Kan het proberen toch ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:09 schreef gustaf het volgende:
Ja...zou zo iets niet gaan vragen,er zullen vast wel andere manieren zijn,vind je het zelf niet een beetje vreemd om zo iets aan je zus te vragen??
nee echt niet doen,kan de rest van je leven problemen geven tussen jullie,dat is het niet waard,en er ook andere manieren.quote:
Nou dat valt wel mee hoor, zussen zijn over het algemeen redelijk ontspannen en relaxt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:12 schreef gustaf het volgende:
[..]
nee echt niet doen,kan de rest van je leven problemen geven tussen jullie,dat is het niet waard,en er ook andere manieren.
Dan trek je ook maar af met 3 vingers.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:06 schreef skippy22 het volgende:
Ik typ met 3 vingers dus antwoorden gaat niet zo snel.
als TS wel ff de reactie filmptquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gewoon vragen man, is best normaal. Heb deze situatie vaker gehoord, meeste zussen vonden het geen probleem.
Lol hoe preuts ben jij dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:12 schreef gustaf het volgende:
[..]
nee echt niet doen,kan de rest van je leven problemen geven tussen jullie,dat is het niet waard,en er ook andere manieren.
Nergens voor nodig hoor TS, deze user zit je gewoon te trollen.quote:
Lukt nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:14 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Dan trek je ook maar af met 3 vingers.
Ben je preuts ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:12 schreef gustaf het volgende:
[..]
Rosepetals komt rond 19:00quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nergens voor nodig hoor TS, deze user zit je gewoon te trollen.
Hoe laat is ze er?
Hommo gespotquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:08 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Even voor mijn situatie. Als mijn zus mij had gevraagd om haar een handje te helpen omdat ze het zelf niet kan had ik dat best raar gevonden. Ik weet niet hoe de band met je zus is, maar het lijkt me geen strak plan
Dit. En morgen gewoon je tante opbellen TS.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben je preuts ofzo![]()
Zolang er geen geslachtsgemeenschap is is er toch niks aan de hand?
Wat kan er dan mis gaan ? Behalve een rode wang ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:20 schreef Fera het volgende:
Dat het in achtergelegen gebieden normaal is, oké. Maar over het algemeen wordt dit je niet in dank afgenomen. Dus mondje dicht en even celibatair door het leven gaan.
Blond dusquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ligt natuurlijk aan je zus. Als ze blond haar en blauwe ogen heeft zal ze het waarschijnlijk raar vinden en niet doen, misschien lacht ze je uit of denkt dat het een grapje is. Heeft ze bruin haar, dan zou ik het niet weten. Als ze Aziatisch is of donker gekleurd dan vraagt ze er of geld voor of ze doet het gewoon om aardig te zijn.
Dan zou ik het niet vragen, welke kleur ogen heeft ze? Als ze twee verschillende kleur ogen heeft dan heb je nog grote kans, bruine ogen zorgen voor een beetje haat en groene ogen weet ik niet.quote:
Dus het kan allemaal wel ?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Gewoon doen. Dit is heel gebruikelijk hoor, vooral in Amerika en in het oostblok. Veel broers- en zussen maken er zelfs filmpjes van. Zoek maar eens op, staan er zat van op internet!
jij hebt echt niets voor familie over dus...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:12 schreef gustaf het volgende:
[..]
Ze vertelt het je ouders.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:23 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat kan er dan mis gaan ? Behalve een rode wang ?
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jij hebt echt niets voor familie over dus...
Leg de lat niet al te hoog straks.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:34 schreef vinnieboy het volgende:
Mocht ze je willen helpen vraag dan meteen of het ook oraal kan
sex met familie...niet doen,daar komen problemen van,ik zal toch niet de enige zijn die er zo over denk??quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoor, zussen zijn over het algemeen redelijk ontspannen en relaxt.
geen seks, gewoon handje helpen moet toch wel kunnen zeg!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:44 schreef gustaf het volgende:
[..]
sex met familie...niet doen,daar komen problemen van,ik zal toch niet de enige zijn die er zo over denk??
Waarom krijg je daar problemen van dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:44 schreef gustaf het volgende:
[..]
sex met familie...niet doen,daar komen problemen van,ik zal toch niet de enige zijn die er zo over denk??
Tot in detail.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ts doe je vanavond verslag over hoe het is gegaan?
niet op het gebied van sex in ieder geval,dat klopt ja! Kom op man je gaat toch niet je zus bonken??quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jij hebt echt niets voor familie over dus...
Preciesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
geen seks, gewoon handje helpen moet toch wel kunnen zeg!
Doe niet zo kinderachtig en help die jongen gewoon een handje.quote:
hoe denk je daar over een jaar of tien over?? En wat als anderen b.v familie dit te weten komt?? Zou jij je niet schamen dan??quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom krijg je daar problemen van dan?
quote:
schaam jij je als je honger hebt? mensen hebben behoeftesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:50 schreef gustaf het volgende:
[..]
hoe denk je daar over een jaar of tien over?? En wat als anderen b.v familie dit te weten komt?? Zou jij je niet schamen dan??
Nou gewoon hetzelfdequote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:50 schreef gustaf het volgende:
[..]
hoe denk je daar over een jaar of tien over?? En wat als anderen b.v familie dit te weten komt?? Zou jij je niet schamen dan??
Ja? Zou jij dat doen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
geen seks, gewoon handje helpen moet toch wel kunnen zeg!
dus jij heb je zus al eens goed geneukt??quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
schaam jij je als je honger hebt? mensen hebben behoeftes
als je zoiets kleins niet eens over hebt voor je directe familiequote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:51 schreef kree het volgende:
[..]
Ja? Zou jij dat doen?
Het lijkt me een ongemakkelijke situatie forever dit.
Misschien als je tien ofzo bent.
Maar dam'n
mijn zus is gewoon getrouwdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:52 schreef gustaf het volgende:
[..]
dus jij heb je zus al eens goed geneukt??
en voor jou het zelfde verhaal..heb jij je zus al eens geneukt,en als die geen zin heeft vraag je het toch gewoon ook even aan je moeder...dat is toch ook een vrouw??quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou gewoon hetzelfde![]()
Waar zou je je voor moeten schamen? Seks is toch een prachtig mooi natuurlijk iets?
oh dus dan kan het natuurlijk in jou ogen niet meer..sex met je zus is niet raar,maar als ze getrouwd is wel??quote:
Boh! Je wilt niet wetenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:55 schreef gustaf het volgende:
[..]
en voor jou het zelfde verhaal..heb jij je zus al eens geneukt,en als die geen zin heeft vraag je het toch gewoon ook even aan je moeder...dat is toch ook een vrouw??
Kleins??quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als je zoiets kleins niet eens over hebt voor je directe familie
Alleen ff handje helpen man kom op niet zo preutsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:47 schreef gustaf het volgende:
[..]
niet op het gebied van sex in ieder geval,dat klopt ja! Kom op man je gaat toch niet je zus bonken??
Wat zijn de voordelen van niet fappen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:50 schreef Spatieloos het volgende:
Doe anders mee aan http://www.reddit.com/r/nofap, er zitten meerdere voordelen aan niet fappen.
dan is het toch niet nodig, dat is het idee van helpen, iemand heeft hulp nodigquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:56 schreef gustaf het volgende:
[..]
oh dus dan kan het natuurlijk in jou ogen niet meer..sex met je zus is niet raar,maar als ze getrouwd is wel??
nou ts IS dus gehandicapt, waarom discrimeren naar tijd?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
Kleins??
Als ts nou gehandicapt was voor z'n leven dan zou het anders zijn.
Maar een paar weekjes in het gips en dan zoiets verlangen van je zus.
Nah.
Omdat ik het nog best wel veel gevraagd vindt op z'n minst.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nou ts IS dus gehandicapt, waarom discrimeren naar tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |