Je hoeft ook niet perse van clubvoetbal te houden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Follooooooooooooooooow theeeee oooooooooorange glooooooooooow.
Ik ben niet van het clubvoetbal. Maar dit soort dingen vind ik leuk. Shoot me.
Gert is wel een voetballiefhebber en ik denk Babu, Jian en Joezi ook.
Get Lostquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb discovery world opgezet want dat gaat over de bermuda driehoek en dat vind ik boeiend.
Was een verdediger.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:52 schreef chufi het volgende:
Vroeger was er een Columbiaanse keeper en die was vermoord, omdat ze oa verloren hadden... In Mexico loopt een Kartel rond ... dat wil je niet weten ... Dus we moeten op onze hoede zijn ...
Denk dat weinig Mexicaanse spelers zich vrijwillig melden ..
volgens mij ben ik de enige van de carnaval regio.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vooral carnavals publiek hiero, ik ben de enige die er een beetje verstand van heeft.
Geen keeper, een verdediger. Andres Escobar, geen familie wel connectie met Pablo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:52 schreef chufi het volgende:
Vroeger was er een Columbiaanse keeper en die was vermoord, omdat ze oa verloren hadden... In Mexico loopt een Kartel rond ... dat wil je niet weten ... Dus we moeten op onze hoede zijn ...
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vooral carnavals publiek hiero, ik ben de enige die er een beetje verstand van heeft.
Als de spelers van NL met die gedachte het veld op gaan, dan verliezen ze sowieso..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:52 schreef chufi het volgende:
Welke 5 penaltynemers zou jij aanwijzen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als de spelers van NL met die gedachte het veld op gaan, dan verliezen ze sowieso..
Geen, wanneer het aankomt tot de penalty reeks moeten we uit principe weigeren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welke 5 penaltynemers zou jij aanwijzen?
Maar doen ze niet want wij hebben Louiequote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als de spelers van NL met die gedachte het veld op gaan, dan verliezen ze sowieso..
theorieënquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:52 schreef chufi het volgende:
Je bent niet heel serieus te nemen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geen, wanneer het aankomt tot de penalty reeks moeten we uit principe weigeren.
Nou..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maaf doen ze niet want wij hebben Louie![]()
![]()
Het was ook een grapje.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bent niet heel serieus te nemen.
Robben. Van Persie. Sneijder. Fer. De Guzman.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welke 5 penaltynemers zou jij aanwijzen?
Oh ik kijk het om heel veel redenen eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet perse van clubvoetbal te houden.
Kijk jij het wk om mooi voetbal te zien of ben je een opportunistische nationalist?
Nee ok, duidelijk...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik kijk het om heel veel redenen eigenlijk.
Ik houd van het wij gevoel. Lekker blij, mensen lachen dan veel meer naar elkaar. Beetje jammer dat je er zoiets voor nodig hebt maar het is het me waard. Ik heb oranje vlaggetjes aan mijn huis.![]()
Mooi voetbal vind ik leuk om te zien, en in tegenstelling wat iedereen denkt kan je dat ook zien zonder verstand te hebben van voetbal. Ik genoot van de nachtwedstrijden, weer eens wat anders dan de zoveelste c film. De beelden van het publiek en de emotie bij voetbal maken het kijken ook erg aangenaam. En het is leuk om er hier over te kletsen en op mijn werk te doen alsof ik er verstand van heb. En dan zijn er soms ook nog mooie spelers en keepers.
Tsjah. Ik ben een vrouw.
Maar dat betekent niet dat ik minder plezier aan dit WK beleef dan jij.
Weer, dat wat Liesje zegt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ik kijk het om heel veel redenen eigenlijk.
Ik houd van het wij gevoel. Lekker blij, mensen lachen dan veel meer naar elkaar. Beetje jammer dat je er zoiets voor nodig hebt maar het is het me waard. Ik heb oranje vlaggetjes aan mijn huis.![]()
Mooi voetbal vind ik leuk om te zien, en in tegenstelling wat iedereen denkt kan je dat ook zien zonder verstand te hebben van voetbal. Ik genoot van de nachtwedstrijden, weer eens wat anders dan de zoveelste c film. De beelden van het publiek en de emotie bij voetbal maken het kijken ook erg aangenaam. En het is leuk om er hier over te kletsen en op mijn werk te doen alsof ik er verstand van heb. En dan zijn er soms ook nog mooie spelers en keepers.
Tsjah. Ik ben een vrouw.
Maar dat betekent niet dat ik minder plezier aan dit WK beleef dan jij.
Oh, ik moet daar juist niets van hebben, gelegenheids-nationalisme.quote:
Dus jij bent er zo één. Lachûh.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh, ik moet daar juist niets van hebben, gelegenheids-nationalisme.
Echt Nationalisme is tenminste nog echt ! Maar wie ben ik.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:03 schreef isax het volgende:
ik zit pretty little liars te kijken.
wie kleed zich nou zo op de middelbare?
Mja, misschien ben ik dat wel, geen idee. Ik vind het gewoon leuk. Dat je een half uurtje voor een wedstrijd een supermarkt binnenloopt en de rijen tot halverwege de winkel staan en iedereen lacht, en niemand wurgt kleine jongetjes die voordringen en iedereen heeft er zin in. Ja dat vind ik leuk ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh, ik moet daar juist niets van hebben, gelegenheids-nationalisme.
Echt Nationalisme is tenminste nog echt ! Maar wie ben ik.
Dus jij vindt het leuk als eens per 4 jaar de mensen elkaar opzoeken en het gemeenschapsgevoel aanwezig is en daarna mag de maatschappij weer vervallen in individualisme?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, misschien ben ik dat wel, geen idee. Ik vind het gewoon leuk. Dat je een half uurtje voor een wedstrijd een supermarkt binnenloopt en de rijen tot halverwege de winkel staan en iedereen lacht, en niemand wurgt kleine jongetjes die voordringen en iedereen heeft er zin in. Ja dat vind ik leuk ja.
En ik vind dat zo leuk juist omdat het normaal gesproken zo anders is allemaal. Het is leuk omdat het niet zo vaak is. Ik hoef niet altijd plezier in de supermarkt. Liever niet zelfs, vaak heb ik geen zin in bekenden. Maar daarom kan ik die andere momenten op zijn tijd ook waarderen.
Nationalisme, gemeenschapsgevoel/Groepsgevoel, hoe je het ook wil noemen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Oh wacht.
Ik ben niet Nationalistisch.
Fries. Plate. Airplane. Look. Everything. Gone.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus jij vindt het leuk als eens per 4 jaar de mensen elkaar opzoeken en het gemeenschapsgevoel aanwezig is en daarna mag de maatschappij weer vervallen in individualisme?
Kut.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Fries. Plate. Airplane. Look. Everything. Gone.
Snappen we Lies..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Oh wacht.
Ik ben niet Nationalistisch.
Weg uit m'n land.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:09 schreef isax het volgende:
ik denk dat als het nederland-tsjechie zou zijn dat ik toch stiekem voor tsjechie zou kiezen.
het zou in ieder geval voor conflict zorgen
Ze moeten allemaal opzouten. Ze nemen m'n auto, m'n huis, m'n vriendin, m'n kind, m'n buurt, nou is het afgelopen!quote:
Wat vond je van Karel Poborský?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:09 schreef isax het volgende:
ik denk dat als het nederland-tsjechie zou zijn dat ik toch stiekem voor tsjechie zou kiezen.
het zou in ieder geval voor conflict zorgen
Hmm. Dat is wat zwart-wit gesteld als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dus jij vindt het leuk als eens per 4 jaar de mensen elkaar opzoeken en het gemeenschapsgevoel aanwezig is en daarna mag de maatschappij weer vervallen in individualisme?
okquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm. Dat is wat zwart-wit gesteld als je het mij vraagt.
Eigenlijk zeg je heel veel dingen.
Ik vind het leuk die dingen waarbij mensen elkaar "opzoeken" en het gemeenschapsgevoel aanwezig is, dat klopt. Ik word daar vrolijk van.
Ik denk dat de maatschappij sowieso al vervallen is in individualisme. Er valt veel voor en veel tegen te zeggen, maar vaak dompel ik mij daar ook in. Ik vind het lekker om de stad in te kunnen duiken en daar anoniem te zijn. Ik ga soms naar een andere supermarkt omdat ik in mijn standaard supermarkt vaak ouders en kinderen van mijn werk tegenkom.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Dat nodigt echt uit tot nog eens dingen uitleggen.
28 cmquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb je nog een beetje pijn aan de poeperd? Ja hè?
daar vraag je ook omquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die nitwit komt uit het niets in de COS op mij reageren. Gekke Gerda.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Dat nodigt echt uit tot nog eens dingen uitleggen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Inderdaad! HAIL ISIS!
Doelstelling 2020![]()
[ afbeelding ]
Is goed. Gaan we meeten goed? Mag jij mij eerst slaan. Dan klap je daarna tegen de vlakte. Goed?quote:
tsss heb je ook karate gedaan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is goed. Gaan we meeten goed? Mag jij mij eerst slaan. Dan klap je daarna tegen de vlakte. Goed?
Ga aub Punkman pijpen ipv je onzin hier te lopen verspreiden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
tsss heb je ook karate gedaan?
jij slaat 2 keer. 1 keer mis en 1 keer tegen de vlakte
hahaha je laat je goed kennen, door anderen erbij te halen topquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ga aub Punkman pijpen ipv je onzin hier te lopen verspreiden.
Anderen erbij halen? Hij zit toch naast je, domme kut.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
hahaha je laat je goed kennen, door anderen erbij te halen top![]()
fijne avond verder bacon.
hij is wel een andere dan mij.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Anderen erbij halen? Hij zit toch naast je, domme kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |