abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141636717
Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

pi_141636726
En open
pi_141636816
Ik las dat het over autostoeltjes ging. Weet niet of 'ie al genoemd is, maar wij hebben in de auto zonder isofix de maxicosi Toby/Tobi (?). Ideaal ding :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n baby had honger, dus ik denk, ga even op fok kijken!

Die modderdag klinkt tof! Leuke foto ook :Y

Ik heb laatst bordjes geschilderd met Saar (zo'n pakket van de hema). Was echt leuk om te doen O+ Saar vond t ook fantastisch. Mijn idee is om dat ieder jaar te doen, en dan zie je zo de vooruitgang terug qua schilderkunst hoop ik :D :') .

Verder zitten er meerdere mensen in een verhuizing las ik? Wij gaan ook verhuizen. Half juli krijgen we de sleutel. Nog wat klussen, maar niet veel gelukkig. En verhuizen wordt easypeasy want we hoeven de straat maar schuin over te steken. We gaan dus letterlijk naar de overkant :D :+

Omen, wat heeft Riley? Hoop dat ze er snel weer bovenop is :*
pi_141636823
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:59 schreef Loj het volgende:
En open
Scherp! En dat voor twee uur 's nachts!
pi_141638386
Ik denk dat de koorts komt door tandjesleed. Ze had namelijk zichtbaar last daarvan en we mochten er niet kijken. Vanmorgen was ze weer wat opgeknapt gelukkig

Danic jeetje. Een poepexplosie. En dan op een moment dat je geen extra slaapzak en pyjama hebt. Gelukkig dat het koopavond was :*

Loj bijna verhuizen *O*

En twee nachtbrakers en nog scherpe opmerkingen ook *O*
pi_141639042
* Kyara zet een extra slaapzak op de vakantie inpaklijst....

Coco :D

Dat schilderen klinkt ook tof! Ben al blij dat mijn dreumesjes net een pen/potlood vast kunnen houden. In de vakantie maar eend wat meer mee doen.

Fijn dat Riley weer is opgeknapt Omen. Jammer van muziek op schoot en Modderdag.

Zo, en nu ga ik nog even het vorige topic lezen.
pi_141639330
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 01:42 schreef Loj het volgende:
Zo, hopelijk heb ik vanaf morgen weer tijd om te reageren/lezen..

Ik zit nu namelijk voor de laatste keer in dit huis met een wakkere Ow. Vanaf morgen zitten we in het nieuwe huis!
Ik ben benieuwd hoe Ow dat gaat vinden.
Hoe gaat t wennen aan het nieuwe huis bij jou Spirit?
Hier ging het super en was er amper wennen nodig eigenlijk. Nouja, we sliepen een paar nachten bij mijn ouders en daar heeft ze wel flink gespookt en daardoor voornamelijk tussen ons in geslapen. Maar toen we in het nieuwe huis trokken stonden al onze bekende spulletjes hier al. Ik denk dat dat erg scheelde. De eerste nachten sliepen we alledrie als een blok! Afgelopen nacht werd ze wel een paar keer wakker weer, maar dat is dan niet zo erg.

Oh en ik werd vanochtend wakker door hartverscheurend gehuil beneden. Man was al uit bed met haar, maar ze was met haar mondhoek op de punt van de salontafel gevallen. Bloed uit haar mondje, en zooo zielig huilen ;( Gelukkig wilde ze al vrij snel weer verder spelen, maar het blijft heel zielig.
Sarcasme. Herken het.
pi_141640034
Wij zijn verhuist toen Aiden zo'n 8 maanden was. Hij sliep gelijk al heel goed in zijn nieuwe, eigen kamertje. Voorheen stond zijn bedje nog op onze kamer.
Dat is allemaal geen enkel probleem geweest. Het wennen ging gelijk al heel goed. Hij had ook veel meer ruimte in de woonkamer om te spelen. Hij begin toen net een beetje kruipen en zich op te trekken dus qua timing was het ideaal.
pi_141640388
Tekenen doe ik ook te weinig eigenlijk.

Spirit wat sneu :*

Venco ik duim voor je baan.
pi_141640917
Wij hebben ook sindskort de Tobi, zonder isofix. Bevalt hier tot nu toe ook erg goed, dame is in ieder geval erg blij dat ze rechtop kan zitten en een beetje naar buiten kan kijken O+

Wow, een bloedend kind lijkt me ook zo sneu :'( Gelukkig is ze hier tot nu toe helemaal heel gebleven.

Iedereen succes met de verhuizingen. Wij zijn nog steeds druk opzoek, maar ik hoop natuurlijk dat we de verhuizers hier snel mogen gaan volgen :) Lijkt me zo tof om een tuin te hebben!

Volgens mij is het voor (kleine) kindjes vooral van belang dat papa en mama in de buurt zijn, dan maakt het verder niet uit waar ze slapen. Waar papa en mama zijn, is hun thuis O+

Oja, kunstzinnige dingen, supertof! Dat klinkt echt als een leuk idee Coco, en dan al die bordjes aan de muur hangen <3 Zoiets wil ik ook wel gaan doen hier! Ze kon een paar maanden geleden al een potlood vasthouden zoals wij dat ook doen :D Zal d'r binnenkort weer eens laten tekenen of zelfs verven?!
  zaterdag 28 juni 2014 @ 12:06:04 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141640999
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 12:02 schreef elamanilo het volgende:
Volgens mij is het voor (kleine) kindjes vooral van belang dat papa en mama in de buurt zijn, dan maakt het verder niet uit waar ze slapen. Waar papa en mama zijn, is hun thuis O+

Amen! Dat heb ik hier ook gemerkt. Ik legde haar in dr eigen bed, in een kamer met vertrouwde spulletjes, als ze huilt zijn wij er, en ze heeft altijd als een roosje geslapen (tenzij natuurlijk ziek oid).
  zaterdag 28 juni 2014 @ 12:08:43 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_141641052
Zo bizar trouwens, het onweerde hier vannacht echt idioot hard, en E heeft geen kik gegeven :?

Ik ben helemaal niet bang voor onweer, maar ik lag verstijfd van angst in bed, greep in een reflex naar de hand van mn vriend en moest echt even bijkomen van de eerste krakende knal! :o En daarna echt van die superlage holle donders.... spooky!
pi_141641217
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 12:08 schreef LadyBlack het volgende:
Zo bizar trouwens, het onweerde hier vannacht echt idioot hard, en E heeft geen kik gegeven :?

Ik ben helemaal niet bang voor onweer, maar ik lag verstijfd van angst in bed, greep in een reflex naar de hand van mn vriend en moest echt even bijkomen van de eerste krakende knal! :o En daarna echt van die superlage holle donders.... spooky!
Mijn uk (bijna vier) is alle jaren ook door het vuurwerk met oud &nieuw heen geslapen. En onze buren waren echt niet subtiel bezig...

:W hoi trouwens.
Professioneel gifmenger.
pi_141642165
Ja ik snap dat ook nooit .. Djen is best een lichte slaper maar onweer en vuurwerk slaapt ze gewoon doorheen :o

Terwijl ik bij de eerste knal meestal al recht overeind in bed zit :')
  zaterdag 28 juni 2014 @ 15:52:00 #15
378192 -mandy-
I am who I am
pi_141646884
Wat een vaste slaper is E LB!

25km zuidelijker in Assen geen onweer gehad. Alleen herrie van tt-nacht. Maar daar heeft D doorgeslapen

Arme Riley met het tandjesleed. Hopelijk zijn de tandjes in kwestie snel door.

Oh, zo zielig Spirit. Gelukkig ging ze al snel verder spelen.

Het allermooiste woord dat je dreumes zegt: mama. Gisteren voor het eerst *; :* *;

- foto weg -

[ Bericht 13% gewijzigd door -mandy- op 28-06-2014 19:59:45 ]
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_141646995
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 12:02 schreef elamanilo het volgende:
ebben!

Dit geloof ik inderdaad. Huis is waar papa en mama zijn O+

Mandy mama is echt heel mooi O+
En die foto O+
pi_141647223
Ik wou echt dat het waar was. Maar wij zijn nu een weekje weg en hebben toch te maken met een 3 - jarige peuter met flinke heimwee ;(
pi_141651371
Hier maakt de omgeving ook wel degelijk uit hoor. Toen we bij mijn ouders sliepen of tijdens de vakantie was ze wel degelijk van de rel. Tuurlijk scheelt het dat papa en mama er zijn, maar omgeving doet ook erg veel. Waar ze zich thuis en veilig en vertrouwd voelen :)
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 19:29:26 #19
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_141654699
Hier waren ze tijdens onze vorige vakantie ook behoorlijk van de leg ('s nachts veel gespook en dat ging thuis ook gewoon door). Fingers crossed voor onze vakantie.... hopelijk gaat het nu beter. Sowieso slapen ze bij ons op de kamer dus misschien scheelt dat. Merk wel heel erg dat ze elkaar hebben.

Verven hebben wij dan wel weer vaak gedaan, lekker met de handjes kliederen O+
  zaterdag 28 juni 2014 @ 19:55:42 #20
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_141655860
Ik heb geloof ik een overalslaper :Z Tot nu toe: opa en oma's (3 verschillende), op de camping bij oma, op de boerderij opTerschelling, appartement in Duistland, bungalow in zeeland en bij verschillende vrienden op zolder. Maakt allemaal niet uit. Alle nieuwe indrukken van de dag putten J. dan misschien zo uit dat ie altijd goed slaapt. Ik heb dus nog goede hoop voor de komende zomervakantie in de tent... *O* :Z
pi_141656057
Riley heeft de zesde ziekte. Vandaag begonnen de vlekjes. Dus toch even naar de hap gegaan.

Vanmiddag naar het park gegaan. Was erg leuk

zaterdag 28 juni 2014 @ 20:04:08 #22
378192 -mandy-
I am who I am
pi_141656198
Mooie foto Omen!

Waar gaan jullie met vakantie Kyara?
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_141657557
Ik moet het hier ook even kwijt hoor :D Vanmiddag was ik boodschappen wezen doen, samen met Isa alles opgeruimd enzo. Ben ik de vaatwasser aan het leegruimen (we hebben een vaatwasser *O*), voel ik Isa ineens tegen mijn been aanleunen en hoor ik keihard *crunshcrunshcrunsh*. Dus ik denk nog, wat heeft dat spook nou weer te pakken. Staat ze gewoon met een hele appel in haar handjes, en knagen joh! Had ze gewoon lekker bijdehand van de net bijgevulde fruitschaal gejat :D

Dat kind is nog geen 14 maanden :D Ze had er zo'n lol in dat ik haar maar even haar gang heb laten gaan. O+

Dat ziet er dus zo uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
pi_141657623
Wauw. Dat is heel knap inderdaad O+
pi_141657674
Mijn piranha O+
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')