abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141616172
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:11 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wrm niet
Omdat ik niet geconfronteerd wil worden met een cultuur die homos van de hoogste daken wil gooien.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_141616185
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Wat is dat voor argument? :') Er staan kerken in het centrum die 4 keer zo groot zijn en die staan er al honderden jaren.
Mogen ze ook plat gooien.
pi_141616210
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:18 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mogen ze ook plat gooien.
Dan ben je tenminste wel consequent ;)
pi_141616223
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:13 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee, ik kijk naar de oorspronkelijke vraagstelling van dit topic, namelijk de vraag wat wel of niet bij Nederland hoort.

Maar goed, je zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat Nederland zichzelf definieert. Er wonen krap een miljoen moslims, vaak met het Nederlandse staatsburgerschap, dus dan hoort hun cultuur eigenlijk per definitie bij het land Nederland. Zelfs al is het een cultuur waarmee Nederlanders (in de zin van etniciteit) zich niet verbonden zouden voelen.
Cultuur is veranderlijk. Vasthouden aan vroeger heeft geen nut. We zullen nooit meer op de markt bijelkaar komen om negers te verhandelen bijv.
pi_141616246
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:16 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Niet bestrijden maar kerk en staat moet gescheiden blijven.
De scheiding tussen kerk en staat is natuurlijk wel iets typisch Christelijks hè. Uit Mattheüs:
quote:
15 Nu trokken de Farizeeën zich terug om zich erop te beraden hoe ze hem met een uitspraak in de val konden lokken. 16 Ze stuurden enkele van hun leerlingen samen met een aantal Herodianen naar hem toe, met de vraag: ‘Meester, wij weten dat u oprecht bent en in alle oprechtheid onderricht geeft over de weg van God. We weten dat u zich aan niemand iets gelegen laat liggen, u kijkt immers niemand naar de ogen. 17 Zeg ons daarom wat u vindt: is het toegestaan de keizer belasting te betalen of niet?’ 18 Maar Jezus had hun boze opzet door en zei: ‘Waarom stelt u me op de proef, huichelaars? 19 Laat me de belastingmunt zien.’ Ze reikten hem een denarie aan. 20 Hij vroeg hun: ‘Van wie is dit een afbeelding en van wie is het opschrift?’ 21 Ze antwoordden: ‘Van de keizer.’ Daarop zei hij tegen hen: ‘Geef dan wat van de keizer is aan de keizer, en geef aan God wat God toebehoort.’ 22 Ze waren zeer verbaasd toen ze dit hoorden. Ze lieten hem staan en gingen weg.
pi_141616258
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, mooie woorden. De mooiste zelfs. Nou, doe eens voor.
Kijk maar naar dit voorbeeld, wordt het haarfijn uitgelegd :)

pi_141616319
quote:

[..]

Omdat ik niet geconfronteerd wil worden met een cultuur die homos van de hoogste daken wil gooien.
Je hebt het nu over Joden?
pi_141616335
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:20 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Adnan met zijn playmates :')
pi_141616340
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:21 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je hebt het nu over Joden?
Nee moslims, boekjes werden zelfs verkocht in de moskee.
pi_141616349
quote:

[..]

De volksbuurt-cultuur?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_141616356
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:20 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Ik ga geen filmpjes kijken. Jij stelt dat moslims de mooiste woorden zeggen, dus dat kan je dan vast even voordoen. Zo niet, dan hoeft de rest van dat rijtje ook niet serieus genomen te worden.
pi_141616373
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:22 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Adnan met zijn playmates :')
Je kent ze toch niet? Het zijn hele aardige mensen hoor, ik zie ze vaak op tv. ;)
pi_141616386
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee moslims, boekjes werden zelfs verkocht in de moskee.
Joden juichen de moord op homo's toe, dat staat in de Thora.

Waar precies staat dit id Koran?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 juni 2014 @ 14:24:01 #164
862 Arcee
Look closer
pi_141616401
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 11:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nederlanders?
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nederlanders?
Okee, dan moeten we daar maar meer van uit het buitenland hier naartoe halen. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_141616413
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:23 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Je kent ze toch niet? Het zijn hele aardige mensen hoor, ik zie ze vaak op tv. ;)
Door zulke wijven mist zijn show mijn aandacht.
pi_141616433
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Joden juichen de moord op homo's toe, dat staat in de Thora.

Waar precies staat dit id Koran?
Ik ga niet eens in op figuren zoals jou, je reageert net zo kinderachtig als moslims altijd doen, zodra ze aangesproken worden op hun gedrag beginnen ze: ja maar hunnie doen het ook.
pi_141616466
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik ga geen filmpjes kijken. Jij stelt dat moslims de mooiste woorden zeggen, dus dat kan je dan vast even voordoen. Zo niet, dan hoeft de rest van dat rijtje ook niet serieus genomen te worden.
Lat ik het zo stellen, als iemand iets krenkends of gemeens tegen je zegt antwoord je opbouwend en vriendelijk terug. Als je dit al een paar keer doet zal de ander er echt niet meer mee doorgaan.

Is dat wel het geval, vermijd je discussie en negeert diegene.
pi_141616517
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:24 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Door zulke wijven mist zijn show mijn aandacht.
Dat je ze al 'wijven' noemt zegt al eigenlijk meer over jezelf dan over anderen.

Misschien is het wat beter om toleranter naar anderen te zijn en mensen te accepteren zoals ze zijn, dat zal jou ook meer innerlijke rust geven.
pi_141616555
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ga niet eens in op figuren zoals jou, je reageert net zo kinderachtig als moslims altijd doen, zodra ze aangesproken worden op hun gedrag beginnen ze: ja maar hunnie doen het ook.
Ik probeer te begrijpen of je alleen over moslims zo denkt of over een iedereen die zo denkt.
pi_141616573
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:25 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Lat ik het zo stellen, als iemand iets krenkends of gemeens tegen je zegt antwoord je opbouwend en vriendelijk terug. Als je dit al een paar keer doet zal de ander er echt niet meer mee doorgaan.

Is dat wel het geval, vermijd je discussie en negeert diegene.
En dat is al het mooiste ter wereld? Jullie leggen de lat niet echt hoog hè?
pi_141616574
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:27 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

Dat je ze al 'wijven' noemt zegt al eigenlijk meer over jezelf dan over anderen.

Misschien is het wat beter om toleranter naar anderen te zijn en mensen te accepteren zoals ze zijn, dat zal jou ook meer innerlijke rust geven.
Aaaaaiiii. Leuke reactie terug. :* Masallah
pi_141616662
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:29 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
Stenigen van vrouwen is geen Islamitische wet!:

Dat moet je niet hier vertellen, maar in grote delen van de Arabische wereld.
pi_141616741
Dat filmpje is trouwens echt raar. Er zit een man op een bank iets te vertellen en dan komt er ineens een groep bizar geschminkte blonde vrouwen met enorme lippen in beeld en die knikken dan.
pi_141616745
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 14:31 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat moet je niet hier vertellen, maar in grote delen van de Arabische wereld.
Dat gaat nog wel komen, geloof me. ;)

Voor de mensen hier is het goed om te weten dat de fundamentalisten in ieder geval niets met het geloof te maken hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')