SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n baby had honger, dus ik denk, ga even op fok kijken!
Die modderdag klinkt tof! Leuke foto ook
Ik heb laatst bordjes geschilderd met Saar (zo'n pakket van de hema). Was echt leuk om te doenSaar vond t ook fantastisch. Mijn idee is om dat ieder jaar te doen, en dan zie je zo de vooruitgang terug qua schilderkunst hoop ik
![]()
.
Verder zitten er meerdere mensen in een verhuizing las ik? Wij gaan ook verhuizen. Half juli krijgen we de sleutel. Nog wat klussen, maar niet veel gelukkig. En verhuizen wordt easypeasy want we hoeven de straat maar schuin over te steken. We gaan dus letterlijk naar de overkant![]()
Omen, wat heeft Riley? Hoop dat ze er snel weer bovenop is![]()
Hier ging het super en was er amper wennen nodig eigenlijk. Nouja, we sliepen een paar nachten bij mijn ouders en daar heeft ze wel flink gespookt en daardoor voornamelijk tussen ons in geslapen. Maar toen we in het nieuwe huis trokken stonden al onze bekende spulletjes hier al. Ik denk dat dat erg scheelde. De eerste nachten sliepen we alledrie als een blok! Afgelopen nacht werd ze wel een paar keer wakker weer, maar dat is dan niet zo erg.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:42 schreef Loj het volgende:
Zo, hopelijk heb ik vanaf morgen weer tijd om te reageren/lezen..
Ik zit nu namelijk voor de laatste keer in dit huis met een wakkere Ow. Vanaf morgen zitten we in het nieuwe huis!
Ik ben benieuwd hoe Ow dat gaat vinden.
Hoe gaat t wennen aan het nieuwe huis bij jou Spirit?
Amen! Dat heb ik hier ook gemerkt. Ik legde haar in dr eigen bed, in een kamer met vertrouwde spulletjes, als ze huilt zijn wij er, en ze heeft altijd als een roosje geslapen (tenzij natuurlijk ziek oid).quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:02 schreef elamanilo het volgende:
Volgens mij is het voor (kleine) kindjes vooral van belang dat papa en mama in de buurt zijn, dan maakt het verder niet uit waar ze slapen. Waar papa en mama zijn, is hun thuis
Mijn uk (bijna vier) is alle jaren ook door het vuurwerk met oud &nieuw heen geslapen. En onze buren waren echt niet subtiel bezig...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:08 schreef LadyBlack het volgende:
Zo bizar trouwens, het onweerde hier vannacht echt idioot hard, en E heeft geen kik gegeven![]()
Ik ben helemaal niet bang voor onweer, maar ik lag verstijfd van angst in bed, greep in een reflex naar de hand van mn vriend en moest echt even bijkomen van de eerste krakende knal!En daarna echt van die superlage holle donders.... spooky!
Dit geloof ik inderdaad. Huis is waar papa en mama zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:02 schreef elamanilo het volgende:
ebben!
Volgens mij is het voor (kleine) kindjes vooral van belang dat papa en mama in de buurt zijn, dan maakt het verder niet uit waar ze slapen. Waar papa en mama zijn, is hun thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |