abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141638175
nee niet als je denkt dat je in onbewoonbaar gebied bent dan heeft schreeuwen toch geen nut, en je word van de dorst hees
pi_141638186
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 07:44 schreef b_engeltje het volgende:
nee niet als je denkt dat je in onbewoonbaar gebied bent , en je van de dorst hees word
Ze hebben Feliciano al gesproken, ze hebben dingen op internet opgezocht. Ze wilden voor deze trip geen gids, ze wilden gewoon even naar de Mirador (2 uurtjes vind ik een leuke wandeling, maar niet echt een trail -is het ook niet want die Mirador is helemaal niet het eindpunt-), gewoon even omhoog.

Maar ze wisten dat die trail gelopen werd. Het blijft onduidelijk of het nu om aan aardbeienboerderij ging (ik vrees dat dat een grappige AD-stagiair was, maar goed) of om diezelfde El Pianista trail maar die hadden ze geboekt bij onze vrolijke vrind Feliciano.

Ze wisten dus dat de volgende dag trails gelopen zouden worden.

Het is onherbergzaam en hoe verder je komt hoe meer, maar daar zijn ze dus -volgens de vondsten- niet geweest, hooguit tot in de buurt van de lager gelegen rugzak.

Als je naar boven (naar huis) gaat, neem je je rugzak mee, zouden ze naar beneden gegaan zijn -verder weg van Boquete- zouden ze het als boodschap achtergelaten kunnen hebben.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141638219
als je van te voren zou weten dat je het verkeerde pad zou kiezen, zou je wel.de goede gekozen hebben

naar wat ik gezien heb op het rtl filmpje lijkt het als je daar boven op staat of beide paden naar beneden gasn, en de journaliste spreekt over een klim niet over een daling

hier bedoel ik mee naar boekete is het afdalen, en vanaf die uitkijkpost is de andere kant ook in eerste instantie afdaling

daarbij ga je never je enige hulpmiddelen om te overleven achterlaten, zelfs aan een mobiel die je uit elkaar kan slopen en.plastic breekt zodat je een scherpe kant heb kan je een hulpstuk hebben om te overleven..
bh's zijn beresterk kunen dienen als een stuk touw en als je je voeten in de rugzak stopt kan je misschien nog een beetje natte voeten krijgen

ik zou never nooit me rugzak achterlaten...

juist omdat ze hoopte dat er mensen de volgende dag die route zouden lopen , zijn ze naar mijn weten niet (ver) van het pad geweken
maar wie zegt dat er dagelijks zoveel excursies zijn of dat het pad echt zoveel begaan werd...

dan hadden de dag dat hun dat pad namen er toch ook meer mensen moeten zijn?

een van de meiden was niet geheel onervaren he, die had gewandeld met haar ouders in parquai
pi_141638220
Whutt

• In de nieuwe OP staat een Panamees artikel dat stelt dat de resten op 4,5 uur na het begin van El Pianista (dus op ~ 2,5 uur van de Mirador) zijn gevonden.
• In de NOS video zegt die gids dat het op 2 dagen (!?) lopen van de Mirador was...?

Media. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_141638222
natte voeten moet warme voeten zijn
pi_141638227
dat bedoel ik die zijn bij het pad gebleven..
alleen die *sukkels* van zoekers zijn niet verder dan dat uitkijkpunt gelopen
pi_141638230
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:03 schreef b_engeltje het volgende:
als je van te voren zou weten dat je het verkeerde pad zou kiezen, zou je wel.de goede gekozen hebben

naar wat ik gezien heb op het rtl filmpje lijkt het als je daar boven op staat of beide paden naar beneden gasn, en de journaliste spreekt over een klim niet over een daling

hier bedoel ik mee naar boekete is het afdalen, en vanaf die uitkijkpost is de andere kant ook in eerste instantie afdaling

daarbij ga je never je enige hulpmiddelen om te overleven achterlaten, zelfs aan een mobiel die je uit elkaar kan slopen en.plastic breekt zodat je een scherpe kant heb kan je een hulpstuk hebben om te overleven..
bh's zijn beresterk kunen dienen als een stuk touw en als je je voeten in de rugzak stopt kan je misschien nog een beetje natte voeten krijgen

ik zou never nooit me rugzak achterlaten...

juist omdat ze hoopte dat er mensen de volgende dag die route zouden lopen , zijn ze naar mijn weten niet (ver) van het pad geweken
maar wie zegt dat er dagelijks zoveel excursies zijn of dat het pad echt zoveel begaan werd...

dan hadden de dag dat hun dat pad namen er toch ook meer mensen moeten zijn?

een van de meiden was niet geheel onervaren he, die had gewandeld met haar ouders in parquai
Nee, precies, de beide paden moeten ongeveer gelijk aanvoelen... maar dames, jullie hebben misschien niet zo'n geweldig richtingsvermogen maar wel een uitstekende intuitie toch? Of is het binnen een dag poemavoer?

Als je een rivier tegenkomt die totaal vreemd voorkomt, ga je die dan oversteken??

pi_141638234
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:05 schreef b_engeltje het volgende:
alleen die *sukkels* van zoekers zijn niet verder dan dat uitkijkpunt gelopen
Ja, dat is toch volkomen waanzin?

• Meisjes gaan een pad op en komen niet terug
• Meerdere expedities doen 2 uurtjes van dat pad, precies tot de provinciegrens, vinden niks en komen terug

8)7 |:(

pi_141638239
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, precies, de beide paden moeten ongeveer gelijk aanvoelen... maar dames, jullie hebben misschien niet zo'n geweldig richtingsvermogen maar wel een uitstekende intuitie toch? Of is het binnen een dag poemavoer?

Als je een rivier tegenkomt die totaal vreemd voorkomt, ga je die dan oversteken??
dat vraag je net aan de verkeerd maar ik ben echt een ramp, ik ben me orientatie in euro disney al kwijt geraakt, of met een bakkie op in een dorp waar ik 10 jaar woonde...
pi_141638251
nee , maar dat is ook onduidelijk of ze de rivier overgestoken zijn..of daar gewoon wayer hebben willen drinken
pi_141638262
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zeg jij maar daar is geen bewijs voor.
Jij plaatst een kaartje waar ook geen bewijs voor is.
En RTL zou die geen foute kaartjes van hun site halen denk je?

M.i. is de rugzak gevonden in de Culebra met Changuinola (jouw Bingkaartje) en de resten veul verder stroomafwaarts in de Culubré met Changuinola.

Tot er een serieuze bron komt die het tegendeel bewijst, houd ik me daaraan.
Ik lees in dit topic steeds dat die rugzak en de andere vondsten zo een enorm eind uit elkaar gevonden zijn. En dan de rugzak ook nog stroomopwaarts t.o.v. de rest. Maar hoe zit dit dan:
quote:
Toen González van de rugzak hoorde, organiseerde hij meteen een zoektocht. Met een groep van zes mannen uit het indianendorp kamde hij de oevers uit, tot drie kilometer stroomopwaarts van waar de tas was gevonden. Na twee dagen hadden ze twee verschillende schoenen gevonden en twee botten. De vondsten bleken van doorslaggevend belang. Begin deze week werd vastgesteld dat het DNA erop overeenkwam met dat van Kris en Lisanne.
http://nos.nl/artikel/667461-vondst-rugzak-was-groot-geluk.html

Hier lees ik uit dat de resten stroomopwaarts van de rugzak zijn gevonden, en dat alles redelijk dicht bij elkaar lag. Hoe zit dat dan ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2014 08:15:00 ]
pi_141638300
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik lees in dit topic steeds dat die rugzak en de andere vondsten zo een enorm eind uit elkaar gevonden zijn. En dan de rugzak ook nog stroomopwaarts t.o.v. de rest. Maar hoe zit dit dan:

[..]

http://nos.nl/artikel/667461-vondst-rugzak-was-groot-geluk.html

Hier lees ik uit dat de resten stroomopwaarts van de rugzak zijn gevonden, en dat alles redelijk dicht bij elkaar lag. Hoe zit dat dan ?
Zie de eerdere posts, er is wat bij te lezen. :)

pi_141638302
dat klopt toch met het nieuwe kaartje

het gebied was omcirkeld is waar de stoffelijke overschotten gevonden zijn is in verhouding met de plek waar de rugzak gevonden is bergopwaards

dus de rugzak lag verder en *lager*
pi_141638323
ow el matador me intuitie is uitstekend, echter me richtings gevoel niet ;)
pi_141638337
Ja er wordt zo ontzettend veel gepost hier en ik heb naast Fok! ook nog een leven, dus dat hou ik allemaal niet bij. Maar het gaat als ik het goed begrijp dus om het kaartje van miura. Dus de rugzak stroomafwaarts van de resten en alles redelijk dicht bij elkaar. Dat ziet er veel consistenter uit.
pi_141638343
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ja er wordt zo ontzettend veel gepost hier en ik heb naast Fok! ook nog een leven, dus dat hou ik allemaal niet bij. Maar het gaat als ik het goed begrijp dus om het kaartje van miura. Dus de rugzak stroomafwaarts van de resten en alles redelijk dicht bij elkaar. Dat ziet er veel consistenter uit.
RTL vermeldt het kaartje nog steeds. Volgens hen is de Culubré de vindplaats van de schoenen en resten, ~30 km stroomafwaarts.

pi_141638352
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
jep en als je ook google op het nos nieuws van gisteren heb je ook nog een filmpje waar het waarschijnlijk fout is gegaan
pi_141638359
quote:
19s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

RTL vermeldt het kaartje nog steeds. Volgens hen is de Culubré de vindplaats van de schoenen en resten, ~30 km stroomafwaarts.
hopelijk dat de plaatselijke *csi * van panema wel het goede kaaryje gebruikt
pi_141638367
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:32 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

of de goede rivier bedoel.ik
pi_141638369
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:32 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Panema, eg woar jochie?

ja, als ik mobiel zit typ ik ook brak

pi_141638379
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Panema, eg woar jochie?

eh *ff spiek* me is meissie
pi_141638380
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Panema, eg woar jochie?

exact, en heb me bedje nog niet gezien...
pi_141638383
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:36 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

eh *ff spiek* me is meissie
In Utreg niet. :*

pi_141638394
Dit staat in de volkskrant vanmorgen, dat als je bij dat uitkijkpunt komt ( is dat Mirador dan ?) het niet duidelijk aangegeven staat dat je dezelfde weg terug moet

http://www.volkskrant.nl/(...)er-dan-vermeld.dhtml
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_141638396
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 08:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

In Utreg niet. :*
haha ben geen alien die van geslacht verspringt per dorp/stad
in utreg ben ik ook een meissie ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: