Ja dit kan, ook kan men bij de gemeente je woonadres veranderen, je achternaam, je leeftijd, je geslacht, huidskleur en je mobiele abbo stopzetten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:34 schreef bevestiging het volgende:
Kan men met alleen een paspoort creditcards aanvragen? abbo's/leningen afsluiten?
Dan heb je alsnog een ander rekeningnummer.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
volgens mij wordt bij het afsluiten van leningen e.d. het paspoortnummer gecheckt enzo, dan zal er worden aangegeven dat deze gestolen/niet meer geldig is en dan zal de lening niet verstrekt worden.
ik heb wel gehoord van marktplaatsoplichters die proberen het vertrouwen van de potentiele kopers te wekken door een foto/scan van het paspoort te sturen naar de kopers. "hier heb je mijn ID, zo laat ik zien dat ik te vertrouwen ben, als ik het product niet lever dan kan je naar de politie stappen met dit als bewijs."
paypal/kan je het overmaken naar mijn vriend/whateverquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog een ander rekeningnummer.
dat ligt aan je gemeente, nog niet bij alle gemeenten is dat zo. Zie:quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:34 schreef bevestiging het volgende:
Ik zal morgenvroeg direct naar de gemeente gaan (zij regelen verder ook een aangifte oid heb ik begrepen), maar mijn vraag :
Dus dat wel ff checkenquote:Als uw paspoort of identiteitskaart gestolen of verloren is, moet u daarvan aangifte doen bij de politie. Die maakt vervolgens een proces-verbaal op. U krijgt een gewaarmerkte kopie van het proces-verbaal. Deze heeft u nodig om een nieuw reisdocument aan te vragen. U moet hierbij rekening houden met een langere aanvraagprocedure en extra administratiekosten.
Proef: in sommige gemeenten niet naar de politie
http://www.rijksoverheid.(...)ng-reisdocument.html
Wat zarGon zegt. Als je er mee zit kan je per nu alvast aangifte doen bij de politie.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:58 schreef bevestiging het volgende:
Mijn gemeente regelt het zelf blijkbaar. Maar echt kut situatie dit. Ik ben niet iemand die denkt van "ah komt wel goed".
lame
....je hebt toch net gelezen dat het niet via de politie ging, waarom ging je daar dan heen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:31 schreef bevestiging het volgende:
Ben nu net terug van de politie. Ik moet gewoon langs de gemeente. Daar vul je een verklaring van vermissing in. Oftewel, het gaat niet meer direct via de politie hier.
Tis een minuut van mijn huis en misschien een klein beetje koppigheidquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
....je hebt toch net gelezen dat het niet via de politie ging, waarom ging je daar dan heen?
nou ja ik zou dat ook gedaan hebben, kan ik iig aantonen dat ik hem als gestolen heb aangegeven enzo. Niet dat het veel zal helpen oid maar naja, oude gewoonte. Vroegah moest je verplicht vermissing van een paspoort direct melden bij de politie zodra je het wist.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
....je hebt toch net gelezen dat het niet via de politie ging, waarom ging je daar dan heen?
Dan een paypal verschil openenquote:Op dinsdag 2 december 2014 15:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
paypal/kan je het overmaken naar mijn vriend/whatever
Bel de Bungalowparken, er zal wel weer op jouw naam "onterecht" zijn geboekt.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:00 schreef bevestiging het volgende:
Is er nou geen enkel manier om te controleren of er al geouwehoerd is met mijn naam/gegevens?
Ik wou de kvk even checken, maar dan kan je niet zoeken op bsn nummer.
Is er niets wat ik kan doen ?
Succes met het bellen van alle banken, alle uitkeringsinstanties en alle telefoonwinkels.quote:Op woensdag 3 december 2014 16:00 schreef bevestiging het volgende:
Is er nou geen enkel manier om te controleren of er al geouwehoerd is met mijn naam/gegevens?
Ik wou de kvk even checken, maar dan kan je niet zoeken op bsn nummer.
Is er niets wat ik kan doen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |