ze nog maar voor een paar weken _O- .
Zelfs manlief, die nada noppes met kinderen heeft wil nog wel eens luisteren naar jullie escapades met "de meiden" want ik lees soms iets voor aan hem (terwijl hij vastgebonden zit aan een stoel met ductape :P ) . Ik zei vanmiddag: de meiden zijn er weer en hij wist serieus precies waar het over ging en wilde wel even weten hoe het ging met "het spul" maar hij had vrees ik meer aandacht voor de schade aan de Jag als nogal beetje erge autofreak :')
pi_142926489
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:06 schreef Bluezz het volgende:
Dat heb ik ook!
Lekker ff dit topic openen om in een feelgoodbuitje te komen *O*
Tof is het. Ik val in herhaling maar het zou zomaar eens een bestseller kunnen worden alle ervaringen en zeker omschreven zoals Dude dat doet uit te geven en daarbij een hart onder de riem voor twijfelaars die het overwegen een vakantiekind te "nemen". Dan heb je er zo een aantal over de streep _O_
Ik heb er in huis de ruimte niet voor en man wil niet :'(
pi_142926638
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou, ik teken wel voor 'houdoe', want ze roepen nu tegen iedereen: ' You say Tomato, I say Fuck You' (met zwaar Frans accent: joe zee tomattooo ei zee vuk ejoewe!' )

En dat is onze schuld door iets heel stoms en dat vertel ik nog wel. :P
Dude, en dat moet je nog steeds eens vertellen :)
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:37:30 #224
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_142927203
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:19 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Dude, en dat moet je nog steeds eens vertellen :)
O verrek, ja!

Welnu. Op ons toilet hangt een kaartje waarop staat: 'You say tomato, I say fuck you.' (Het is een kaartje dat ooit naar tomaten geurde, raar maar waar). Ik haal het elk jaar weg als de dames komen, maar nu was ik het glad vergeten.
En tja, dan komt de vraag wat daar staat en voelen ze feilloos aan dat Arty en ik een klein beetje in nood komen, want dat is altijd leuk natuurlijk. De stap naar veelvuldig hard roepen van de uitspraak, was natuurlijk gauw gezet. :+

Hier in het huisje zagen ze koffiefilterzakjes staan, en nu is dat hun stopwoordje geworden. Ze roepen nu te pas en te onpas: KOFFIEFILTEEERZAKKUJUSSSS! Een hele verbetering, zou je denken.
We leerden ze ook: Botteràmzakkujusss, frietzakkujusss en theezakkujusss. So far so good.

Tot Arty ze leerde: Claude zakkujussss }:|

[ Bericht 33% gewijzigd door Duderinnetje op 31-07-2014 17:45:28 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:40:40 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_142927268
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:37 schreef Duderinnetje het volgende:

Dat is wel aan Arty toevertrouwd. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_142927683
quote:

[..]

O verrek, ja!

Welnu. Op ons toilet hangt een kaartje waarop staat: 'You say tomato, I say fuck you.' (Het is een kaartje dat ooit naar tomaten geurde, raar maar waar). Ik haal het elk jaar weg als de dames komen, maar nu was ik het glad vergeten.
En tja, dan komt de vraag wat daar staat en voelen ze feilloos aan dat Arty en ik een klein beetje in nood komen, want dat is altijd leuk natuurlijk. De stap naar veelvuldig hard roepen van de uitspraak, was natuurlijk gauw gezet. :+

Hier in het huisje zagen ze koffiefilterzakjes staan, en nu is dat hun stopwoordje geworden. Ze roepen nu te pas en te onpas: KOFFIEFILTEEERZAKKUJUSSSS! Een hele verbetering, zou je denken.
We leerden ze ook: Botteràmzakkujusss, frietzakkujusss en theezakkujusss. So far so good.

_O- Dus vóór de meiden komen voortaan elk hoekje van je huis inspecteren en voral geen teksten laten hangen ;)
(mijn excuses aan Arty omdat ik dacht dat de meiden zulks zeiden vanwege zijn , in zijn ogen: slechte Frans. Ik had dus een iets smeüiger verhaal verwacht :9 )
The bummer, hoewel, het scheelt weinig dankzij Arty, :+
Die klote zakjes ook _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door knoblaucha6 op 31-07-2014 18:07:43 ]
pi_142927839
Moest denken aan een vriendin die naar een kolonie ergens was verhuisd. Daar bleek onze uitdrukking veren in de kont door haar logisch letterlijk vertaald "feathers in the ass" iets anders te betekenen dan zij wist , ze moest wel wat uitleggen over haar man en hun huwelijk en 4 kinderen :+

[ Bericht 2% gewijzigd door knoblaucha6 op 31-07-2014 18:09:06 ]
  donderdag 31 juli 2014 @ 18:21:02 #228
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_142928289
Wat is dit toch een heerlijk feel-good topic O+

En sommige Engelse woorden/zinnen moet je niet letterlijk vertalen, wat een hilariteit soms :D
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_142931328
Dochter van een vriendin ging jaren geleden verhuizen maar oude huis nog te koop. Ze had een (ze woont in Belgie) Franstalige styliste ingehuurd om huis zo mooi mogelijk te koop te zetten. Die styliste had dus van die grote witte letters ergens neergezet alleen, er had HOME moeten staat maar dat stond er dus niet........ Ze heeft een Algerijns pleegkind (nu 12, toen 7) wat tot op de dag van vandaag nog elk te koop staand huis met van die letters in de vensterbank hardnekkig een HOMO huis blijft noemen :')
Geef ze een vinger en zo...
  donderdag 31 juli 2014 @ 20:45:15 #230
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_142933067
quote:

[..]

O verrek, ja!

Tranen met tuiten 😂😂😂
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 31 juli 2014 @ 21:29:28 #231
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_142934921
Whahahaaaa, ik zie het gewoon voor me _O-
Volgend jaar móeten ze gewoon weer komen :Y
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_142935326
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Whahahaaaa, ik zie het gewoon voor me _O-
Volgend jaar móeten ze gewoon weer komen :Y
Ja, minstens tot aan hun 18de (want zolang mag dat toch?) O+
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2014 @ 08:55:02 #233
37843 lady-wrb
kortaf
pi_142946502
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

bekijk het positief. mijn zoon kwam gisteren thuis van 10 dagen scoutingkamp waar een paar dagen een compleet watergordijn overheen getrokken is. sommige kledingstukken kon ik neerzetten, schoenen en slippers leken beeldhouwwerken van ongebakken klei.

gedeelde smart enzo :')
pi_142948218
Claude zakjuh! Waar blijft een update? :P
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:09:33 #235
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_142969727
Update: we zijn weer thuis!

Vanmorgen als een wervelstorm door het chalet gegaan en met gezwinde spoed naar Groningen gereden.
Óók weer fijn. Dirkje en Poesje weer om ons heen, dus het vrouwtje is in elk geval weer compleet, qua levensvreugd'.

De meiden vonden het ook wel weer lekker om thuis te komen, denk ik. Hadden zo hun eigen 'landingsritueel' na het weekje weg: even kijken of de Plus er nog stond en een wandelingetje gamaakt door het park hier om de hoek. Ik land altijd door even een boodschap te gaan doen. Arty maait het gras.
En toen waren we allemaal weer lekker thuis.

Arty heeft Indiaas gekookt, de meiden verzorgden de muziek tijdens het eten (speciaal voor mij werd iets van de Beatles (mijn favoriete band) opgezocht: Let it be. Die nare versie met al die zangers. :D ), maar volgens de meiden stond er verder voor mijn leeftijd niets op YouTube. o|O

Overigens is na een week een groot raadsel opgelost. L. had het steeds over een zanger, Jean Legènde. Wij maar nadenken, maar we wisten echt niet wie dat zijn moest.
Viel vandaag het kwartje: John Legend!

Die Fransen vertalen op radio en TV kennelijk ook Engelse namen naar diep Frans, dus we puzzelen ons soms suf!

Verder weinig updates, want het is een gewone was- en uitpakdag en behalve dat we een tomatenstek hebben geplant, hebben we vandaag niet veel gedaan verder. Ik zit nog lekker buiten met de poezen, Arty doet een computerspelletje en de meiden liggen op bed muziekclipjes te kijken. We leven allemaal heerlijk in het moment. ;)
Straks lekker slapen en dan morgen weer een dag. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Duderinnetje op 01-08-2014 21:32:39 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:34:20 #236
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_142970497
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:55 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

bekijk het positief. mijn zoon kwam gisteren thuis van 10 dagen scoutingkamp waar een paar dagen een compleet watergordijn overheen getrokken is. sommige kledingstukken kon ik neerzetten, schoenen en slippers leken beeldhouwwerken van ongebakken klei.

gedeelde smart enzo :')
Ik tel mijn zegeningen! :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_142970648
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Update: we zijn weer thuis!

Vanmorgen als een wervelstorm door het chalet gegaan en met gezwinde spoed naar Groningen gereden.
Óók weer fijn. Dirkje en Poesje weer om ons heen, dus het vrouwtje is in elk geval weer compleet, qua levensvreugd'.

De meiden vonden het ook wel weer lekker om thuis te komen, denk ik. Hadden zo hun eigen 'landingsritueel' na het weekje weg: even kijken of de Plus er nog stond en een wandelingetje gamaakt door het park hier om de hoek. Ik land altijd door even een boodschap te gaan doen. Arty maait het gras.
En toen waren we allemaal weer lekker thuis.

Arty heeft Indiaas gekookt, de meiden verzorgden de muziek tijdens het eten (speciaal voor mij werd iets van de Beatles (mijn favoriete band) opgezocht: Let it be. Die nare versie met al die zangers. :D ), maar volgens de meiden stond er verder voor mijn leeftijd niets op YouTube. o|O

Overigens is na een week een groot raadsel opgelost. L. had het steeds over een zanger, Jean Legènde. Wij maar nadenken, maar we wisten echt niet wie dat zijn moest.
Viel vandaag het kwartje: John Legend!

Die Fransen vertalen op radio en TV kennelijk ook Engelse namen naar diep Frans, dus we puzzelen ons soms suf!

Verder weinig updates, want het is een gewone was- en uitpakdag en behalve dat we een tomatenstek hebben geplant, hebben we vandaag niet veel gedaan verder. Ik zit nog lekker buiten met de poezen, Arty doet een computerspelletje en de meiden liggen op bed muziekclipjes te kijken. We leven allemaal heerlijk in het moment. ;)
Straks lekker slapen en dan morgen weer een dag. :)
Dank oe ;)

Kijken of de plus er nog stond, haha :P Vonden ze het Indiaas lekker?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:08:24 #238
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_142971707
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:38 schreef Selestha het volgende:

[..]

Dank oe ;)

Kijken of de plus er nog stond, haha :P Vonden ze het Indiaas lekker?
K. kende al wel Indiaas (K. kijkt alle kookprogramma's op TV en kent werkelijk elke mogelijke techniek en keuken).
L. eet thuis niet zo spannend (patat, wat rijst, blikjesgroenten) en vindt ons eten doorgaans echt heel moeilijk, maar ze doet vreselijk goed haar best en van deze curry (Arty maakt het allemaal zo L.-vriendelijk mogelijk) heeft ze redelijk goed gegeten. ik maak er bij 'onbekende' gerechten altijd tomatensalade bij, zodat ze daar ongegeneerd van kan opscheppen (dat vindt ze heerlijk) als ze de rest te spannend vindt voor een tweede ronde.

Ze leert van alles kennen, en dat is al hartstikke leuk en goed van haar.

K. is in alles wat internationaler. Ze kent nagenoeg alle wereldkeukens, maar neuriet bijvoorbeeld ook twaalf Europese volksliederen achter elkaar, met naam en toenaam. En ze kent alle belangrijke kunstenaars, hoofdsteden en laakt het beleid van Hollande (L. trouwens ook. We zijn elk jaar weer verbaasd over het feit hoe politiek betrokken deze kinderen zijn. Klaarblijkelijk wordt thuis en op school dagelijks gediscussieerd over wat er gebeurt en wordt besloten. Zo vroegen ze ons waarom Le Ruttè niet 'beaucoup' aan Le Crise Européenne doet.)

Wij moeten erg lachen om de woedende vuistslagen op tafel, wanneer bij een glas ranja onderling wordt besloten dat de Franse hervormingen geen doorgang vinden en de verkiezingen 'een farce' zijn geweest. :(

[ Bericht 7% gewijzigd door Duderinnetje op 01-08-2014 22:17:16 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_142971988
Ja, nu ga je té ver _O- en overdrijft: twaalf europese volksliederen? _O-

Merci pour le update. :D
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:22:47 #240
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_142972246
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:16 schreef AnneX het volgende:
Ja, nu ga je té ver _O- en overdrijft: twaalf europese volksliederen? _O-

Merci pour le update. :D
Ik vrees dat ik niet overdrijf. We hebben te maken met een heel gek en slim meidje dat er een sport van maakt dingen te onthouden.
L. kijkt haar soms ook aan met ogen als schoteltjes. :?

K. onthoudt ook de gekste woorden van voorgaande jaren.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')