Emily is dat gekke Chinese meisje, met glas in haar saus. Je bedoelt Emeliaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:52 schreef easy-going het volgende:
Emily toonde wel karakter, doorbikkelen met die vinger. Ze bleef last houden zo te zien, blauwe handschoen, daarna verband, daarna blauwe pleister, daarna ineens weer een blauwe handschoen.
Ik ben benieuwd hoe dat gouden schort gaat werken.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:11 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Emily is dat gekke Chinese meisje, met glas in haar saus. Je bedoelt Emelia
Reeksverzoek is verstuurd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:21 schreef Crientj het volgende:
Oh hier is het topic gebleven. Geen reeks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enne Tracy is een bitch![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:53 schreef dude1986 het volgende:
Leuke aflevering weer.Ja? Waarom vind je dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enne Tracy is een bitch
*reeks-toverstokje gebruikt...***
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die irritante smile van haar steeds (vooral gisteren bij het uitdelen van de 'kado's'. En ik gun haar deze week-advantage zeker niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja? Waarom vind je dat dan?
*reeks-toverstokje gebruikt...
Ik vind het geen voordeel hoor, je zag heel duidelijk dat ze het echt niet kon doen. Ze zei ook: dan maar de pressure test morgen. Dat verpest het programma ook een beetje, dus ik vind het ok dat de jury Collin vroeg om te helpen. Collin was zelf nog niet begonnen met koken, dus geen nadeel voor hem door het helpen.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:34 schreef F_JD het volgende:
Renae blijft ook maar voordeeltjes krijgen en dan is degene die helpt ook nog eens de lul voor de preasure test. Boe!
Have funquote:Op maandag 30 juni 2014 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
1 tm 39 binnen gehengeld.. uitpakken duurt langer
Verplicht niks (beetje kapot gevallen) doen en toch nergens aan toe komen ..
Morgen begin ik, denk ik
:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast doen ze dat altijd wel als ze ergens twijfels over hebben dat ze even gaan kijken en hinten dat het niet goed is. Vaak zie je alleen dat de kandidaten dan eigenwijs zijn of "geen tijd" hebben maar dat gebeurd altijd wel. Trouwens knap dat ze allemaal hem zo goed kregen als je ziet hoeveel moeite er in het verleden mee was.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:08 schreef Jeroen1990 het volgende:
Dit was geen hinten, er werd letterlijk gezegd: te vloeibaar, niet goed, meelachtig (na het proeven) etc etc. Dit ging echt verder dan wat er standaard in de masterchef keuken gebeurd. Meestal is het idd veel hinten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast doen ze dat altijd wel als ze ergens twijfels over hebben dat ze even gaan kijken en hinten dat het niet goed is. Vaak zie je alleen dat de kandidaten dan eigenwijs zijn of "geen tijd" hebben maar dat gebeurd altijd wel. Trouwens knap dat ze allemaal hem zo goed kregen als je ziet hoeveel moeite er in het verleden mee was.
Als ze het niet kan doen heeft ze pech. Colin had er niet in gehoeven als ze haar hadden laten zitten, dat weet je vooraf natuurlijk niet, maar het is wel gewoon competitie. Hij is er wel degelijk de dupe van.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:14 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Ik vind het geen voordeel hoor, je zag heel duidelijk dat ze het echt niet kon doen. Ze zei ook: dan maar de pressure test morgen. Dat verpest het programma ook een beetje, dus ik vind het ok dat de jury Collin vroeg om te helpen. Collin was zelf nog niet begonnen met koken, dus geen nadeel voor hem door het helpen.
Als iemand zich snijd oid dan helpt soms een jury ook mee. Dit soort situaties komen weinig voor, maar ze gebeuren nou eenmaal. Ik zou het zelf ook hebben met levende kreeft oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onzin. get over it.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 05:50 schreef F_JD het volgende:
[..]
Als ze het niet kan doen heeft ze pech. Colin had er niet in gehoeven als ze haar hadden laten zitten, dat weet je vooraf natuurlijk niet, maar het is wel gewoon competitie. Hij is er wel degelijk de dupe van.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind Collin super maar dat zijn gerecht misging had niets te maken met het helpen van Renae. Hij mocht toch nog niet koken.
Iemand die z'n hand opensnijd wordt vaak ook geholpen (soms zelfs door een jurylid, ik heb afleveringen gezien dat ze gewoon helpen met snijden etc). Is dit opensnijden van jezelf ook "pech"? Deze dingen gebeuren nou eenmaal en het lijkt me voor de show, voor het concept masterchef, ook niet goed als er telkens wanneer zoiets gebeurd (snijden, allergie, een Renae-situatie oid) er automatisch iemand naar de bottom 3 moet (veel minder spannend....). Collin was vrij en koos er zelf voor om te helpen. Het gerecht van Renae was lekker en zag er mooi uit, ze kon dus met de gegeven ingrediënten koken, Collin helaas niet en thats it.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:20 schreef F_JD het volgende:
Het gaat me niet om zijn gerecht, enkel om een plekje meer of minder in de bottom 3. Staat zij daar, dan staat hij er niet.
De minst presterende is er toch uit gegaan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:32 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vind die power van Tracy maar irritant. Ik zie iemand er liever uitgaan omdat ze gewoon het minst gepresteerd hebben, niet omdat ze pech hebben qua welk deel van het recept ze gekregen hebben bij de elimination test
Mwah, vind ik wel. Bij zo'n elimination is het wel zo leuk als ze allemaal gewoon gelijke kansen/omstandigheden hebben. En ja, natuurlijk heeft ze dat recht, daar zeg ik ook niks over, naar mijn mening maakt dat het alleen minder leuk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
De minst presterende is er toch uit gegaan?
Dat heeft niks te maken met delen van een recept.
En het is een wedstrijd. Dus Tracy heeft met die 'power' alle recht haar concurrenten zoveel mogelijk proberen uit te schakelen.
Poef.....gone! ©golfer
aflevering 41 is ze er weer ffquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:44 schreef Crientj het volgende:
Waar is Kylie ineens? Die hebben we al een paar afleveringen niet meer gezien.
Tracy. Gemeen lachen tijdens aflevering 39 met die cadeautjes - En daarna als ze Renae haar reactie ziet; "Oh sorry, sorry. Ik wist niet dat je zo zou reageren."
Stom gedoe.
Colin(voor het helpen van het schoonmaken van die Aal)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door dude1986 op 02-07-2014 20:18:35 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond deze aflevering iets minder
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef golfer het volgende:
Ja. Helaas.Zelfde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Nee dat is een bedrijf genaamd Kumar. Maar helaas niet de Kumar uit Masterchefquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:04 schreef Sorella het volgende:
Klopt het dat kumar zijn eigen curry,s verkoopt bij appie heyn ? ik heb nog kumars butterchicken liggen namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, ik d8 al die doet het erg goedquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee dat is een bedrijf genaamd Kumar. Maar helaas niet de Kumar uit Masterchef
(dacht het ook eerst)
[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 06-07-2014 23:19:45 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:02 schreef dude1986 het volgende:
Spannend morgen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ja, jij bent toch pas 17?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Emilia is pas 24![]()
Ik zie er jonger uit volgens mij.
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:07 schreef dude1986 het volgende:
Ze heeft een naam hoor... En hoe dan ook, ze is een goede kok en in ieder geval zeker top 9 waardig, kan ik zeker niet zeggen van alle kandidaten die er nu nog inzitten.
verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaquote:Op maandag 7 juli 2014 01:27 schreef golfer het volgende:
Je kijkt toch wel na het invallen van de avond naar al dat lekkers?
/ramadan
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:18 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:30 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:51 schreef dude1986 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:40 schreef Sorella het volgende:
Voor mijn gevoel waren ze vorig seizoen veel beter met gerechten maken en opdienen als dit jaar. Ik vind het dit jaar zo simpel allemaal vergeleken met vorig jaar.
Was erg hectisch maar knap van allemaal, en zeker voor tracy.Hoezo? Diegene die je noemt is één van de betere cooks dit jaar. Het is verder idd elk jaar minder... helaas. Ik voorspel, bij een eventueel nieuw seizoen, een verandering in concept/jury oid. Moet wel anders wordt het boring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
coolquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:55 schreef Sorella het volgende:
Op een of andere manier mag ik haar/hem niet misschien de stand van ogen of mond. Ik vind de anderen veel sympathieker en daar zitten ook goede koks tussen
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:14 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje vreemde en moeilijke opdracht vandaag.
Toen ik de opdracht hoorde dacht ik: ha wat grappig en leuk, weer eens wat anders.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:56 schreef Sorella het volgende:
Moeilijk was de opdracht zeker maar ik vond het leuk, weer eens wat anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verheug me al op Heston volgende week.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:06 schreef golfer het volgende:
Heel erg leuk gevonden opdracht en weer eens iets totaal ander.
Heb genoten.
Vooral vanehm... issues met mensen die huilen? Hoop dat je vrouw en/of eventuele kinderen dit niet doen dan.... suppressed/repressed trauma-issues...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verheug me al op Heston volgende week.![]()
Als mijn kleinkinderen huilen stuur ik ze ook de keuken uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 03:13 schreef dude1986 het volgende:
ehm... issues met mensen die huilen? Hoop dat je vrouw en/of eventuele kinderen dit niet doen dan.... suppressed/repressed trauma-issues...?
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Als mijn kleinkinderen huilen stuur ik ze ook de keuken uit.
Ja! Goddelijk lekker.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja die Choc Top, daar ging ik als grootste ijsliefhebber van NL van kwijlen![]()
Ik wil dat gezouten karamel hier net zo populair wordt als in AUS en USA!
[ Bericht 29% gewijzigd door dude1986 op 13-07-2014 18:27:41 ]
Poef.....gone! ©golfer
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:15 schreef Aurelius het volgende:
Ben ook aan het kijken nadat ik afgehaakt ben bij het vreselijk fake nieuwe seizoen Masterchef US.
Deze is een stuk prettiger kijken, spannender en het koken is op een veel hoger niveau.
Net aflevering 28 gezien, de eliminatie na het raden van klassieke gerechten!De AU versie van masterchef heeft een veel lager fake gehalte dan de US versie, maar er zijn helaas wat dingen die ook gestaged zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door dude1986 op 16-07-2014 18:11:09 ]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:54 schreef dude1986 het volgende:
[..]
De AU versie van masterchef heeft een veel lager fake gehalte dan de US versie, maar er zijn helaas wat dingen die ook gestaged zijn.
edit:Het is en blijft televisie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:37 schreef golfer het volgende:
Leuk die opdracht in dat kleine keukentje en als je dan ook nog bedenkt dat er cameramensen en geluidsmensen bij lopen is het helemaal een krappe bedoeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.terecht door.
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Je kan lullen wat je wil, maar op basis van vandaag is"op basis van vandaag"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.terecht door.![]()
Poef.....gone! ©golfer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |