https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Lap text. digitale anarchie:quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Er zijn wel vaker probs met de pools.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:18 schreef DaMart het volgende:
O, er is ook een probleem met de officiële pool blijkbaar....
Iemand zei op Bitcointalk ook al dat ze die premine misschien wel gebruikt hebben voor de afspraken met die sites. Dus ik vermoed dat het uiteindelijk wel mee zal vallen allemaalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:26 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker probs met de pools.
Ik ga in ieder geval niet panic sellen....
Als het een scam zou zijn, zouden ze niet zoveel werk gestoken hebben in de voorbereidingen.
Er zijn een aantal video's gemaakt, zijn gekoppeld aan 200+ adultsites waar je met WKC kunt betalen enz enz
tip voor volgende keer: verkoop niet alles in 1x, vooral niet als t er op lijkt dat t nog doorstijgtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:03 schreef Joosie200 het volgende:
Denk het wel ja. Toen Super mijn gekozen verkoopkoers had bereikt ramde ik op de sell knop. Misschien dom met Supersend in het vooruitzicht, maar gezien de koers eerder altijd weer terug zou vallen had ik dus verwacht op 8080 terug te kunnen kopen, blijkt ie 8800 getoucheerd te hebben. Oh teh ironie, twee cijfers verwisseld van plek en anders had ik een klapper van jewelste voor de tweede keer gemaakt met super.
Ik had al afgeroomd op 6,8k van mijn koop op 4,25k en mijn inleg eruit gehaald. Toen 10k super over gehouden die ik tenslotte op 8,8k weggedaan heb dus 107% roi. Dat het dan 367% roi o.i.d. had kunnen zijn is leuk, maar winst is winst.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:05 schreef edraket31 het volgende:
[..]
tip voor volgende keer: verkoop niet alles in 1x, vooral niet als t er op lijkt dat t nog doorstijgt
Ga afromen, haal je initiele inleg eruit + evt winstneming en ga verder met speelgeld
onder de 110 is een veilige aankoopquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:28 schreef roislecxe het volgende:
Ik denk dat ik op Mintpal eens fijn in RZR ga stappen. Die zal toch niet zomaar onder de 100 komen (hoop ik dan)
Haha, denk het wel. ik heb 70% verkocht.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:00 schreef edraket31 het volgende:
ben ik de enige hier die Super gisteravond niet verkocht heeft??
Je hebt het nog immer over Super of?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:31 schreef edraket31 het volgende:
K*T Mintpal.....
Ik verwachtte een dumpje voordat we zostraks los gaan......
Hield de koers vanuit ooghoek in de gaten, blijkt dat de site niet ververst werd en we niet op 148 staan maar op 128
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je hebt het nog immer over Super of?
Ik weet niet wat jij boeiend vind, maar ik vind t een van de beste die ik tot nu toe gezien heb.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:38 schreef peterselieplukkker het volgende:
Wat denken jullie van RZR? Ik zie niet echt nieuws of annauncements in de wacht staan, toch lees ik geregeld dat er heel wat van verwacht wordt... iemand enig idee waar ze nog mee komen? Hun PDF vond ik niet zo boeiend uitzien...
Minerals doet alleen maar dalen. Moet nog maar zien of dat iets wordt hequote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:45 schreef Joosie200 het volgende:
Ed had wel gelijk met Super, Mineral en WKC, tis allemaal uitgekomen. Denk dat ik nu maar goedkoop RZR insla nu het kan, haalt het gemiddelde aankoopniveau voor mij ook naar beneden = eerder winst en dan maar afwachten. Want wat Mintpal anderhalve week geleden was > weinig boeiends om opnieuw in te stappen heeft Bittrex voor mij nu zo'n beetje bereikt.
je vergeet er nog een paarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:45 schreef Joosie200 het volgende:
Ed had wel gelijk met Super, Mineral en WKC, tis allemaal uitgekomen.
Naja.. MIN was een goeie buy op C-Cex > dikke stijging bij intro op Bittex. WKC idem via Allcoin. Dat bedoel ik. En Super ging wel mooi van 3,8k naar 15k. Allemaal goeie calls. Dat MIN nu net zoals RZR moedwillig in accumulatiefase gehouden wordt moet je de walvissen voor aankijkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Minerals doet alleen maar dalen. Moet nog maar zien of dat iets wordt he
Mijn eerste tip van Minerals kwam toen ie sub 200 stond, is gestegen naar 300quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lache, ik heb voor het eerst een coin door jou nu gekocht ;-). 500 rzr erbij. HopHopHop. Als het wat wordt, kan je biertje hiero halen :pquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:42 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij boeiend vind, maar ik vind t een van de beste die ik tot nu toe gezien heb.
Net als paar minuten al gezegd: onder 110 is veilige aankoop en binnen paar dagen leuke winst
Ben nu offline, koop t nou maar gewoon
Klopt, maar die is pas 4 dagen op Bittrex, RZR 7 dagen. Super 14 dagen. Van 14 tot 17 juni daalde Super ook alleen maar, check de charts maar. Dus.. nog een weekje geduld voor RZR, nog 10 dagen geduld voor MIN verwacht ik. Voor zover je al dingen kan afleiden uit andermans koersverloopquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve btc over voor gokje. Minerals maybe dan maar eens erin duwen.. maar die staat nog alleen op zo`n vage exchange dacht ik.. ff checken zo (foei, ik zit op werk te fokkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt, maar die is pas 4 dagen op Bittrex, RZR 7 dagen. Super 14 dagen. Van 14 tot 17 juni daalde Super ook alleen maar, check de charts maar. Dus.. nog een weekje geduld voor RZR, nog 10 dagen geduld voor MIN verwacht ik. Voor zover je al dingen kan afleiden uit andermans koersverloop
Staat ook op Bittrexquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:54 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve btc over voor gokje. Minerals maybe dan maar eens erin duwen.. maar die staat nog alleen op zo`n vage exchange dacht ik.. ff checken zo (foei, ik zit op werk te fokken)
Minerals stond op C-Cex en ging naar Bittrex. Das toch geen vage exchange?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:54 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve btc over voor gokje. Minerals maybe dan maar eens erin duwen.. maar die staat nog alleen op zo`n vage exchange dacht ik.. ff checken zo (foei, ik zit op werk te fokken)
Dan moet eerst die Kat uitstappenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Minerals stond op C-Cex en ging naar Bittrex. Das toch geen vage exchange?Denk dat ik gewoon ga spreiden tussen RZR en MIN. Beide hebben goede ideeën en aandacht genoeg. Geheid dat ze allebei nog wel gaan stijgen ooit een keertje. Of misschien als derde outsider toch nog wat stoppen in Blackcoin nu op 21, want die wacht ook om weer moon te gaan naar 34
Oh, bittrex al, das zeker niet verkeerd. Paar dagen terug stond ie alleen op Cex ofzo, was niet zo mijn dingquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Minerals stond op C-Cex en ging naar Bittrex. Das toch geen vage exchange?Denk dat ik gewoon ga spreiden tussen RZR en MIN. Beide hebben goede ideeën en aandacht genoeg. Geheid dat ze allebei nog wel gaan stijgen ooit een keertje. Of misschien als derde outsider toch nog wat stoppen in Blackcoin nu op 21, want die wacht ook om weer moon te gaan naar 34
Er is geen wedstrijdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:35 schreef roislecxe het volgende:
Denk ik er een keer op tijd aan om in te zetten op Blackcoinbet, kan het niet meer
Er zijn vanavond ook geen wedstrijdenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:35 schreef roislecxe het volgende:
Denk ik er een keer op tijd aan om in te zetten op Blackcoinbet, kan het niet meer
Voetbalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn vanavond ook geen wedstrijden.
Geduld, gaat vanzelf naar 20quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:49 schreef DaMart het volgende:
Dat DOLP was echt een topaankoop... de buy orders zijn op.
Je was vergeten dat je ze had?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:49 schreef DaMart het volgende:
Dat DOLP was echt een topaankoop... de buy orders zijn op.
Nee hoor... maar eergisteren gekocht op 2 satoshi (was nieuwe coin op Trex), dacht te verkopen op 3, maar nu is laagste sellorder 1quote:
Dat is wel een heel groot risicoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor... maar eergisteren gekocht op 2 satoshi (was nieuwe coin op Trex), dacht te verkopen op 3, maar nu is laagste sellorder 1.
Toen ik buy order zette, stond hij rond de 20-30 satoshi... 's nachts ineens op 1quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wel een heel groot risico
Je had de laatst mogelijke sell op 1 moeten nemen
nieuwe coin dan? juist kopen op 1 dan, als ie stijgt ben je blij tochquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik buy order zette, stond hij rond de 20-30 satoshi... 's nachts ineens op 1.
Een buy op 2 als ie op 20 staat?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik buy order zette, stond hij rond de 20-30 satoshi... 's nachts ineens op 1.
Ik gokte gewoon op een spike naar beneden en daarna weer stijging naar 10 of zo, zoals ik bij wel meer coins heb gezien. Alleen dipte deze door tot de buy order op warenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een buy op 2 als ie op 20 staat?
Ben meer verbaasd dat ie aangetikt is
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gokte gewoon op een spike naar beneden en daarna weer stijging naar 10 of zo, zoals ik bij wel meer coins heb gezien. Alleen dipte deze door tot de buy order op waren.
Als er geen buyorders meer zijn lijkt ie me niet geweldig neequote:
130 zelfs geloof ik. Maar dat was LTC, niet BTC satoshi.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als er geen buyorders meer zijn lijkt ie met geweldig nee
maar Tips steeg ook van 2 naar 100 toen toch
Tips kwam op 0quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als er geen buyorders meer zijn lijkt ie me niet geweldig nee
maar Tips steeg ook van 2 naar 100 toen toch
BCquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:34 schreef Toto69 het volgende:
Welke coins zijn tegenwoordig nog wél de moeite waard?
PPCquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:34 schreef Toto69 het volgende:
FTC en LTCquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:34 schreef Toto69 het volgende:
Hij heeft enorm lang rond de 30k gezetenquote:
?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
het verandert echt letterlijk elke week...
btc-e is zoooooooooooo 2013quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
?
ik kijk al een tijdje op btc-e en daar zijn de fluctuaties echt weg
toch jammer, was wel de leukste site toen. bittrex snap ik geen kloot van, en lijken alleen maar kutcoinsquote:
Vertel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je moet wel het verhaal achter de TS kennen
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zolderkamer en ict-Nerd, zegt genoeg
Jett wie?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:25 schreef Maxbet het volgende:
Iemand hier wel eens naar een optreden van Jett Rebel geweest?
Storm? Ik moet vanavond op het terras vieren dat het broertje van mn vriendin geslaagd isquote:
Ik ga voor het eerst in tijden weer eens een biertje drinken. Volgens mij was met Pasen de laatste keer. Denk dus dat ik meer recht heb op droog weerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Storm? Ik moet vanavond op het terras vieren dat het broertje van mn vriendin geslaagd is
Hou de storm maar daar, ik wil droogte vanavond
Nee sorryquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst in tijden weer eens een biertje drinken. Volgens mij was met Pasen de laatste keer. Denk dus dat ik meer recht heb op droog weer
We zijn modvrijquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:34 schreef roislecxe het volgende:
Tralala. Tot vanavond/vanacht
Max is geen mod meer dus alles kan weer
Dronken rellen vannachtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:34 schreef roislecxe het volgende:
Tralala. Tot vanavond/vanacht
Max is geen mod meer dus alles kan weer
Told you so what? Dat ie zou dalen had ik al wel verwacht heurquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het verantwoord om met een 'told you so' te komen?
Had het niet over jouquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Told you so what? Dat ie zou dalen had ik al wel verwacht heur
Hoezo de nieuwe BC? BC bestaat volgens mij nogquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:23 schreef Joosie200 het volgende:
Is VRC de nieuwe BC? Ziet er wel zo naar uit qua marketing, qua koersverloop. Nog even en VRC gaat gewoon BC in zijn oude dagen nadoen en 80k aantikken
Ja, maar BCv2.0 danquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo de nieuwe BC? BC bestaat volgens mij nog
Omdat je blij was met de winst die je hadquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:21 schreef curantis het volgende:
Vertel me nog eens, wáárom heb ik VRC verkocht op 26k?
Omdat je genoeg winst had?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:21 schreef curantis het volgende:
Vertel me nog eens, wáárom heb ik VRC verkocht op 26k?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je blij was met de winst die je had
Yup, dat was mquote:
twitter:BTCMinerSupply twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 08:02:09@tipdoge tip @you_pump 100 doge reageer retweet
Als je dat krijgt kun jequote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:17 schreef DaMart het volgende:
Oké, wat is de bedoeling als je genoemd wordt in dit soort tweets? Moet je dan ergens een walletadres van Doge geven of zo?.
twitter:BTCMinerSupply twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 08:02:09@tipdoge tip @you_pump 100 doge reageer retweet
tweeten om het in je wallet te krijgenquote:@tipdoge withdraw <jouw doge adres>
Ja, ik had het inmiddels gevondenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:28 schreef curantis het volgende:
[..]
Als je dat krijgt kun je
[..]
tweeten om het in je wallet te krijgen
twitter:BTCMinerSupply twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 06:21:24#VotedCoin #GIVEAWAY! Win 9.60 #RZR #Razorcoin @TheRazorCoin ! FOLLOW&RT to enter! Ends Midnight EST Sunday! Thanks #MoneyIsMyHobby reageer retweet
Ik meld me wel weer aan voor wat van die giveaways hier en daar. Als ik er 300 of zo heb, dan kom ik net aan de verkoopgrensquote:
IK heb nu een buy order voor WKC staan op 2/3 van de prijs waarvoor ik het verkocht heb. Zo pak ik dus nog wat meer winst na mijn erg hoge aankoop van gisterenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:19 schreef edraket31 het volgende:
Ohhhh....en wkc nu verkopen is zonde, gaat alleen nog maar omhoog na de valse start gisteren
RZR --> Check.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:42 schreef Joosie200 het volgende:
Ik ben aan het azen op FRAC en VRC, maar ze zijn mijn buys te snel ontstegen. FRAC heeft net zoals RZR maar 1 miljoen coins en komt met Slingshield om 51% attacks af te weren. Week geleden stond die nog op 150k, nu op 62k. Genoeg ruimte om naar terug te gaan dus, zeker als PoW binnen twee weken over en uit is. Eigenlijk had ik gewoon voor het slapen gaan alles op MIN in moeten zetten toen ie nog op 1250 stond en nu kunnen verkopen tegen 1800 behalve dat deel wat ik op 2222 gekocht heb. Maarja, ik had een buy voor FRAC erin gezet die weer eens niet werd aangetikt.
Change of plans.. goedkoper Super terug gekocht, VRC kan me wat, dat ding blijft maar stijgen en er komt geen dip itt bij FRAC. Dus RZR, Super, FRAC en MIN zit ik nu in.
Zit er vanaf 108 in. Maar wel pijnlijk dat ie zo door de 100 schietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:02 schreef smiths het volgende:
Rzr blijft maar dalen.. Wanneer is het keerpunt? Zondag/maandag de blokhalvering.
Ik zit er gemiddeld op 111 in, staat nu 100.
3000quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:08 schreef DaMart het volgende:
SUPER begint ook weer richting een mogelijke aankoopkoers te bewegen.
Rzr begon toch op 70k op bittrex?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:08 schreef Joosie200 het volgende:
Als ik RZR zo zie heb ik juist de neiging nu bij te kopen, wetende dat FRAC ook een week lang een flat line noteerde en nu aan de stijgende hand is.
Dat probleem ik er dus ook mee, ik heb al genoeg ingekocht op 233 en 210 dus nog meer nu naar RZR schuiven is onverstandig. Tegelijkertijd bij een outbreak ga ik me voor mijn kop slaan dat ik het niet gedaan heb. Wie niet waagt wie niet wint. Maar wie niet waagt verliest ook niet, dus waar ben je dan tevreden mee?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:16 schreef smiths het volgende:
Probleem is dat ik nu al aardig wat heb gekocht op 110. Anders zit ik straks bijna allin in 1 coin. Kan natuurlijk ook goed uitpakken.
Staat je sell nog op 400?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:20 schreef DaMart het volgende:
Ik zit in RZR vanaf 228K... mag dus wel even snel +150% gaan noteren.
Ga niet op mijn tactiek hatenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:09 schreef DaMart het volgende:
Jammer dat VOOT zo gestegen is. Dat maakt het extra jammer dat mijn buy order telkens werden gesaboteerd door 1-satoshi-klojo's.
Verwacht wel dat Ed dat gedaan heeft, gewoon een sell erin gegooid op 15k en maximaal geprofiteerd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:30 schreef roislecxe het volgende:
Zou Ed z'n Super nog hoog verkocht hebben?
Meestal iets meerquote:
Als hij mij had geloofd wel. Maar ik denk niet dat dat het geval wasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:30 schreef roislecxe het volgende:
Met hoeveel % van je speelgeld zit je er nu in dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:35 schreef Joosie200 het volgende:
235 en niet eerder laat ik mijn RZR gaan.
Waarom zou dat gebeuren?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Om na de veiling van de FBI weer te duikelen als jewelste
Met 47,75%.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:40 schreef smiths het volgende:
[..]
Met hoeveel % van je speelgeld zit je er nu in dan?
Ik 50%.
Omdat je nooit zult weten hoe hoog gekocht is inderdaad. Als reactie op de veiling als er geruchten komen dat ze gekocht zijn ver beneden de huidige marktwaarde, dan zie ik potvissen/orka's/jumbo walvissen er wel voor aan om de BTC prijs zo te drukken om op datzelfde niveau proberen in te kopen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe hoog er gekocht wordt. Noot: toen de veiling begon stond btc hoger dan nu
Ik was onderweg en zag dat t haperde na POS en de teveel geroepen "moon" zou uitblijven.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:30 schreef roislecxe het volgende:
Dan is er toch nog 1 ding dat je wel snaptquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als hij mij had geloofd wel. Maar ik denk niet dat dat het geval was
netjes hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:30 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik was onderweg en zag dat t haperde na POS en de teveel geroepen "moon" zou uitblijven.
Werd weer teveel van verwacht door iedereen.
Heb datgene dat ik er nog in had verkocht tussen de 13-14
Vanaf mobiel ook blind VRC bijgekocht op 370-380
RZR word een beetje kunstmatig omlaag gedrukt. Dus dan zal deze ook wel weer omhoog gaan binnenkort.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:23 schreef peterselieplukkker het volgende:
Waar gaat Razor heen
LAST 0.00093501
Kwestie van die 9BTC buy wall op 1900 even omhoog te duwenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:13 schreef curantis het volgende:
[..]
Beter rukt die wall ook op naar 2000+
WKC moet even terug naar de 40k, dan kan ik weer instappenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:05 schreef Joosie200 het volgende:
Zie VRC en WKC dan ook gelijk opgaan met 50k.
Goed, dat was van korte duur. Meanwhile.. MIN weer boven de 2000
Buy op 21, sell op 24, rinse and repeat = profitquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Gaat steeds meer op een cyclus lijken, elke middag naar 23 en daarna weer terug naar 21
Ja, hier precies hetzelfdequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:16 schreef Joosie200 het volgende:
Ben te gierig om niet tegen elke ask in FRAC of VRC te stappen, wil nog wel enigszins buy low aanhouden en dat lukt niet als ze maar niet willen dippen
Staat op het programma nuquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Buy op 21, sell op 24, rinse and repeat = profit
Heb er daarstraks 63.9 voor betaald.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:21 schreef curantis het volgende:
[..]
Ja, hier precies hetzelfdeProbeerde sinds vanochtend op 62k5 in te stappen, maar hij kruipt langzaam omhoog, sporadisch de hoogste buy order vullend, die net niet de mijne zijn
Drente of Groningen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:22 schreef Joosie200 het volgende:
Ben trouwens weer terug naar RZR en MIN alleen. Bij super zag ik de bui al hangen, dus snel met minimale winst weggedaan. Alsof je het over de duvel hebt, een buitje begint nu los te gaan hier
Mijne staat nog te wachten op 63333. Toen was ik het satoshi-spel beu. Ik kijk wel of ie nog wil aantikken vandaag.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb er daarstraks 63.9 voor betaald.
Het is mij gelukt om VRC met verlies weg te doen paar dagen geleden hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:25 schreef Joosie200 het volgende:
VRC lijkt echt alleen maar te kunnen stijgen, want 1 initiële rode kaars noem ik geen dip.
Zeker na die ene rode kaars toen je dacht: snel weg hier, dadelijk dondert het in elkaar?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is mij gelukt om VRC met verlies weg te doen paar dagen geleden hoor
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeker na die ene rode kaars toen je dacht: snel weg hier, dadelijk dondert het in elkaar?
Ik wou net posten dat ik wat rzr had bijgekocht op 94, vond het wel redelijk aantrekkelijk en er werd een stuk minder verkocht alhoewel er wel gepushed werd met sellwalls.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:36 schreef Joosie200 het volgende:
Als ik nu bijkoop op RZR met een prijs van 94, kan ik al op 150 winst hebben
lol, mijn order op 63340 is zojuist voor 0,1 FRAC gevuldquote:
Aaand it's gone naar 9kquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:32 schreef DaMart het volgende:
Misschien toch even een gokje wagen met Super nu ik weer wat BTC beschikbaar heb... lijkt de bodem even bereikt te hebben.
En weer terug naar 8k... wordt flink gemanipuleerd. Net was er een buywall van een paar btc richting 8500, ik ga even de was ophangen en die wall is wegquote:
If only...twitter:AphexTwin4ever twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 15:57:51#SuperCoin will be next pumped coin like #VRC Buy #SUPER at 9k sell at 25k :-) #blackcoin #darkcoin #cinnicoin #bitcoin #LTC #X11coin #XMR reageer retweet
mijn buy order op 39K is ook nog niet aangetikt hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat was ook maar kort.
Ik wil ook erin
38500 staat mijnequote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
mijn buy order op 39K is ook nog niet aangetikt hoor.
Zwisterland, het land van het bankgeheim ooit, nu straks het land van BTC?twitter:Bitcoin twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 16:03:13Swiss Report Lays Foundation for Bitcoin to Become Legal Money http://t.co/nKo17P8xaj reageer retweet
Misschien kan ik er een R&P-topic over openen...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:21 schreef Joosie200 het volgende:
RZR gaat nog eerder terug naar 50 dan naar 200, de gifbeker moet leeg
Precies, ik scheer mezelf met Double Edged Razorsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien kan ik er een R&P-topic over openen...
"Ik had wat Razors gekocht en die hebben diep in mijn BTC-wallet gesneden"
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:19 schreef edraket31 het volgende:
Tussen de werkzaamheden door een ritje VRC van 375 naar 496
Nu buy op 483
Kijk straks wel of ie gehaald wordt, anders lekker goedkoop RZR bijkopen
Heb er nu 44 zie ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:57 schreef DaMart het volgende:
Mijn buy van WKC is erdoor, nog even wachten op die van Rois en dan kan hij naar de maan![]()
.
Ik heb er 40 gekocht. Toen was ik door mijn BTC heenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb er nu 44 zie ik.
Gelijk weer een berg buyorders erboven
Ik wilde er 230.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er 40 gekocht. Toen was ik door mijn BTC heen.
Als dit zo is, zal dit wel een geplande race to teh bottom zijn voor blokhalvering een feit is. En daarna pijlsnel omhoogtwitter:MeshCents twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 15:23:39I do believe the time has come to load up hard on #RazorCoin [#RZR]. Block halving in ~48 hours. 1.4 mil RZR vs 26.8 mil #VRC. Big week! reageer retweet
Jup.. maar voor hoe lang das de vraagquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:36 schreef DaMart het volgende:
MIN is inmiddels ook weer boven mijn gemiddelde aankoopkoers uitgekomen.
Ik twijfel ook of ik niet moet verkopen nu en later weer lager terugkopen, al laat hij wel een geleidelijke stijging zien nu...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:36 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup.. maar voor hoe lang das de vraag
En meteen crasht Bittrex als ik een refresh doe op de MIN marketquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:38 schreef DaMart het volgende:
Ah, vermoedelijk stijgt MIN hierom: http://www.cryptoarticles(...)t-limited-to-esports
Mensen zijn positief over het wedsysteem dat is aangekondigd.
twitter:CryptoDabbler twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 17:47:04BREAKING NEWS! #BlackHalo and #BitHalo are now in Open Beta! http://t.co/loFCitEqns #BlackCoin #bitcoin #litecoin reageer retweet
Zoiets. Maar de ervaring met BC is dat hij stijgt en daarna weer twee keer zo hard naar beneden gaat, dus ik zie wel. En anders stap ik op Mintpal in VRC of zo... weten we tenminste zeker dat die ook weer halveertquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En nu? Wachten tot BC weer op 21 staat?
Denk meer goals. 3-0 of 3-1 en ook 1 penalty voor Brazilie.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:03 schreef Joosie200 het volgende:
2-0 door een penal voor Brazilië en een goal van Neymar
Hodlenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:55 schreef DaMart het volgende:
Dit verklaart een hoop:twitter:CryptoDabbler twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 17:47:04BREAKING NEWS! #BlackHalo and #BitHalo are now in Open Beta! http://t.co/loFCitEqns #BlackCoin #bitcoin #litecoin reageer retweet
En VRC er weer uit op 568quote:
Is die wedstrijd nu niet bezig?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:29 schreef Maxbet het volgende:
Wat waren de odds voor Chili eigenlijk?
Zie ze nog wel winnen ook
Odds waren 1:1.25 voor Brazilie en 1:7.2 voor Chili ongeveer de laatste keer dat ik keek.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:29 schreef Maxbet het volgende:
Wat waren de odds voor Chili eigenlijk?
Zie ze nog wel winnen ook
Pffff, ben ik ff blij dat ik niet geprobeerd heb om nog een nieuw ritje VRC te maken!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:44 schreef edraket31 het volgende:
[..]
En VRC er weer uit op 568
Leuke ritjes tussen t klussen door
375-496
481-568
Ik denk dat ik wacht tot RZR minimaal op 180 staat... moet haalbaar zijn, lijkt mequote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:47 schreef Joosie200 het volgende:
Als ik nu alles in RZR stop heb ik gewoon op 150 4 BTC terug
Dan zou ik van 0,04 BTC bijna 0,12 maken, dus mag hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:48 schreef Joosie200 het volgende:
Raast RZR terug naar 340 dan 9 BTCLet it be, let it be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |