quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
Nou kom er maar in met het TT gezeik.
Ja ja... zó'n zwakzinnige TT is verdacht. Er zit vast een dubbele bodem in!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
Nou kom er maar in met het TT gezeik.
lol ja, niet te geloven hequote:
en ik maar altijd denken dat de drugs voor papa wasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ja, niet te geloven heEr zijn toen 2 doden gevallen door een overdose
Best leuk om 1 eurootje op te zettenquote:
Niets voor jou dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Inzetten op alle wedstrijden op alle favorieten.
gabber was in het begin juist alto, vooral in jouw tijdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik was anti gabber. Ik was alto
lol.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
Maar Babu denkt dat alle wedstrijden 1-0 worden?
Ja dat zou je denken ja. Nee. Maar ik had wel gabbervrienden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
gabber was in het begin juist alto, vooral in jouw tijd
Hmm er zijn wel duidelijke favorieten, maar sommige favorieten vallen zwaar tegenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij denkt dat het niet gaat gebeuren?
Je kan ook een paar DB's of DNB's doen ipv vol.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm er zijn wel duidelijke favorieten, maar sommige favorieten vallen zwaar tegen
Gok eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah. Ik begrijp het niet, waar staan al die enen voor dan?
1 keer inzet?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah. Ik begrijp het niet, waar staan al die enen voor dan?
Dat krijg je ook nog ja.. verlenging en strafschoppen.. zijn die standaard bets op 90 minuten dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je kan ook een paar DB's of DNB's doen ipv vol.
Een paar seconde, wat zeg ik fractie dacht ik even dat het misschien stond voor gelijkspel. Maar toen bedacht ik me ruimschoots voor mijn vingers het toetsenbord raakten dat dat natuurlijk niet kan. Gelukkig.quote:
ik denkkkk dat de voorste naam het land is wat je denkt dat wint.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een paar seconde, wat zeg ik fractie dacht ik even dat het misschien stond voor gelijkspel. Maar toen bedacht ik me ruimschoots voor mijn vingers het toetsenbord raakten dat dat natuurlijk niet kan. Gelukkig.
Ik hoop op veel verlengingen en penalty's want 1 wedstrijd per dag is gewoon stom.
Euro's?
Maar wat voorspel je dan?
Zelfs na je verandering snap ik er nog geen reet van.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
1 x 2 heb je
1 is winst 1
x is gelijk
2 is winst 2
Ja. Alles is op 90.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat krijg je ook nog ja.. verlenging en strafschoppen.. zijn die standaard bets op 90 minuten dan?
Dat zou ik onlogisch vinden, als ze dat aanpassen aan wat je wed, want het is altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:22 schreef isax het volgende:
[..]
ik denkkkk dat de voorste naam het land is wat je denkt dat wint.
overal staat 1 dus er is gegokt dat alle landen voor de - winnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zelfs na je verandering snap ik er nog geen reet van.Ja ik weet, vrouwmens.
Wat?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
1 x 2 heb je
1 is winst 1
x is gelijk
2 is winst 2
Loting.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou ik onlogisch vinden, als ze dat aanpassen aan wat je wed, want het is altijd hetzelfde.
Wat bepaalt eigenlijk welk land als eerste genoemd wordt bij een wedstrijd?
denk lootjes trekken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou ik onlogisch vinden, als ze dat aanpassen aan wat je wed, want het is altijd hetzelfde.
Wat bepaalt eigenlijk welk land als eerste genoemd wordt bij een wedstrijd?
Meestal of het moeten special bets zijn, zo van wie wint de WK... of wie scoort het meeste doelpunten of...quote:
jawel jawel. ho ho. dyslext/dyscalculie chickie snapt het.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:26 schreef ChocoFan het volgende:
Dus conclusie, wij 3 dames snappen er eigenlijk nog steeds geen reet van ook al willen we het wel heel graag.![]()
Het gaat om de wedstrijden van de eerste ronde na de poules.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal of het moeten special bets zijn, zo van wie wint de WK... of wie scoort het meeste doelpunten of...
Niet zoveel zin in om te gokken nu... Alhoewel ik nog saldo heb...
Dat is het probleem, ik denk het ook iedere keer te snappen en dan blijkt het weer niet zo te zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:27 schreef isax het volgende:
[..]
jawel jawel. ho ho. dyslext/dyscalculie chickie snapt het.
denk ik.
Klopt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:24 schreef isax het volgende:
[..]
overal staat 1 dus er is gegokt dat alle landen voor de - winnen.
toch?
als er 2 stond waren de landen na de -
en dan x is gewoon gelijk spel
Ik leg het je nog wel een keer uit ...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik denk het ook iedere keer te snappen en dan blijkt het weer niet zo te zijn.
Laat maar... geloof dat ik het nu wel een beetje snap.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik leg het je nog wel een keer uit ...
Correctemundo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar kan je uit kiezen? En met 1 kies je dus dat Nederland wint?
ik weer Monty Python Holy Grail kijken ... streams zijn onwaardig ..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Laat maar... geloof dat ik het nu wel een beetje snap.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:31 schreef chufi het volgende:
OK ga
[..]
ik weer Monty Python Holy Grail kijken ... streams zijn onwaardig ..
Ik keek vandaag weer eens en zag dat er een hele hoop zenders verdwenen waren ...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Korte teentjes.
Je mag gewoon blijven hoor.![]()
Ben je nog steeds dankbaar dat ik tv op mijn pc kan kijken
Oh jee, daar kijk ik dan nog te weinig voor om het opgemerkt te hebben. Is zo vervelend iedere keer als ze alles veranderen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik keek vandaag weer eens en zag dat er een hele hoop zenders verdwenen waren ...
ik zeg nooit dat iets wint omdat ik dan bang ben dat ze juist verliezenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Denken jullie dat we zondag winnen? Ik hoop het zo. Ik zie haast een beetje op tegen de wedstrijd omdat ik het zo spannend vind.
Die was ik vergeten, gelijk convertenquote:
Hou ik voor me maar de bal is rond ... En je weet het nooit van tevorenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Denken jullie dat we zondag winnen? Ik hoop het zo. Ik zie haast een beetje op tegen de wedstrijd omdat ik het zo spannend vind.
Wat is daar mis mee dan?quote:
Nu op BBC3 livequote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die was ik vergeten, gelijk converten
Als ze verliezen komt het omdat ik mijn oranje nagels heb bijgewerkt vandaag. Dus je mag gerust zeggen dat ze gaan winnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:38 schreef isax het volgende:
[..]
ik zeg nooit dat iets wint omdat ik dan bang ben dat ze juist verliezen
bijgeloof
Ik denk steeds: Het kan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou ik voor me maar de bal is rond ... En je weet het nooit van tevoren
Echt niet. Zijn ze dan niet te arrogant in het spel zondag, dan gaat het nog wel eens fout volgens mij.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:46 schreef Baconbus het volgende:
Er is geen mogelijkheid dat wij verliezen van Mexico. Zou zo al John De Mol z'n geld erop inzetten.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:46 schreef Baconbus het volgende:
Er is geen mogelijkheid dat wij verliezen van Mexico. Zou zo al John De Mol z'n geld erop inzetten.
Aan je nagels zal het niet liggen Liesquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ze verliezen komt het omdat ik mijn oranje nagels heb bijgewerkt vandaag. Dus je mag gerust zeggen dat ze gaan winnen.
Waarom is die mogelijkheid er niet? Overtuig me!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:46 schreef Baconbus het volgende:
Hoi.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:48 schreef theunderdog het volgende:
Zitten hier ook nog echte voetballiefhebbers of is het allemaal NEDERLAND NEDERLAND, WK kampioen ! heeeejjj !! ??
Vooral carnavals publiek hiero, ik ben de enige die er een beetje verstand van heeft.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:48 schreef theunderdog het volgende:
Zitten hier ook nog echte voetballiefhebbers of is het allemaal NEDERLAND NEDERLAND, WK kampioen ! heeeejjj !! ??
Ah ok duidelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vooral carnavals publiek hiero, ik ben de enige die er een beetje verstand van heeft.
Follooooooooooooooooow theeeee oooooooooorange glooooooooooow.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:48 schreef theunderdog het volgende:
Dat wat Lies zegt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Follooooooooooooooooow theeeee oooooooooorange glooooooooooow.
Ik ben niet van het clubvoetbal. Maar dit soort dingen vind ik leuk. Shoot me.
Gert is wel een voetballiefhebber en ik denk Babu, Jian en Joezi ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |