Omdat ik niet geconfronteerd wil worden met een cultuur die homos van de hoogste daken wil gooien.quote:
Mogen ze ook plat gooien.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat is dat voor argument?Er staan kerken in het centrum die 4 keer zo groot zijn en die staan er al honderden jaren.
Cultuur is veranderlijk. Vasthouden aan vroeger heeft geen nut. We zullen nooit meer op de markt bijelkaar komen om negers te verhandelen bijv.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:13 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar de oorspronkelijke vraagstelling van dit topic, namelijk de vraag wat wel of niet bij Nederland hoort.
Maar goed, je zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat Nederland zichzelf definieert. Er wonen krap een miljoen moslims, vaak met het Nederlandse staatsburgerschap, dus dan hoort hun cultuur eigenlijk per definitie bij het land Nederland. Zelfs al is het een cultuur waarmee Nederlanders (in de zin van etniciteit) zich niet verbonden zouden voelen.
De scheiding tussen kerk en staat is natuurlijk wel iets typisch Christelijks hè. Uit Mattheüs:quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Niet bestrijden maar kerk en staat moet gescheiden blijven.
quote:15 Nu trokken de Farizeeën zich terug om zich erop te beraden hoe ze hem met een uitspraak in de val konden lokken. 16 Ze stuurden enkele van hun leerlingen samen met een aantal Herodianen naar hem toe, met de vraag: ‘Meester, wij weten dat u oprecht bent en in alle oprechtheid onderricht geeft over de weg van God. We weten dat u zich aan niemand iets gelegen laat liggen, u kijkt immers niemand naar de ogen. 17 Zeg ons daarom wat u vindt: is het toegestaan de keizer belasting te betalen of niet?’ 18 Maar Jezus had hun boze opzet door en zei: ‘Waarom stelt u me op de proef, huichelaars? 19 Laat me de belastingmunt zien.’ Ze reikten hem een denarie aan. 20 Hij vroeg hun: ‘Van wie is dit een afbeelding en van wie is het opschrift?’ 21 Ze antwoordden: ‘Van de keizer.’ Daarop zei hij tegen hen: ‘Geef dan wat van de keizer is aan de keizer, en geef aan God wat God toebehoort.’ 22 Ze waren zeer verbaasd toen ze dit hoorden. Ze lieten hem staan en gingen weg.
Kijk maar naar dit voorbeeld, wordt het haarfijn uitgelegdquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, mooie woorden. De mooiste zelfs. Nou, doe eens voor.
Je hebt het nu over Joden?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat ik niet geconfronteerd wil worden met een cultuur die homos van de hoogste daken wil gooien.
Adnan met zijn playmatesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:20 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Kijk maar naar dit voorbeeld, wordt het haarfijn uitgelegd![]()
De volksbuurt-cultuur?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat ik niet geconfronteerd wil worden met een cultuur die homos van de hoogste daken wil gooien.
Ik ga geen filmpjes kijken. Jij stelt dat moslims de mooiste woorden zeggen, dus dat kan je dan vast even voordoen. Zo niet, dan hoeft de rest van dat rijtje ook niet serieus genomen te worden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:20 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Kijk maar naar dit voorbeeld, wordt het haarfijn uitgelegd![]()
Joden juichen de moord op homo's toe, dat staat in de Thora.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee moslims, boekjes werden zelfs verkocht in de moskee.
quote:
Okee, dan moeten we daar maar meer van uit het buitenland hier naartoe halen.quote:
Door zulke wijven mist zijn show mijn aandacht.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:23 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Je kent ze toch niet? Het zijn hele aardige mensen hoor, ik zie ze vaak op tv.
Ik ga niet eens in op figuren zoals jou, je reageert net zo kinderachtig als moslims altijd doen, zodra ze aangesproken worden op hun gedrag beginnen ze: ja maar hunnie doen het ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Joden juichen de moord op homo's toe, dat staat in de Thora.
Waar precies staat dit id Koran?
Lat ik het zo stellen, als iemand iets krenkends of gemeens tegen je zegt antwoord je opbouwend en vriendelijk terug. Als je dit al een paar keer doet zal de ander er echt niet meer mee doorgaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ga geen filmpjes kijken. Jij stelt dat moslims de mooiste woorden zeggen, dus dat kan je dan vast even voordoen. Zo niet, dan hoeft de rest van dat rijtje ook niet serieus genomen te worden.
Dat je ze al 'wijven' noemt zegt al eigenlijk meer over jezelf dan over anderen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Door zulke wijven mist zijn show mijn aandacht.
Ik probeer te begrijpen of je alleen over moslims zo denkt of over een iedereen die zo denkt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ga niet eens in op figuren zoals jou, je reageert net zo kinderachtig als moslims altijd doen, zodra ze aangesproken worden op hun gedrag beginnen ze: ja maar hunnie doen het ook.
En dat is al het mooiste ter wereld? Jullie leggen de lat niet echt hoog hè?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:25 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Lat ik het zo stellen, als iemand iets krenkends of gemeens tegen je zegt antwoord je opbouwend en vriendelijk terug. Als je dit al een paar keer doet zal de ander er echt niet meer mee doorgaan.
Is dat wel het geval, vermijd je discussie en negeert diegene.
Aaaaaiiii. Leuke reactie terug.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:27 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Dat je ze al 'wijven' noemt zegt al eigenlijk meer over jezelf dan over anderen.
Misschien is het wat beter om toleranter naar anderen te zijn en mensen te accepteren zoals ze zijn, dat zal jou ook meer innerlijke rust geven.
Dat moet je niet hier vertellen, maar in grote delen van de Arabische wereld.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:29 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Stenigen van vrouwen is geen Islamitische wet!:
Dat gaat nog wel komen, geloof me.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat moet je niet hier vertellen, maar in grote delen van de Arabische wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |