Inderdaad, maar ja had verwacht dat ze et wel op prijs hadden gesteld dat ik vroeg erbij ben met de annulering. Gaan ze dreigen met een boete, lachwekkend.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:39 schreef Wespensteek het volgende:
Lijkt mij ook, het enige probleem is dan dat als je wel komt opdagen dat je niet gereserveerd hebt.
Dat zal wel in de voorwaarden staan. Overigens vind ik niet dat je zo snel was met annuleren, je was wel te snel met reserveren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ja had verwacht dat ze et wel op prijs hadden gesteld dat ik vroeg erbij ben met de annulering. Gaan ze dreigen met een boete, lachwekkend.
Welke gegevens verwacht je dat ze nog meer nodig hebben?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:35 schreef bevestiging het volgende:
Ik ging mijn reservering annuleren (had nog niet betaald ofzo) en ze zeiden dat ik een aanmaning zou krijgen. Onzin dus want ze hebben alleen mijn naam en adres, maar je kan werkelijk zomaar een willekeurige naam + adres noteren en dan zou diegene een boete krijgen
Waarom bluffen ze?
tenminste dat lijkt me wel
Lol ik kan het gewoon ontkennen. Anders haal ik even de telefoonboek erbij, verzin ik een emailadres en naai ik een paar mensen met een boete.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:03 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Welke gegevens verwacht je dat ze nog meer nodig hebben?
Ik neem aan dat je wel een bevestiging hebt gekregen dat je gereserveerd had?
Ok. Dan probeer je dat vol te houden. Dan gaat het naar het incassobureau, daarna naar een gerechtsdeurwaarder. De kosten zijn wel voor jou.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:06 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Lol ik kan het gewoon ontkennen. Anders haal ik even de telefoonboek erbij, verzin ik een emailadres en naai ik een paar mensen met een boete.
Snap je?
Ze hebben geen bewijs dat ik het was. Ik kan zeggen dat iemand mijn gegevens heeft gebruikt. Ik ga niet voor janlul een boete betalen.
je betaalt het ook niet voor jan lul, je betaalt het ter compensatie aan de verhuurder omdat hij die bungalow ten onrechte bezet hield omdat jij niet nadacht over je reserveringquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:06 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Lol ik kan het gewoon ontkennen. Anders haal ik even de telefoonboek erbij, verzin ik een emailadres en naai ik een paar mensen met een boete.
Snap je?
Ze hebben geen bewijs dat ik het was. Ik kan zeggen dat iemand mijn gegevens heeft gebruikt. Ik ga niet voor janlul een boete betalen.
Ja zo lachwekkend dat je toch maar een topic er over gaat openenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:46 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ja had verwacht dat ze et wel op prijs hadden gesteld dat ik vroeg erbij ben met de annulering. Gaan ze dreigen met een boete, lachwekkend.
Ongetwijfeld met een E-mail vanaf zijn eigen IP, of met zijn eigen telefoonnummer.quote:
En daar is ongetwijfeld ook mee geboektquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:46 schreef hottentot het volgende:
Ongetwijfeld met een E-mail vanaf zijn eigen IP, of met zijn eigen telefoonnummer.
Zonder twijfel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En daar is ongetwijfeld ook mee geboekt
zeker als je de rest van zijn pareltjes bekijktquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Don't bother.
Dit is zo'n user die van tevoren bedacht heeft wat hij wil horen, en als die reactie dan niet komt, dan laat hij niks meer van zich horen.
Je hebt gereserveerd met jouw e-mail adres en daarbij tevens je thuisadres opgegeven. Lijkt me redelijk simpel om te bewijzen dat je daadwerkelijk zelf de reservering hebt gemaakt. Daarnaast heb je zelf contact gezocht om de reservering te annuleren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:06 schreef bevestiging het volgende:
[..]
Snap je?
Wel weer goed voor de werkgelegenheid in Nederlandquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zonder twijfel.
Maar gelukkig is TS niet krenterig en gunt hij meerdere bedrijven een aandeel in zijn geld bij de afhandeling van deze annulering.
Tevens dat je niet alles leest bij en boeking is nog iets voor te zeggen, maar dat je zelfs niet leest hoe ze met annulering omgaan.....
dit dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:02 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Je hebt gereserveerd met jouw e-mail adres en daarbij tevens je thuisadres opgegeven. Lijkt me redelijk simpel om te bewijzen dat je daadwerkelijk zelf de reservering hebt gemaakt. Daarnaast heb je zelf contact gezocht om de reservering te annuleren.
Waarom zou je contact opnemen om te annuleren als je zelf geen reservering hebt gemaakt? Nogal raar, vind je ook niet? Ik heb nog nooit uit het niets een reisorganisatie gebeld of gemaild om te vertellen dat ik geen gebruik wil maken van de vakanties die ze aanbieden.
Die is aan het onderzoeken wie allemaal misbruik heeft gemaakt van zijn kwijt geraakte paspoort.quote:
Wat zou TS zijn doel dan geweest zijn hiermee?quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:06 schreef Queller het volgende:
En dan een janktopic
OT: je denkt zeker dat je de eerste bent die dit probeert bij het bungalowpark?
Tja, een half paranoïde gierigaard die zijn afspraken niet nakomt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat zou TS zijn doel dan geweest zijn hiermee?
dat was ook de naaier.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:06 schreef Queller het volgende:
En dan een janktopic openen omdat TS in zijn / haar broek schijt omdat iemand hem of haar misschien wel gaat belazeren.
Een tip: als je zo goed kan uitdelen, moet je ook leren incasseren
OT: je denkt zeker dat je de eerste bent die dit probeert bij het bungalowpark? En dat de rechter je berhaal geloofwaardig gaat vinden (iemand had mijn gegevens misbruikt, maar in plaats van dat te melden, leek het me een goed idee gewoon te annuleren).
Gaat helemaal goedkomen![]()
![]()
wtf?quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:28 schreef hottentot het volgende:
[..]
Tja, een half paranoïde gierigaard die zijn afspraken niet nakomt.
Lastig te voorspellen wat die willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |