Download de app:quote:
[quote]Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Nice!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:15 schreef Stink-ui het volgende:
Tinder verwijderd.. Pareltje gevonden! Doeiii
dat wilde je toch juist niet? Gefeliciteerd iigquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:15 schreef Stink-ui het volgende:
Van harte! Maar dat wilde je toch eigenlijk niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:15 schreef Stink-ui het volgende:
Niets mis mee toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:46 schreef marsmello het volgende:
[..]
Nice!
Ik ook maar even een Tinderstop ingelast, vriendin van me begint opeens serieuze interesse te tonen in mij, help
Lang nagedacht wat ik nou eigenlijk wil..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat wilde je toch juist niet? Gefeliciteerd iig
moet zeggen dat ik nu onderweg ben naar iemand die ik via whatsapp iig een 82quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:55 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Lang nagedacht wat ik nou eigenlijk wil..
Op date geweest en dat beviel mij eigenlijk zo goed dat ik alles heb afgekapt en dus ook tinder verwijderd.
Soms is het allemaal leuk dat tinder maar er gaat toch niets boven met 1 iemand serieus zijn..
Gelukkig man hier..
quote:
Dm haar naam misschien ken ik haarquote:
en dan pik je d'r in zeker? Nothanksquote:
Nog steeds onderweg?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
en dan pik je d'r in zeker? Nothanks
terug naar huis. 4 uur op het terras gezeten en toen moest ze opeens gaan. Ze had om 5 uur afgesproken met vriendinnen. De tijd ging sneller dan we dachten. Geen dode momenten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog steeds onderweg?
Had ze nou een relatie?
Zou ik nooit durven, straks krijg ik een banquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
en dan pik je d'r in zeker? Nothanks
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:55 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Op date geweest en dat beviel mij eigenlijk zo goed dat ik alles heb afgekapt en dus ook tinder verwijderd.
Soms is het allemaal leuk dat tinder maar er gaat toch niets boven met 1 iemand serieus zijn..
Gelukkig man hier..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neig ook naar die spoiler. Beetje early days yet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Leuheuk. Kijk gewoon waar het heengaat en geniet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:55 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Gelukkig man hier..
Met die leuke knappe kerel?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Binnenkort een date.
En daarna veel werken, vakantie en nog een vakantie dus geen tijd.![]()
Maar ja, eerst maar eens kijken hoe het gaat.
Oeh, weer een ander. Jeetje.quote:
Helaas Mort. Ze is gek dat ze je niet wil daten.quote:
Wat drinken en daarna evt. bios omdat we beide gratis kunnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, weer een ander. Jeetje.
Wat gaan jullie doen?
Werk je in de bios? :pquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat drinken en daarna evt. bios omdat we beide gratis kunnen.
Tinder loopt wel vaker te fucken. Al een paar keer een gesprek gehad, gewoon leuk, en vervolgens geen antwoord meer. Nou ja, prima, op naar de volgende dan. En dan check je een maand later je lijst aan matches nog eens, blijken ze wel degelijk direct gereageerd te hebben al verscheen het toen niet. Handig wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:19 schreef Cue_ het volgende:
Tinder geeft geen melding als ik een bericht krijg
Heerlijk iddquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tinder loopt wel vaker te fucken. Al een paar keer een gesprek gehad, gewoon leuk, en vervolgens geen antwoord meer. Nou ja, prima, op naar de volgende dan. En dan check je een maand later je lijst aan matches nog eens, blijken ze wel degelijk direct gereageerd te hebben al verscheen het toen niet. Handig wel.
Zo vaak gebeurt dit bij mij. Best een klote app, eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Tinder loopt wel vaker te fucken. Al een paar keer een gesprek gehad, gewoon leuk, en vervolgens geen antwoord meer. Nou ja, prima, op naar de volgende dan. En dan check je een maand later je lijst aan matches nog eens, blijken ze wel degelijk direct gereageerd te hebben al verscheen het toen niet. Handig wel.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat drinken en daarna evt. bios omdat we beide gratis kunnen.
Nu ben ik echt in de war.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:19 schreef SiIk het volgende:
Kom net op de facebookpagina van een evenement waar ik volgende week heen ga, zie ik ineens een van m'n tindermatches staan
Wil ik em vervolgens opzoeken, heeft is ie verdwenen.. Denk dat ik te lang niks gezegd heb
Nouja, als ik em volgende week zie spreek ik em wel aan, ofzo![]()
Ben ik toch benieuwd waar jij las over een vrouwelijke match.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:49 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nu ben ik echt in de war.
Ben je vrouw, of ben je een bi man?
Omdat ik dan weer lees dat je een vrouwelijke match hebt, dan weer een mannelijke.
Ik ben ook al een tijdje in de war iddquote:Op zondag 29 juni 2014 00:49 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nu ben ik echt in de war.
Ben je vrouw, of ben je een bi man?
Omdat ik dan weer lees dat je een vrouwelijke match hebt, dan weer een mannelijke.
quote:Op zondag 29 juni 2014 07:52 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou SiIk alle hoeken van de kamer laten zien. Dus dan weten jullie het wel.
nouja, dat zou siIlk eerder bij mij doen denk ik
Ruilen?quote:Op zondag 29 juni 2014 10:41 schreef Grielen het volgende:
Bij mij is nu de trend ontstaan dat ik alleen nog maar echt bloedmooie meiden match.. geef mij maar gewoon een 7/10, veel prettiger
Niet zo smooth als gisteren, Mort.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ruilen?
En silk moet gewoon een foto posten zodat wij duidelijkheid hebben
Staat gewoon in mijn fobo. En ik heb allang al gezegd dat als mensen een foto in mijn DM gooien, ik ook wel zo lief ben om er eentje terug te sturen.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik ben brakquote:Op zondag 29 juni 2014 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet zo smooth als gisteren, Mort.
En welke ben jij dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 12:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Staat gewoon in mijn fobo. En ik heb allang al gezegd dat als mensen een foto in mijn DM gooien, ik ook wel zo lief ben om er eentje terug te sturen.
De knapste natuurlijk.quote:
Ja. Neuken?quote:
Ouch...quote:
Ik like sowieso geen mensen die maar een foto hebben. Of ie nou leuk is of niet. Dus dat kan er mee te maken hebben. Aan de andere kant, als die 2de foto echt zo vaag is lijkt het me ook weer niet. Dus geen idee.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:58 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ik snap er niks van. Ik had eerst een zwart foto, die nu vervangen door nagenoeg eenzelfde zwart wit foto. En daarnaast een hele onduidelijke kleurenfoto als tweede foto erbij gezet.
In de 1e situatie 4 matches op een maand. In de tweede situatie 3 matches op een uur.
Is dit toeval?
Dus dat. Geeft geen duidelijk beeld.quote:Op zondag 29 juni 2014 13:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik like sowieso geen mensen die maar een foto hebben. Of ie nou leuk is of niet. Dus dat kan er mee te maken hebben. Aan de andere kant, als die 2de foto echt zo vaag is lijkt het me ook weer niet. Dus geen idee.
Pics mogen in DM ter beoordeling
Silk hoeft niets. Ik kan de woorden van vinnie bevestigen.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ruilen?
quote:
ja? Heb je siIk wel eens in levende lijve mogen aanschouwen?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:32 schreef yats het volgende:
[..]
Silk hoeft niets. Ik kan de woorden van vinnie bevestigen.
[..]
Via een webcam. Silk durft het niet aan om hier in de stad een drankje te komen doen.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja? Heb je siIk wel eens in levende lijve mogen aanschouwen?
Dan staak ik mijn hosselpogingen bij dezequote:Op zondag 29 juni 2014 15:36 schreef yats het volgende:
[..]
Via een webcam. Silk durft het niet aan om hier in de stad een drankje te komen doen.
Bullshit. Vanaf nu heb ik het niet druk meer, dus kom maar met een goed voorstel.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:36 schreef yats het volgende:
[..]
Via een webcam. Silk durft het niet aan om hier in de stad een drankje te komen doen.
De kans dat wij seks gaan hebben is groter.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
Hebben we straks gebat
Tussen siIk en Yats?
*pakt de agenda erbij*quote:Op zondag 29 juni 2014 15:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bullshit. Vanaf nu heb ik het niet druk meer, dus kom maar met een goed voorstel.
Dat zou me verbazen, maar een gezellige middag zit er zeker in.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
Hebben we straks gebat
Tussen siIk en Yats?
Hangt er vanaf. Als ik een tijd lang met iemand praat is whatsapp wel veel makkelijker omdat je dan een normaal toetsenbord kan gebruiken. Als ik mijn nummer geef is het wel de bedoeling dat er wat meer gaat gebeuren dan alleen ouwehoeren.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:59 schreef SiIk het volgende:
Weer eens iemand die om m'n nummer vraagt. Ben ik nou zo vreemd dat ik die eigenlijk t liefst pas geef nadat er een afspraak staat geplanned, of is dat vrij normaal?
Oh, ik heb gewoon hetzelfde toetsenbord in de app als op whatsapp. Zal wel aan iOs liggen (jij hebt een iPhone toch?)quote:Op zondag 29 juni 2014 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Als ik een tijd lang met iemand praat is whatsapp wel veel makkelijker omdat je dan een normaal toetsenbord kan gebruiken. Als ik mijn nummer geef is het wel de bedoeling dat er wat meer gaat gebeuren dan alleen ouwehoeren.
Kan jij je telefoon dan 90 graden draaien zegmaar?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, ik heb gewoon hetzelfde toetsenbord in de app als op whatsapp. Zal wel aan iOs liggen (jij hebt een iPhone toch?)
Ik heb het gevoel dat die gesprekken nog net zo vaak doodbloeden als je eenmaal je nummer hebt gegeven. En heb helemaal geen zin in een hoop mensen die ik niet eens ken die dan m'n nummer hebben, en om m'n hele telefoon vol te hebben staan met mensen die ik eigenlijk niet eens ken.
Verder heb ik ook nooit echt problemen met de app dus zie dan het voordeel van whatsapp niet zo..
Onee, dat niet inderdaad. Maar dat doe ik sowieso niet zo vaakquote:Op zondag 29 juni 2014 21:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan jij je telefoon dan 90 graden draaien zegmaar?
Gewoon eerder afspreken als er een klik is en je een lekkere kerel als match hebt
Hmm. Ik geef die van mij vrij snel eigenlijk.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:59 schreef SiIk het volgende:
Weer eens iemand die om m'n nummer vraagt. Ben ik nou zo vreemd dat ik die eigenlijk t liefst pas geef nadat er een afspraak staat geplanned, of is dat vrij normaal?
Makkelijk meisje, deze aardbei.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm. Ik geef die van mij vrij snel eigenlijk.
Jij hebt mijn nummer welquote:Op zondag 29 juni 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Makkelijk meisje, deze aardbei.
Als een meisje mijn nummer vraagt, geef ik eigenlijk altijd wel omdat ik het tof vind dat initiatief van hun kant komt.
Kom op, elke hosselaar van formaat heeft jouw nummer.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:18 schreef kanovinnie het volgende:
Echte hosselaars bellen je zelfs nog eens op, om te vragen wie je bent.
Klopt. Maar ik weet absoluut niet meer of ik dat gevraagd heb of dat jij het gevraagd hebt. Was dat uit december 2011 dat we eens af zouden spreken?quote:
Kut, ik moest lachen.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:18 schreef kanovinnie het volgende:
Echte hosselaars bellen je zelfs nog eens op, om te vragen wie je bent.
Is dit een hint?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Makkelijk meisje, deze aardbei.
Als een meisje mijn nummer vraagt, geef ik eigenlijk altijd wel omdat ik het tof vind dat initiatief van hun kant komt.
Ik kon er niets aan doenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
En om dat soort dingen te voorkomen geef ik dus m'n nummer niet al te snel weg
Na een avondje bierdrinken in de kroeg en had mijn telefoon met siIk's telefoon gebeld. Vervolgens kijk ik in mijn telefoon toen ik in de trein zat en dacht, wtf, welk nummer heeft mij gebeld? Dus ik terug bellen.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik weet absoluut niet meer of ik dat gevraagd heb of dat jij het gevraagd hebt. Was dat uit december 2011 dat we eens af zouden spreken?
[..]
Kut, ik moest lachen.
Goed verhaal.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
Na een avondje bierdrinken in de kroeg en had mijn telefoon met siIk's telefoon gebeld. Vervolgens kijk ik in mijn telefoon toen ik in de trein zat en dacht, wtf, welk nummer heeft mij gebeld? Dus ik terug bellen.
Oepsie
Hehe. Ik dacht dat jij al dates op de planning had staan met een ander.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dit een hint?
Maar nee, ook weer niet te snel hoor. Maar na een leuk gesprekje, ja waarom niet. Tinder chat is kut.
Was het ook zo'n dronken gesprek waarin je veel te hard praatte?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Na een avondje bierdrinken in de kroeg en had mijn telefoon met siIk's telefoon gebeld. Vervolgens kijk ik in mijn telefoon toen ik in de trein zat en dacht, wtf, welk nummer heeft mij gebeld? Dus ik terug bellen.
Oepsie
Viel wel mee dacht ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Ik dacht dat jij al dates op de planning had staan met een ander.
[..]
Was het ook zo'n dronken gesprek waarin je veel te hard praatte?
Meerdere nog wel.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Ik dacht dat jij al dates op de planning had staan met een ander.
Zo dronken waren we niet volgens mij.quote:
Ik kreeg inderdaad iemand aan de telefoon die mij kende, maar ik haar niet. Tot ik het me bedacht. En toen noemde jij me een dommerik ofzo.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zo dronken waren we niet volgens mij.
Het was alleen een beetje een vreemd gesprek omdat ik opnam zonder m'n naam te noemen en het even duurde voordat ik doorhad dat jij niet wist wie ik was
Oh, zit ik dingen te verzinnen?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meerdere nog wel.![]()
Nee, het zou me verbazen als het meteen na 1 tinder date raak is.
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kreeg inderdaad iemand aan de telefoon die mij kende, maar ik haar niet. Tot ik het me bedacht. En toen noemde jij me een dommerik ofzo.
Daar heb ik toen mijn eigen glazen ingegooid
Ik ben Straw aan het hosselen.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:38 schreef Faxie het volgende:
Ik ben nooit zo moeilijk met het geven van m'n nummer![]()
Heb ik nog wat gemist hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |