Nee. Maar ik heb er geen last van. Heb mijn controllers sinds februari en gebruikt ze dagelijks een paar uur. En ze zijn nog als nieuwquote:Op zondag 29 juni 2014 12:14 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
Is de issue met het scheurende rubber op de pookjes van de controller eigenlijk al opgelost ?
quote:Op zondag 29 juni 2014 11:15 schreef utopie het volgende:
[..]
MotoGP14, Trials Fusion, Cel DamageOf wellicht Tour de France 2014, maar das geen racen op een fiets
MotoGP dacht ikquote:Op zondag 29 juni 2014 11:15 schreef utopie het volgende:
[..]
MotoGP14, Trials Fusion, Cel DamageOf wellicht Tour de France 2014, maar das geen racen op een fiets
quote:Op zondag 29 juni 2014 12:21 schreef utopie het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb er geen last van. Heb mijn controllers sinds februari en gebruikt ze dagelijks een paar uur. En ze zijn nog als nieuw
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:10 schreef utopie het volgende:
ik kon het na gister toch niet laten om nog even één keer fifa te proberen
![]()
Heb 2 controllers (één daarvan net nieuw en dus ook heel weinig nog gebruikt.) Maar nog nergens last van. Bij beide staat 11102 aan het begin van het serienummer op de achterkant, misschien is dat een lichting die de mankementen met de pookjes niet meer heeft.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:14 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
Is de issue met het scheurende rubber op de pookjes van de controller eigenlijk al opgelost ?
Beetje oefenenquote:Op zondag 29 juni 2014 14:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Overigens even Battlefield online geprobeerd. Ik kan er echt geen hout van
Die zit er uiteraard in en daarnaast is het ook gewoon een goede game. Op niveau realistisch zonder hulpmiddelen is het behoorlijk pittig.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:33 schreef RRuben het volgende:
[..]
[..]
MotoGP dacht ikals circuit assen erin zit lijkt me die wel wat
Ik ook niet aan het beginquote:Op zondag 29 juni 2014 14:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Overigens even Battlefield online geprobeerd. Ik kan er echt geen hout van
Nopequote:Op zondag 29 juni 2014 15:18 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik ook niet aan het begin
Veel CoD gespeeld op last gen zeker?
Dat was mijn probleem in ieder geval. Moest heel erg omschakelen. Laatste Battlefield die ik gespeeld had was Battlefield 2 op de PC (een van de beste spellen ooit trouwens).
Bron?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:25 schreef utopie het volgende:
[..]
Volgende maand komt die volgens mij op de PS4
Zal ff voor je zoeken, momentje maar volgens mij zoals Rob al zei;quote:
Edit: ohw niet volgende maand (op 1 dag na dan)quote:
Sodemieter op met die referral links.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:28 schreef utopie het volgende:
[..]
Zal ff voor je zoeken, momentje maar volgens mij zoals Rob al zei;
[..]
Edit: ohw niet volgende maand (op 1 dag na dan)21-8-2018
Die worden door FOK ingebouwd. Centjes gaan dan naar Danny zelf...quote:
Je kan veel over Danny zeggen, maar niet dat hij een geldwolf is. Hij heeft het grootste forum van Nederland en heeft daar na al die jaren nauwelijks wat aan over gehouden. Die man verdiend minder dan modaal met FOK! en woont in een flatje geloof ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die worden door FOK ingebouwd. Centjes gaan dan naar Danny zelf...
19-8 in de PSN store volgens mij. Of dat is voor Amerika ofzo. Weet nog niet of ik digitaal of met doosje neemquote:Op zondag 29 juni 2014 15:28 schreef utopie het volgende:
[..]
Zal ff voor je zoeken, momentje maar volgens mij zoals Rob al zei;
[..]
Edit: ohw niet volgende maand (op 1 dag na dan)21-8-2018
Als je weet dat het een blijvertje is, en dat kan ik me bij deze game goed voorstellen, dan kan je beter digitaal kopen. Als je weet dat je je game wil verkopen nadat je hem uitgespeeld hebt, zoals met een Infamous of Watchdogs, dan koop je hem fysiek.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
19-8 in de PSN store volgens mij. Of dat is voor Amerika ofzo. Weet nog niet of ik digitaal of met doosje neem
http://www.bol.com/nl/p/barbie-dreamhouse-party/9200000016478748/quote:Op zondag 29 juni 2014 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die worden door FOK ingebouwd. Centjes gaan dan naar Danny zelf...
Sorry, maar je bent echt oppervlakkig als je dit gelooft.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je kan veel over Danny zeggen, maar niet dat hij een geldwolf is. Hij heeft het grootste forum van Nederland en heeft daar na al die jaren nauwelijks wat aan over gehouden. Die man verdiend minder dan modaal met FOK! en woont in een flatje geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |