Precies.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Staat TS toch nog lekker extra voor lul?
Deze manquote:
Omdat je nu halve maatregelen neemt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:52 schreef DonJames het volgende:
En wat waren de percentages voor dezelfde vraag, maar dan met "Amerikaanse", "Mediterrane" of voor mijn part "Duitse" in plaats van "Islamitische"?
Echt weer zo'n nietszeggend "onderzoek" speciaal voor mensen met een beperkt intellect.
leer jij eerst motorrijden ipv te vallen als je eens een paard passeertquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij moet dus verplicht 2 zenders kijken van je vriendin.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:39 schreef Basp1 het volgende:
Welk percentage vind de tokkie cultuur wel bij NL passen?
Aangezien we overspoeld worden met tokkie programma's over de barbies en roy donders moet dat toch wel minstens 80% zijn.
tv kijken is sowieso al een hersenloze bezigheid, niet geheel onverwacht dat Tokkies er veelvuldig gebruik van maken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:39 schreef Basp1 het volgende:
Welk percentage vind de tokkie cultuur wel bij NL passen?
Aangezien we overspoeld worden met tokkie programma's over de barbies en roy donders moet dat toch wel minstens 80% zijn.
Sinds Geert.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:46 schreef Morrigan het volgende:
Sinds wanneer is religie ook een cultuur?
Oh, dat kan zeker wel werken hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij denkt dat door een moskee plat te bulldozeren, moslims verdwijnen? Hehe, wat een fantasie heb je. Zelfde fantasie als die gasten die denken dat een varkenskop moslims zal tegenhouden.
Turst me, dat gaat in dit geval zeker niet werken. Je mag het proberen hoor. Ik kan je alleen garanderen dat het afbreken van een moskee niet zal leiden tot assimilatie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Oh, dat kan zeker wel werken hoor.
Dat de Polen in West-Duitsland (die daar in de mijnen kwamen werken) en de Indonesiërs in Nederland zo geassimileerd zijn, daar hebben hardhandige overheidspesterijen een flinke rol in gehad.
Je verwart integratie met assimilatie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:54 schreef corehype het volgende:
Dan vind ik ook dat wij NL-ers een keer de originele taal in Indonesie, Suriname en co moeten leren en geen Sinterklaas meer vieren in de VS
Soberso wtf blackface vieren in de VS
Je doet hier luchtig over maar dat is wel de kern van het probleem.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Voor de rest is de Chinese gemeenschap zo afgezonderd van de rest van Nederland dat je amper van integratie kunt spreken. Ze schoppen geen stennis op straat, daarom vind iedereen het goed
Bij extremisten niet nee.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Turst me, dat gaat in dit geval zeker niet werken. Je mag het proberen hoor. Ik kan je alleen garanderen dat het afbreken van een moskee niet zal leiden tot assimilatie.
Religie is geen cultuur, maar vanuit religie wordt wel bepaald hoe je woont, leeft en werkt. Kortom, religie bepaalt je cultuur.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:46 schreef Morrigan het volgende:
Sinds wanneer is religie ook een cultuur?
Het is wel interessant dat je dit zegt. Want welke moslims en hoeveel hebben er volgens jouw hier in Nederland een zodanige kronkel in hun kop dat ze vaak stennis schoppen. En in hoeverre heeft hun cultuur daarmee te maken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je doet hier luchtig over maar dat is wel de kern van het probleem.
Nederland is tolerant (ja echt): zolang je geen stennis schopt is het goed.
Veel moslims hebben echter een kronkel in hun hoofd die ervoor zorgt dat ze vaak stennis schoppen.
Normale mensen zullen zich met hand en tand verzetten tegen dergelijke fascistische taferelen. En reken maar dat het ook zal gebeuren. Er zal vervolgens het tegenovergestelde van assimilatie plaatsvinden, volledige segregatie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Bij extremisten niet nee.
Maar normale mensen willen toch in de eerste plaats gewoon een huisje-boompje-beestje, en zullen zich best willen assimileren als dat daarvoor nodig is.
(Natuurlijk zal het nooit zo ver komen want zo'n beleid zou lijnrecht tegen alle mensenrechten in gaan, maar goed.)
Ik weet niet of ze stennis schoppen omdat ze moslim zijn, maar het zijn wel vaak moslims die stennis schoppen, hetgeen zich uit in relatief hoge criminaliteit en sociaal-economische achterstand. Hun cultuur heeft daar alles mee te maken, gedrag is een combinatie van nature en nurture.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is wel interessant dat je dit zegt. Want welke moslims en hoeveel hebben er volgens jouw hier in Nederland een zodanige kronkel in hun kop dat ze vaak stennis schoppen. En in hoeverre heeft hun cultuur daarmee te maken.
Het zijn vooral jongeren die stennis schoppen. Van oudere kerels die de hele week in de moskee hangen, heb ik geen last.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:08 schreef TC03 het volgende:
Veel moslims hebben echter een kronkel in hun hoofd die ervoor zorgt dat ze vaak stennis schoppen.
Eh, nee. De geschiedenis laat zien van niet. Ik weet dat het een cynische constatering is, maar toch is het zo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Normale mensen zullen zich met hand en tand verzetten tegen dergelijke fascistische taferelen. En reken maar dat het ook zal gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |