abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142927683
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:37 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O verrek, ja!

Welnu. Op ons toilet hangt een kaartje waarop staat: 'You say tomato, I say fuck you.' (Het is een kaartje dat ooit naar tomaten geurde, raar maar waar). Ik haal het elk jaar weg als de dames komen, maar nu was ik het glad vergeten.
En tja, dan komt de vraag wat daar staat en voelen ze feilloos aan dat Arty en ik een klein beetje in nood komen, want dat is altijd leuk natuurlijk. De stap naar veelvuldig hard roepen van de uitspraak, was natuurlijk gauw gezet. :+

Hier in het huisje zagen ze koffiefilterzakjes staan, en nu is dat hun stopwoordje geworden. Ze roepen nu te pas en te onpas: KOFFIEFILTEEERZAKKUJUSSSS! Een hele verbetering, zou je denken.
We leerden ze ook: Botteràmzakkujusss, frietzakkujusss en theezakkujusss. So far so good.

Tot Arty ze leerde: Claude zakkujussss }:|
_O- Dus vóór de meiden komen voortaan elk hoekje van je huis inspecteren en voral geen teksten laten hangen ;)
(mijn excuses aan Arty omdat ik dacht dat de meiden zulks zeiden vanwege zijn , in zijn ogen: slechte Frans. Ik had dus een iets smeüiger verhaal verwacht :9 )
The bummer, hoewel, het scheelt weinig dankzij Arty, :+
Die klote zakjes ook _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door knoblaucha6 op 31-07-2014 18:07:43 ]
Waar het stinkt is het warm.
pi_142927839
Moest denken aan een vriendin die naar een kolonie ergens was verhuisd. Daar bleek onze uitdrukking veren in de kont door haar logisch letterlijk vertaald "feathers in the ass" iets anders te betekenen dan zij wist , ze moest wel wat uitleggen over haar man en hun huwelijk en 4 kinderen :+

[ Bericht 2% gewijzigd door knoblaucha6 op 31-07-2014 18:09:06 ]
  donderdag 31 juli 2014 @ 18:21:02 #228
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_142928289
Wat is dit toch een heerlijk feel-good topic O+

En sommige Engelse woorden/zinnen moet je niet letterlijk vertalen, wat een hilariteit soms :D
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_142931328
Dochter van een vriendin ging jaren geleden verhuizen maar oude huis nog te koop. Ze had een (ze woont in Belgie) Franstalige styliste ingehuurd om huis zo mooi mogelijk te koop te zetten. Die styliste had dus van die grote witte letters ergens neergezet alleen, er had HOME moeten staat maar dat stond er dus niet........ Ze heeft een Algerijns pleegkind (nu 12, toen 7) wat tot op de dag van vandaag nog elk te koop staand huis met van die letters in de vensterbank hardnekkig een HOMO huis blijft noemen :')
Geef ze een vinger en zo...
  donderdag 31 juli 2014 @ 20:45:15 #230
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_142933067
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:37 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O verrek, ja!

Welnu. Op ons toilet hangt een kaartje waarop staat: 'You say tomato, I say fuck you.' (Het is een kaartje dat ooit naar tomaten geurde, raar maar waar). Ik haal het elk jaar weg als de dames komen, maar nu was ik het glad vergeten.
En tja, dan komt de vraag wat daar staat en voelen ze feilloos aan dat Arty en ik een klein beetje in nood komen, want dat is altijd leuk natuurlijk. De stap naar veelvuldig hard roepen van de uitspraak, was natuurlijk gauw gezet. :+

Hier in het huisje zagen ze koffiefilterzakjes staan, en nu is dat hun stopwoordje geworden. Ze roepen nu te pas en te onpas: KOFFIEFILTEEERZAKKUJUSSSS! Een hele verbetering, zou je denken.
We leerden ze ook: Botteràmzakkujusss, frietzakkujusss en theezakkujusss. So far so good.

Tot Arty ze leerde: Claude zakkujussss }:|
Tranen met tuiten 😂😂😂
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 31 juli 2014 @ 21:29:28 #231
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_142934921
Whahahaaaa, ik zie het gewoon voor me _O-
Volgend jaar móeten ze gewoon weer komen :Y
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_142935326
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Whahahaaaa, ik zie het gewoon voor me _O-
Volgend jaar móeten ze gewoon weer komen :Y
Ja, minstens tot aan hun 18de (want zolang mag dat toch?) O+
  † In Memoriam † vrijdag 1 augustus 2014 @ 08:55:02 #233
37843 lady-wrb
kortaf
pi_142946502
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dus toen ik gisteren zat te mopperen over de vele was die ik in Groningen moet doen, riepen ze in koor: ' Vivre dans le moment present!' :D
bekijk het positief. mijn zoon kwam gisteren thuis van 10 dagen scoutingkamp waar een paar dagen een compleet watergordijn overheen getrokken is. sommige kledingstukken kon ik neerzetten, schoenen en slippers leken beeldhouwwerken van ongebakken klei.

gedeelde smart enzo :')
pi_142948218
Claude zakjuh! Waar blijft een update? :P
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:09:33 #235
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_142969727
Update: we zijn weer thuis!

Vanmorgen als een wervelstorm door het chalet gegaan en met gezwinde spoed naar Groningen gereden.
Óók weer fijn. Dirkje en Poesje weer om ons heen, dus het vrouwtje is in elk geval weer compleet, qua levensvreugd'.

De meiden vonden het ook wel weer lekker om thuis te komen, denk ik. Hadden zo hun eigen 'landingsritueel' na het weekje weg: even kijken of de Plus er nog stond en een wandelingetje gamaakt door het park hier om de hoek. Ik land altijd door even een boodschap te gaan doen. Arty maait het gras.
En toen waren we allemaal weer lekker thuis.

Arty heeft Indiaas gekookt, de meiden verzorgden de muziek tijdens het eten (speciaal voor mij werd iets van de Beatles (mijn favoriete band) opgezocht: Let it be. Die nare versie met al die zangers. :D ), maar volgens de meiden stond er verder voor mijn leeftijd niets op YouTube. o|O

Overigens is na een week een groot raadsel opgelost. L. had het steeds over een zanger, Jean Legènde. Wij maar nadenken, maar we wisten echt niet wie dat zijn moest.
Viel vandaag het kwartje: John Legend!

Die Fransen vertalen op radio en TV kennelijk ook Engelse namen naar diep Frans, dus we puzzelen ons soms suf!

Verder weinig updates, want het is een gewone was- en uitpakdag en behalve dat we een tomatenstek hebben geplant, hebben we vandaag niet veel gedaan verder. Ik zit nog lekker buiten met de poezen, Arty doet een computerspelletje en de meiden liggen op bed muziekclipjes te kijken. We leven allemaal heerlijk in het moment. ;)
Straks lekker slapen en dan morgen weer een dag. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Duderinnetje op 01-08-2014 21:32:39 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 21:34:20 #236
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_142970497
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:55 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

bekijk het positief. mijn zoon kwam gisteren thuis van 10 dagen scoutingkamp waar een paar dagen een compleet watergordijn overheen getrokken is. sommige kledingstukken kon ik neerzetten, schoenen en slippers leken beeldhouwwerken van ongebakken klei.

gedeelde smart enzo :')
Ik tel mijn zegeningen! :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_142970648
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Update: we zijn weer thuis!

Vanmorgen als een wervelstorm door het chalet gegaan en met gezwinde spoed naar Groningen gereden.
Óók weer fijn. Dirkje en Poesje weer om ons heen, dus het vrouwtje is in elk geval weer compleet, qua levensvreugd'.

De meiden vonden het ook wel weer lekker om thuis te komen, denk ik. Hadden zo hun eigen 'landingsritueel' na het weekje weg: even kijken of de Plus er nog stond en een wandelingetje gamaakt door het park hier om de hoek. Ik land altijd door even een boodschap te gaan doen. Arty maait het gras.
En toen waren we allemaal weer lekker thuis.

Arty heeft Indiaas gekookt, de meiden verzorgden de muziek tijdens het eten (speciaal voor mij werd iets van de Beatles (mijn favoriete band) opgezocht: Let it be. Die nare versie met al die zangers. :D ), maar volgens de meiden stond er verder voor mijn leeftijd niets op YouTube. o|O

Overigens is na een week een groot raadsel opgelost. L. had het steeds over een zanger, Jean Legènde. Wij maar nadenken, maar we wisten echt niet wie dat zijn moest.
Viel vandaag het kwartje: John Legend!

Die Fransen vertalen op radio en TV kennelijk ook Engelse namen naar diep Frans, dus we puzzelen ons soms suf!

Verder weinig updates, want het is een gewone was- en uitpakdag en behalve dat we een tomatenstek hebben geplant, hebben we vandaag niet veel gedaan verder. Ik zit nog lekker buiten met de poezen, Arty doet een computerspelletje en de meiden liggen op bed muziekclipjes te kijken. We leven allemaal heerlijk in het moment. ;)
Straks lekker slapen en dan morgen weer een dag. :)
Dank oe ;)

Kijken of de plus er nog stond, haha :P Vonden ze het Indiaas lekker?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:08:24 #238
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_142971707
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 21:38 schreef Selestha het volgende:

[..]

Dank oe ;)

Kijken of de plus er nog stond, haha :P Vonden ze het Indiaas lekker?
K. kende al wel Indiaas (K. kijkt alle kookprogramma's op TV en kent werkelijk elke mogelijke techniek en keuken).
L. eet thuis niet zo spannend (patat, wat rijst, blikjesgroenten) en vindt ons eten doorgaans echt heel moeilijk, maar ze doet vreselijk goed haar best en van deze curry (Arty maakt het allemaal zo L.-vriendelijk mogelijk) heeft ze redelijk goed gegeten. ik maak er bij 'onbekende' gerechten altijd tomatensalade bij, zodat ze daar ongegeneerd van kan opscheppen (dat vindt ze heerlijk) als ze de rest te spannend vindt voor een tweede ronde.

Ze leert van alles kennen, en dat is al hartstikke leuk en goed van haar.

K. is in alles wat internationaler. Ze kent nagenoeg alle wereldkeukens, maar neuriet bijvoorbeeld ook twaalf Europese volksliederen achter elkaar, met naam en toenaam. En ze kent alle belangrijke kunstenaars, hoofdsteden en laakt het beleid van Hollande (L. trouwens ook. We zijn elk jaar weer verbaasd over het feit hoe politiek betrokken deze kinderen zijn. Klaarblijkelijk wordt thuis en op school dagelijks gediscussieerd over wat er gebeurt en wordt besloten. Zo vroegen ze ons waarom Le Ruttè niet 'beaucoup' aan Le Crise Européenne doet.)

Wij moeten erg lachen om de woedende vuistslagen op tafel, wanneer bij een glas ranja onderling wordt besloten dat de Franse hervormingen geen doorgang vinden en de verkiezingen 'een farce' zijn geweest. :(

[ Bericht 7% gewijzigd door Duderinnetje op 01-08-2014 22:17:16 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_142971988
Ja, nu ga je té ver _O- en overdrijft: twaalf europese volksliederen? _O-

Merci pour le update. :D
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:22:47 #240
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_142972246
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:16 schreef AnneX het volgende:
Ja, nu ga je té ver _O- en overdrijft: twaalf europese volksliederen? _O-

Merci pour le update. :D
Ik vrees dat ik niet overdrijf. We hebben te maken met een heel gek en slim meidje dat er een sport van maakt dingen te onthouden.
L. kijkt haar soms ook aan met ogen als schoteltjes. :?

K. onthoudt ook de gekste woorden van voorgaande jaren.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:24:11 #241
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_142972306
Ik heb geen idee hoe het zit met scholen in Frankrijk, maar gaan ze nu ook naar het vervolgonderwijs of nog niet?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:34:48 #242
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_142972719
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen idee hoe het zit met scholen in Frankrijk, maar gaan ze nu ook naar het vervolgonderwijs of nog niet?
L. zit daar op. K. gaat na de vakantie. Dat is dan 'lycée', als ik het goed begrijp. Over een jaar of vier kiezen ze dan verder.

Ik moet me daar eens in verdiepen, ik heb namelijk geen idee van het schoolsysteem in Frankrijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:53:18 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_142973465
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:22 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik vrees dat ik niet overdrijf. We hebben te maken met een heel gek en slim meidje dat er een sport van maakt dingen te onthouden.
L. kijkt haar soms ook aan met ogen als schoteltjes. :?

K. onthoudt ook de gekste woorden van voorgaande jaren.
:D
Een lichte vorm van autisme?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:07:20 #244
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_142974104
Het beleid van Hollande kraken. Altijd goed :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_142974640
Ik heb ze volgens mij vanavond gezien. De combinatie was niet te missen. Ze hingen in de vensterbank te kijken toen wij langs kwamen skaten.
pi_142974959
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb ze volgens mij vanavond gezien. De combinatie was niet te missen. Ze hingen in de vensterbank te kijken toen wij langs kwamen skaten.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:27:45 #247
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_142975039
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:26 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ze zagen een groep mensen langskaten! Zeiden ze nog tegen ons! :o Wij lagen lui te dommelen in de tuin.

[ Bericht 2% gewijzigd door Duderinnetje op 01-08-2014 23:41:56 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_142975246
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:27 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ze zagen een groep mensen langskaten! Zeiden ze nog tegen ons! :o
Klopt, daar reed ik in mee. En omdat ik ongeveer weet waar je woont, en ik toevallig ook de jaguar zag staan keek ik even wat beter rond of ik wat zag. :)
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:36:20 #249
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_142975329
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:33 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Klopt, daar reed ik in mee. En omdat ik ongeveer weet waar je woont, en ik toevallig ook de jaguar zag staan keek ik even wat beter rond of ik wat zag. :)
_O_
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_142976354
Ik wil dude's tweetal ook zien! :'( Maar Groningen is 3.5 uur rijden!

We waren trouwens wel dezelfde dag in de Efteling... Dus het had gekund! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')