Emily is dat gekke Chinese meisje, met glas in haar saus. Je bedoelt Emeliaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:52 schreef easy-going het volgende:
Emily toonde wel karakter, doorbikkelen met die vinger. Ze bleef last houden zo te zien, blauwe handschoen, daarna verband, daarna blauwe pleister, daarna ineens weer een blauwe handschoen.
Ik ben benieuwd hoe dat gouden schort gaat werken.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:11 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Emily is dat gekke Chinese meisje, met glas in haar saus. Je bedoelt Emelia
Reeksverzoek is verstuurd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:21 schreef Crientj het volgende:
Oh hier is het topic gebleven. Geen reeks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enne Tracy is een bitch![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:53 schreef dude1986 het volgende:
Leuke aflevering weer.Ja? Waarom vind je dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enne Tracy is een bitch
*reeks-toverstokje gebruikt...***
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die irritante smile van haar steeds (vooral gisteren bij het uitdelen van de 'kado's'. En ik gun haar deze week-advantage zeker niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja? Waarom vind je dat dan?
*reeks-toverstokje gebruikt...
Ik vind het geen voordeel hoor, je zag heel duidelijk dat ze het echt niet kon doen. Ze zei ook: dan maar de pressure test morgen. Dat verpest het programma ook een beetje, dus ik vind het ok dat de jury Collin vroeg om te helpen. Collin was zelf nog niet begonnen met koken, dus geen nadeel voor hem door het helpen.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:34 schreef F_JD het volgende:
Renae blijft ook maar voordeeltjes krijgen en dan is degene die helpt ook nog eens de lul voor de preasure test. Boe!
Have funquote:Op maandag 30 juni 2014 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
1 tm 39 binnen gehengeld.. uitpakken duurt langer
Verplicht niks (beetje kapot gevallen) doen en toch nergens aan toe komen ..
Morgen begin ik, denk ik
:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast doen ze dat altijd wel als ze ergens twijfels over hebben dat ze even gaan kijken en hinten dat het niet goed is. Vaak zie je alleen dat de kandidaten dan eigenwijs zijn of "geen tijd" hebben maar dat gebeurd altijd wel. Trouwens knap dat ze allemaal hem zo goed kregen als je ziet hoeveel moeite er in het verleden mee was.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:08 schreef Jeroen1990 het volgende:
Dit was geen hinten, er werd letterlijk gezegd: te vloeibaar, niet goed, meelachtig (na het proeven) etc etc. Dit ging echt verder dan wat er standaard in de masterchef keuken gebeurd. Meestal is het idd veel hinten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast doen ze dat altijd wel als ze ergens twijfels over hebben dat ze even gaan kijken en hinten dat het niet goed is. Vaak zie je alleen dat de kandidaten dan eigenwijs zijn of "geen tijd" hebben maar dat gebeurd altijd wel. Trouwens knap dat ze allemaal hem zo goed kregen als je ziet hoeveel moeite er in het verleden mee was.
Als ze het niet kan doen heeft ze pech. Colin had er niet in gehoeven als ze haar hadden laten zitten, dat weet je vooraf natuurlijk niet, maar het is wel gewoon competitie. Hij is er wel degelijk de dupe van.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:14 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Ik vind het geen voordeel hoor, je zag heel duidelijk dat ze het echt niet kon doen. Ze zei ook: dan maar de pressure test morgen. Dat verpest het programma ook een beetje, dus ik vind het ok dat de jury Collin vroeg om te helpen. Collin was zelf nog niet begonnen met koken, dus geen nadeel voor hem door het helpen.
Als iemand zich snijd oid dan helpt soms een jury ook mee. Dit soort situaties komen weinig voor, maar ze gebeuren nou eenmaal. Ik zou het zelf ook hebben met levende kreeft oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onzin. get over it.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 05:50 schreef F_JD het volgende:
[..]
Als ze het niet kan doen heeft ze pech. Colin had er niet in gehoeven als ze haar hadden laten zitten, dat weet je vooraf natuurlijk niet, maar het is wel gewoon competitie. Hij is er wel degelijk de dupe van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |