quote:Hoi,
Ik wilde graag een hulpvraag indienen, maar ik kan het niet via FOK! laten lopen, omdat dat teveel stress geeft.
Ik heb autisme en woon beschermd. Ook houd dit in dat ik niet reizen kan. Wel een stad verder, maar niet ver.
Ik raak dan overstuur, dus daarom blijf ik alleen op het terrein waar ik woon.
Ook heb ik weinig contacten, en ken dus weinig mensen die reizen.
Ik zou zo graag (ook omdat het vakantie wordt) kaartjes willen krijgen van mensen uit hun omgeving. Als ze op vakantie gaan van het vakantieland, het liefst met hoe het er uit ziet of zelfs fotos oid , en ook in Nederland, kaartjes van hoe de stad eruit ziet, en wat je er kan doen en dergelijke.
Zo ga ik ook een beetje op reis
Mijn verjaardag komt er ook aan, en ik zou het ook super vinden als mensen mij een kaatje willen sturen. Ik ken geen mensen buiten mijn familie, dus dat lijkt mij heel leuk.
Ik ben op 29 juli jarig.
Dat is dus de hulpvraag. Als er mensen hier aan mee willen werken kunnen ze mij op dit adres een kaartje sturen:
<PM Pharkus>
Als dit allemaal zou kunnen zou ik dit echt helemaal geweldig vinden.
Groetjes,
Ik dacht ook gelijk aan Postcrossingquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet niet of het te doen is maar misschien is postcrossing ook wel iets voor deze persoon?
hoe werkt dat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ik weet niet of het te doen is maar misschien is postcrossing ook wel iets voor deze persoon?
GC / [Postcrossing] #96: Met leuke kaartjes?!?quote:
lol ik lees het. maar los van de kosten zou het niets voor mij zijn, ik ga geheid continue vergeten die kaarten op de bus te doen. Ik ben daar een drama in. Het moet voor mij een heel gerichte actie zijn, dan doe ik het maar via zo'n website vind ik al weer te veel gedoequote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:59 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
GC / [Postcrossing] #96: Met leuke kaartjes?!?
http://www.postcrossing.com/about
Enorm leuk en verslavend! Maar wel erg duur geworden dankzij PostNL
Ik had op laatst 10 kaarten tegelijk onderwegquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
lol ik lees het. maar los van de kosten zou het niets voor mij zijn, ik ga geheid continue vergeten die kaarten op de bus te doen. Ik ben daar een drama in. Het moet voor mij een heel gerichte actie zijn, dan doe ik het maar via zo'n website vind ik al weer te veel gedoe
quote:Hoi Pharkus!
Wil je misschien in het topic zetten dat ik niet kan crossposten, omdat de stap naar het terugschrijven nog te moeilijk is. En dat ik de tot nu toe bijdrage die mensen tonen enorm op prijs stel!
quote:
Doen jullie ook mee?quote:
Ik welquote:Op zondag 29 juni 2014 13:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
[..]
Doen jullie ook mee?
De rest heeft een DM.
DM gestuurd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:27 schreef Eris het volgende:
Ik kan niks beloven en het komt waarschijnlijk te laat. Maar zit aankomende maanden toch in de cirkel nl de se en de uk. En in Sheerness en in Sodertalje heb ik tijd om het schip te ontvluchten maar kan niks beloven....
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:16 schreef RunForrestRun het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk niet op vakantie maar onze eigen stad is ook mooi. Doe mij maar een dm.
Allemaal een DM.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:12 schreef Californium het volgende:
Ik heb nog wel wat kaarten liggenDM maar
Leuke actie!
quote:Hoi Pharkus!
Zou je misschien in het topic (FHF / [gez] Verjaardags/vakantie kaartjes) willen neerzetten dat ik inmiddels al een kaartje heb!
Ik weet niet van wie hij is, maar het kaartje komt uit West Sussex en ik wil iig de Fok!ker bedanken!
Groetjes,
quote:Hoi pharkus! Kan je dit in het topic zetten?
Ik heb post gehad!
Heel veel post, heb er maar een plaatje van gemaakt:
Ik wil iedereen enorm bedanken, de secretaresse overhandigde mij zo'n berg kaartjes
Echt super! Ben dolblij.
Nogmaals bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |